Bedankt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die tweede zin is een goede zin Rene.
Ben je nog woonachtig in ons aller Tilburg? Dat kan namelijk veel verklaren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tijdens mijn afwezigheid lijkt er een zekere vijandigheid jegens mijn persoon te zijn ontstaan.Meer dan eerst.
Yup, moest net omfietsen door de kermisquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben je nog woonachtig in ons aller Tilburg? Dat kan namelijk veel verklaren.
Ik vind users die zeggen nooit mod te worden om vervolgens meerdere keren die functie te bekleden waardelozer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Users die zeggen nooit meer op fok te posten en dan toch terugkomen zijn waardeloos.
Of niet @:GGMM ??????
Staan ze nog steeds allemaal te kijken?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Yup, moest net omfietsen door de kermis
Volledig mee eens. Lood/oud ijzer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vind users die zeggen nooit mod te worden om vervolgens meerdere keren die functie te bekleden waardelozer.
Ik ben erg blij met je zelfkritische houdingquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Lood/oud ijzer.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met je zelfkritische houding.
Parodiequote:Op woensdag 17 juli 2019 12:55 schreef aTypisch het volgende:
Jan de Jong weg bij Feyenoord.
Wat een lul
Oh..quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom begin je nou over fok?Daar gaan de acts...
Bron?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat staat in die post: je zelfkritische houding.
Niet afsluiten met een punt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
Een "discussie" tussen onlogisch en scrummie
tijd om even wat anders te gaan doen met mijn tijd.
niet mijn probleemquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees eens wat specifieker voordat je met ongefundeerde uitspraken komt, slapjanus.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben je nog woonachtig in ons aller Tilburg? Dat kan namelijk veel verklaren.
niet mijn probleemquote:
hou je smoelquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:06 schreef onlogisch het volgende:
De enige 2 zinnen die je zonder hoofdletter en/of punt mag gebruiken in de SC :
moet jij weten
niet mijn probleem
Dit weet iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |