Goedemiddag Don, gefeliciteerd met het vertrek van Jan.quote:
Ik kan mij al een hele poos niet meer druk maken om Feyenoord. Ik ga nog braaf naar de wedstrijden, maar alle shit eromheen...quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedemiddag Don, gefeliciteerd met het vertrek van Jan.Gecondoleerd met de komst van de nieuwe lachwekkende keuze.
Je wordt er behoorlijk flauw van, vooral omdat die kermis maar blijft duren. Gelukkig is er volgens Typisch niks aan de hand, want onder Gio hebben we 5 prijzen gepakt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan mij al een hele poos niet meer druk maken om Feyenoord. Ik ga nog braaf naar de wedstrijden, maar alle shit eromheen...![]()
Op Netflix was er een Mexicaanse serie over een voetbalclub, volledig over the top. Maar nog altijd niet zo debiel als bij ons.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Club_de_Cuervos
Ik blijf bij mijn eerdere stelling: Na het laatste kampioenschap hadden we de club moeten opheffen. Of doorgaan als korfbalclub ofzo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt er behoorlijk flauw van, vooral omdat die kermis maar blijft duren. Gelukkig is er volgens Typisch niks aan de hand, want onder Gio hebben we 5 prijzen gepakt.
Op zich kun je veel kanten op met zo'n mooi grasveld. Een mooie putting green van maken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn eerdere stelling: Na het laatste kampioenschap hadden we de club moeten opheffen. Of doorgaan als korfbalclub ofzo.
Oeioei, begint een beetje op @haags_kwartiertje te lijken dit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan mij al een hele poos niet meer druk maken om Feyenoord. Ik ga nog braaf naar de wedstrijden, maar alle shit eromheen...![]()
Op Netflix was er een Mexicaanse serie over een voetbalclub, volledig over the top. Maar nog altijd niet zo debiel als bij ons.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Club_de_Cuervos
Als jij straks die koter hebt mag je de eerste jaren ook niet meer naar wedstrijden van je vrouw. Laat staan beschonken thuis komen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oeioei, begint een beetje op @:haags_kwartiertje te lijken dit.
Wel goed dat je nog braaf naar de wedstrijden gaat.
Weg met de eredivisie. Opdoeken!quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oeioei, begint een beetje op @:haags_kwartiertje te lijken dit.
Wel goed dat je nog braaf naar de wedstrijden gaat.
Ik denk dat dat wel meevalt maat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij straks die koter hebt mag je de eerste jaren ook niet meer naar wedstrijden van je vrouw. Laat staan beschonken thuis komen.
Waarom heb je ADO eigenlijk nog in je UI?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weg met de eredivisie. Opdoeken!
Golf is een sportquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich kun je veel kanten op met zo'n mooi grasveld. Een mooie putting green van maken bijvoorbeeld.
Jij ook al ja?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt maat.
Mijn vriendin
Te lui om te veranderen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom heb je ADO eigenlijk nog in je UI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |