je kunt nu wel bonden met je medepassagiers...jullie hebben een raakvlakquote:Op maandag 24 juni 2019 18:16 schreef pullup het volgende:
[..]
De airco werkt.
Die noodmelding is wel geinig hoor als de hele coupe gaat zoemen en claxonneren
We rijden weerquote:Op maandag 24 juni 2019 18:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kutzooi, moet je nog ver? Doet de airco het wel?
En, aangenomen?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Ik had ooit een sollicitatie gesprek in Ijburg. Ik netjes er heen maar véél te vroeg dus lekker even aan het strand gaan zitten op van die betonblokken. Peukie erbij. En toen moest ik erheen. Mijn hele broek zeiknat aan de kont kant. Ik heb het gewoon even uitgelegd
Oh, damn, als je dan doorhebt dat je zweet en je raakt daarvan in de stress, dan krijg je het pas goed warm.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en dan lekker zo'n klef druipend handje.Ik heb een keer met 30 graden gesolliciteerd maar kon de weg niet vinden, was veel te laat, 3 kwartier in de buurt gelopen, overal behalve de goede plek, sowieso al warm + paniekzweet + sollicitatiezenuwen pffff was een ramp.
Kun je die domme Vivit eruit mikken? Je weet vast een leuker plaatjequote:
waarom niet? breekt het ijs. Als selecteur wil je ook wel iets om te lachen hebben.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Ik had ooit een sollicitatie gesprek in Ijburg. Ik netjes er heen maar véél te vroeg dus lekker even aan het strand gaan zitten op van die betonblokken. Peukie erbij. En toen moest ik erheen. Mijn hele broek zeiknat aan de kont kant. Ik heb het gewoon even uitgelegd
Ik overwoog mijn bovendingquote:Op maandag 24 juni 2019 18:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kun je die domme Vivit eruit mikken? Je weet vast een leuker plaatje
quote:
Altijd baas boven baasquote:Op maandag 24 juni 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
Djezus, nu al de vierde extreme waarschuwing!
EDIT: Nu de vijfde.
Ja maar ik haakte af. Het was met verstandelijk gehandicapten. Geen probleem maar deze mensen waren contactloos. Ik ben daar niet voor geschikt.quote:
Dan is het topic al volquote:Op maandag 24 juni 2019 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pas het straks aan, als ik niet meer mobiel zit
wat wil je danquote:Op maandag 24 juni 2019 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
je schimpft met me maar snapt niet wat ik eigentlich weten will
Dat moet je idd liggenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik haakte af. Het was met verstandelijk gehandicapten. Geen probleem maar deze mensen waren contactloos. Ik ben daar niet voor geschikt.
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
We rijden weerik probeer via Hilversum te sneaken
Ok, niet huilen hoorquote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nu al van Recce antwoord gekregen
ha die ging niet door. Te weinig mannenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
*adem in adem uit* zennnnn
Hoe was het speeddaten?
Hier heb je een kaart van Nederland:quote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nu al van Recce antwoord gekregen
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier heb je een kaart van Nederland:
[ afbeelding ]
Tilly was on a roll, las ik.quote:
Die doet het niet in Oosterijkquote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te weinig mannenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha die ging niet door. Te weinig mannenIs nu verzet naar 10 juli. Dat komt me eigenlijk wel beter uit, dan heb ik net een week of wat vakantie...oog ik wat fris en fruitiger
daar staan toch wel alle plaatsen op huh?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja eigentlich willt ik weten waarom zoveel temperaturen op jouw beeld gewezen zijnquote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik krijg altijd zo'n Ozzy gevoel bij marioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Man man manquote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha die ging niet door. Te weinig mannenIs nu verzet naar 10 juli. Dat komt me eigenlijk wel beter uit, dan heb ik net een week of wat vakantie...oog ik wat fris en fruitiger
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik krijg altijd zo'n Ozzy gevoel bij mariookeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja waar staan Ede en Dodewaard?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar staan toch wel alle plaatsen op huh?
Toen ikd e volgende dag wat heldereder na kon denken zag ik waar we verkeerd waren gegaan. Ik had mapmywalk aangezet, daar kon ik het op zien.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mannengebrek?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja joh....in die datingtopics in R&P hoor je niet anders. Vrouwen hebben het zo makkelijk want er zijn zoveel mannen en te weinig vrouwen dus ze hebben alle keuze jank jank jank....quote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Te weinig mannendacht altijd dat mannen juist oververtegenwoordigd waren op zulke dingen. Is dit je laatste werkweek?
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze durven waarschijnlijk niet...pussy'squote:Op maandag 24 juni 2019 18:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja joh....in die datingtopics in R&P hoor je niet anders. Vrouwen hebben het zo makkelijk want er zijn zoveel mannen en te weinig vrouwen dus ze hebben alle keuze jank jank jank....
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar staan toch wel alle plaatsen op huh?
Dat weet ik ook niet. Erg handig is het niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja eigentlich willt ik weten waarom zoveel temperaturen op jouw beeld gewezen zijn
Hou vol, goed vooruitzichtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB: ja laatste werkweek en dan VIJF weken vrijIk ben me letterlijk door die laatste dagen aan het slepen. Gaat lukken
goffer...ik ben jaloersquote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB: ja laatste werkweek en dan VIJF weken vrijIk ben me letterlijk door die laatste dagen aan het slepen. Gaat lukken
precies je heeft gelijkquote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Erg handig is het niet.
stimmtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zoek ik toch niet! je snapt me niet
Ik kan het niet helpen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Prisha het volgende:
kan je ook niets aan doen...ik vergeet altijd vakanties in te plannen, ben altijd te laatquote:
Whehe, jullie waren in een infinite loop beland.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Toen ikd e volgende dag wat heldereder na kon denken zag ik waar we verkeerd waren gegaan. Ik had mapmywalk aangezet, daar kon ik het op zien.
Groen stipje waar we startten. Tegen de klok in. Aan het eind moest je rechtsaf weer richting groene stip. Wij zijn rechtdoor gegaan, eigenlijk opnieuw aan een rondje begonnen![]()
Rood stipje is waar de boswachters ons kwamen begeleiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jah dat is wel heel jammer. Maar goed. Vrij zijn is al goed. Prishaweer of geen Prishaweer.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:31 schreef TillyB het volgende:
[..]nog ff, wel jammer dat het nu net Prishaweer is in je werkweek nog
Oma is een cool w*****.quote:
Ze heeft een coole gozertquote:
Het is nog maar juni, wordt vast nog wel een keer Prishaweer de komende tijdquote:Op maandag 24 juni 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah dat is wel heel jammer. Maar goed. Vrij zijn is al goed. Prishaweer of geen Prishaweer.
Op naar de 40 graden.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is nog maar juni, wordt vast nog wel een keer Prishaweer de komende tijd
Ook vreemd, hier alles aanzetten omdat het niets kost, en thuis maar opwekken en terugdraaien, gekke wereld.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is nog maar juni, wordt vast nog wel een keer Prishaweer de komende tijd
Ik ga ook maar eens aan een boswandeling beginnen, door een Japans suicidebos ofzoquote:
quote:
Neem je bonsaizwaard meequote:Op maandag 24 juni 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens aan een boswandeling beginnen, door een Japans suicidebos ofzo
Ik lurk daar vaak. Het meeste verbaasd me dat het via whatsapp niet zo lekker loopt. Ja maar hij heeft het gelezen en reageert nietquote:Op maandag 24 juni 2019 18:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja joh....in die datingtopics in R&P hoor je niet anders. Vrouwen hebben het zo makkelijk want er zijn zoveel mannen en te weinig vrouwen dus ze hebben alle keuze jank jank jank....
IK wist het echt even niet Recce. Blackout of zo? We hadden geen route. En het was zo donker, je zag niks. Enkel die stomme lampjes hier en daar. Er stonden hekken, bomen, greppels.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, jullie waren in een infinite loop beland.Maar je had toch gewoon op je mobiel kunnen zien waar je liep en waar je naartoe moest? Waarom moesten er boswachters bij?
Oeffff, sterkte.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier is het buiten 30,6 °C en binnen 28,7 °C.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens aan een boswandeling beginnen, door een Japans suicidebos ofzo
De 40 moet haalbaar zijn binnenkort, vrees ik. Dan wordt de reis naar zo'n Japans suicidebos al een marteling.quote:Temperaturen van 35 graden of hoger zijn extreem voor ons land, maar ze komen wel steeds vaker voor, mede onder invloed van de opwarming van de aarde. Tot 1950 waren er slechts zes dagen waarin het ergens in Nederland 35 graden werd.
Tussen 1950 en 1990 ging het om 11 dagen, maar sinds 1990 zijn er 32 dagen geteld! Sinds 2012 is het zelfs elk jaar ergens in het land 35 graden geweest.
ik zit af en toe van...zijn die mensen nu échtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lurk daar vaak. Het meeste verbaasd me dat het via whatsapp niet zo lekker loopt. Ja maar hij heeft het gelezen en reageert niet
Gezelligquote:Op maandag 24 juni 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is een leuk topicquote:Op maandag 24 juni 2019 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zit af en toe van...zijn die mensen nu écht
Ik zit bij beide 4 graden hoger.quote:
Ik zal een keertje aan je denkenquote:
Meer sterkte dan.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit bij beide 4 graden hoger.
Ach, dan is het einde toch bijna in zichtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
De 40 moet haalbaar zijn binnenkort, vrees ik. Dan wordt de reis naar zo'n Japans suicidebos al een marteling.
Waarschijnlijk ga je door die omstandigheden (donker, niets zien) plus een beetje stress minder goed nadenken.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
IK wist het echt even niet Recce. Blackout of zo? We hadden geen route. En het was zo donker, je zag niks. Enkel die stomme lampjes hier en daar. Er stonden hekken, bomen, greppels.
Die boswachters wilden naar huis samen met alle vrijwilligers. Als je normaal tempo liep, zou je rond 00:30 binnen moeten zijn. Om 1:30 hadden we zoiets van...er klopt iets niet. Ze hadden ons toen ook gebeld. Of we er nog waren![]()
Er was ook verder niemand. Er hadden 25 ingeschreven, en uiteindelijk zijn er ongeveer 15 gestart. We zagen alleen in het begin mensen die de tegenovergestelde kant uitliepen, en twee jongens achter ons die ons inhaalden, en daarna echt tot aan het eind helemaal niemand.
Ik kende die hele vrouw niet waar ik mee liep, maar door zoiets leer je wel iemand kennen![]()
Het was wel een avontuur.
Zul je net zien dat je door de hitte bevangen raakt nét voor het bereiken van het bos.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ach, dan is het einde toch bijna in zicht
ik dacht pas later aan die telefoon Ik dacht: oh even op fok berichtje sturen. En toen zag ik dat ik MapmyWalk aan had staan en dacht ik: oh ja! Maar ja. Toen waren die boswachters er al.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga je door die omstandigheden (donker, niets zien) plus een beetje stress minder goed nadenken.Had je helemaal niet aan je telefoon gedacht? Maar dit laat wel zien hoe je bij de beklimming van een berg in de problemen kunt komen als het zicht slecht is. Bij die Everest-verhalen vraag je je soms ook af hoe het mogelijk is dat mensen op rare plekken terechtkomen.
Heb je geen ruzie gekregen met die vrouw?
Ging wel lekker dus.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik dacht pas later aan die telefoon Ik dacht: oh even op fok berichtje sturen. En toen zag ik dat ik MapmyWalk aan had staan en dacht ik: oh ja! Maar ja. Toen waren die boswachters er al.
Bizar hoor.
Nee, geen ruzie. Was een aardige vrouw. We hebben vreselijk gelachen uiteindelijk. We kwamen ook in een greppel terecht. Bij een lampje linksaf. Gingen we achter het lampje links ipv voor het lampje. Ik zat tot ver over m'n enkels in de blaadjes en zooi. Dacht wat loopt dit raar? Toch maar lampje aangedaan. Zaten we in een greppel. Pad was ernaast, steil omhoog. Moesten we klimmen ook
jah....we bevestigen wel het vooroordeel over vrouwen en richtingsgevoelquote:
Haha, wel een mooi verhaal zo.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik dacht pas later aan die telefoon Ik dacht: oh even op fok berichtje sturen. En toen zag ik dat ik MapmyWalk aan had staan en dacht ik: oh ja! Maar ja. Toen waren die boswachters er al.
Bizar hoor.
Nee, geen ruzie. Was een aardige vrouw. We hebben vreselijk gelachen uiteindelijk. We kwamen ook in een greppel terecht. Bij een lampje linksaf. Gingen we achter het lampje links ipv voor het lampje. Ik zat tot ver over m'n enkels in de blaadjes en zooi. Dacht wat loopt dit raar? Toch maar lampje aangedaan. Zaten we in een greppel. Pad was ernaast, steil omhoog. Moesten we klimmen ook
Pff lama dan, verzuip me wel in het henschotermeerquote:Op maandag 24 juni 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je door de hitte bevangen raakt nét voor het bereiken van het bos.
Wowquote:Op maandag 24 juni 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
Dit is wel een goede reclame:
[ afbeelding ]
Zo slecht dat ik er om moet lachen.
Net maar even snel bijgehaald.quote:
that's mequote:
Fijn vooruitzichtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:56 schreef TillyB het volgende:
Straks lekker zweterige kaasworstkringverjaardag
Heb het ook nog op het gillen gezet. Dacht dat er een beest voor me op het pad stond (zij wilde dat ik voorop liep, die bish ). Krijs. Zij krijste mee hoewel ze niets zag. Bleek het een afgewaaide tak met dooie blaaadjes eraan te zijnquote:Op maandag 24 juni 2019 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, wel een mooi verhaal zo.Ik vind trouwens die wandelroutes met die paaltjes altijd lastig. Probeer die maar eens zonder kaart te lopen! Dat gaat eigenlijk altijd ergens fout. Ik vraag me altijd af of ze zo'n wandeling zelf wel eens proberen.
In een greppel belanden kan er ook nog wel bij als je toch bezig bent.
yeah!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:56 schreef TillyB het volgende:
Thanksquote:Op maandag 24 juni 2019 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Fijn vooruitzicht
We zullen even aan je denken
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb het ook nog op het gillen gezet. Dacht dat er een beest voor me op het pad stond (zij wilde dat ik voorop liep, die bish ). Krijs. Zij krijste mee hoewel ze niets zag. Bleek het een afgewaaide tak met dooie blaaadjes eraan te zijn.
Ik hou mijn broek maar aan want anders drijf ik vd stoel af.quote:
Owj getver kurva arme jij.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:56 schreef TillyB het volgende:
Dat herken ik wel, als onze navigatie zegt naar rechts, gaat mijn vrouw naar links, en de kaart bij gps-rijden, heeft ze ook vaak ondersteboven. Ik lach het altijd weg en als ik dat verhaal aan vrienden vertel, zegt ze dat ik verkeerd reed.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah....we bevestigen wel het vooroordeel over vrouwen en richtingsgevoel![]()
2, de piloten hebben zich kunnen redden.quote:
quote:
Megadealquote:
Altijd de schuld van een anderquote:Op maandag 24 juni 2019 19:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, als onze navigatie zegt naar rechts, gaat mijn vrouw naar links, en de kaart bij gps-rijden, heeft ze ook vaak ondersteboven. Ik lach het altijd weg en als ik dat verhaal aan vrienden vertel, zegt ze dat ik verkeerd reed.![]()
![]()
![]()
Das pas een fijne verjaardagquote:Op maandag 24 juni 2019 18:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owj getver kurva arme jij.
Ik had gister het rijk alleen. Was wel een keer heerlijk.
Zolang we maar lol hebben, is er levenquote:
1e -squote:
Jij weet.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zolang we maar lol hebben, is er leven![]()
![]()
Die van mij vochten elkaar de tent uitquote:Op maandag 24 juni 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet.![]()
Mij ouders hadden ook nooit problemen met elkaar als we op vakantie gingen.
Lapzwams of nozum toch?quote:
niksnutquote:
Jah, die eerste minus ein squote:
Ben je met een bucket list bezig ofzoquote:
Jezus Prish!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb het ook nog op het gillen gezet. Dacht dat er een beest voor me op het pad stond (zij wilde dat ik voorop liep, die bish ). Krijs. Zij krijste mee hoewel ze niets zag. Bleek het een afgewaaide tak met dooie blaaadjes eraan te zijn.
quote:
Nee? Vorig jaar heel veel overuren gemaakt, je mag maar zoveel meenemen gedoe blablabla. 5 weken vrij leek me wel wat.quote:
Deze Willy gaat even buiten zitten, veel koeler daar.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, tis warm dan ga ik wartaal uitslaan
Respect voor zijn prestatie.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:10 schreef Prisha het volgende:
Via NL-Alert is door het ministerie van Veiligheid en Justitie een telefoonnummer gecommuniceerd als alternatief noodnummer voor mensen die 112 niet kunnen bereiken, dat hetzelfde is als de Telegraaf WhatsApp-tiplijn.
beetje dom dit
quote:
Het is niet altijd warm.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, tis warm dan ga ik wartaal uitslaan
Ja dan denk ik ook gelijk ik ga vuurspugenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee? Vorig jaar heel veel overuren gemaakt, je mag maar zoveel meenemen gedoe blablabla. 5 weken vrij leek me wel wat.
een correctie op dat Telegraafnummer....prutsersquote:Op maandag 24 juni 2019 19:12 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
De Telegraaf kreeg wel tips zo.
Oh, weer een noodmelding!
Ja, ik zie het.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
een correctie op dat Telegraafnummer....prutsers
En dat dan een update noemenquote:
Henny Huisman syndroom.quote:
Nee, schietstoel gebruikt. Allebei.quote:
parachutiert of zoietsquote:
op NOS staat één piloot omgekomenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, schietstoel gebruikt. Allebei.
wat?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer je te helpen, krijg je dit..quote:Op maandag 24 juni 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tiswat.quote:
Dat krijg je ervan als je prima werknemers laat gaanquote:Op maandag 24 juni 2019 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
een correctie op dat Telegraafnummer....prutsers
jaquote:Op maandag 24 juni 2019 19:22 schreef mario390 het volgende:
misschien heeft hem de schietstoel te veer geschiessen
eg welquote:Op maandag 24 juni 2019 19:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Als er bij de Vliehors ééntje eruit springt, vang jij hem op?
quote:
Rokenquote:
Direct alle SC-ers aan de kant gezet.quote:
Chuf daar ben je. Fijn te horen dat het goed is gegaanquote:
Het meest veelzijdige stukje vlees!quote:
Ja daaromquote:
Zalm was ook in de bonus. Ik zit met een boel gerookte zalm maar dat is geen probleemquote:Op maandag 24 juni 2019 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vlees!
Ik had soep en een broodje zalm, ja de zalm van gisteren die niet op een toastje is gegaan.
ja nou ja én jaquote:Op maandag 24 juni 2019 19:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Direct alle SC-ers aan de kant gezet.![]()
PS Ik kan wel een vliegtuig op de computer besturen. Ben ik dan ook stoer?
Poe wat ? alles gaat opquote:
Schleudersitzquote:
Ja goed he ...quote:Op maandag 24 juni 2019 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chuf daar ben je. Fijn te horen dat het goed is gegaan
Ik wil je niet als pilootquote:Op maandag 24 juni 2019 19:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Direct alle SC-ers aan de kant gezet.![]()
PS Ik kan wel een vliegtuig op de computer besturen. Ben ik dan ook stoer?
quote:
Mooi dat de operatie goed is verlopen! Zal al wel heel fijn als je al met één oog tenminste goed kunt zien.quote:
ja dat is deze keer misgegaanquote:
Hoeveel kip heb je? En watvoor kip? Kippenpoot, kipfilet, drumsticks, kippendij, hele kip?quote:
Ik lees net dat hij niet kort is, maar ik weet niet of dat lang genoeg is.quote:
Zien is denk wel het belangrijkste. Horen kan op een andere manier. Het is prachtig dat het mogelijk isquote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi dat de operatie goed is verlopen! Zal al wel heel fijn als je al met één oog tenminste goed kunt zien.
een hele Kip met veren en al.......quote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel kip heb je? En watvoor kip? Kippenpoot, kipfilet, drumsticks, kippendij, hele kip?
lang genoeg voor watquote:Op maandag 24 juni 2019 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij niet kort is, maar ik weet niet of dat lang genoeg is.
Vleugeltjesquote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel kip heb je? En watvoor kip? Kippenpoot, kipfilet, drumsticks, kippendij, hele kip?
Ja, zonder zicht zou ik ook niet weten wat ik moest.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zien is denk wel het belangrijkste. Horen kan op een andere manier. Het is prachtig dat het mogelijk is
gekruid?quote:
Ja das idd al een hel fijn iets .. Denkt dat ik vanaf nu Prisha ook niet meer over het hoofd ziequote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi dat de operatie goed is verlopen! Zal al wel heel fijn als je al met één oog tenminste goed kunt zien.
Nee dat doe ik liever zelf ipv die paprika shitquote:
guiltyquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das idd al een hel fijn iets .. Denkt dat ik vanaf nu Prisha ook niet meer over het hoofd zie
oiquote:Op maandag 24 juni 2019 19:35 schreef Recce het volgende:
Oh, ik heb trouwens nog kippendijtjes.En lekkere kipkruiden.
aja dat heb ik vergete, goede beteringquote:Op maandag 24 juni 2019 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das idd al een hel fijn iets .. Denkt dat ik vanaf nu Prisha ook niet meer over het hoofd zie
Had je ook, las ikquote:
Loopt dat niet lastig?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:35 schreef Recce het volgende:
Oh, ik heb trouwens nog kippendijtjes.En lekkere kipkruiden.
Maar voor altijd alles stil lijkt me ook heel naar.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zonder zicht zou ik ook niet weten wat ik moest.
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het 2e pakje gratis was heb je het maar niet gedaan?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Had je ook, las ik
Vanmiddag ook bijna gekocht, maar het was 2e pakje gratis, dus toch maar niet
Dan kan je nog schrijven ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar voor altijd alles stil lijkt me ook heel naar.
misschien heeft dat mannetje in vlieger bij de schietstoel klicken erder vergeten dat dakding openenquote:
Die lag weer op de BBQ hierquote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Zalm was ook in de bonus. Ik zit met een boel gerookte zalm maar dat is geen probleem
was aan het werk, en 2 pakjes opeten was teveel van het goedequote:Op maandag 24 juni 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het 2e pakje gratis was heb je het maar niet gedaan?
Ja, dat zou ook heel naar zijn, maar dat zou veel minder een beperking opleveren tegenwoordig.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gerookte zalm hoort niet op de BBQ gekquote:
Murp ligt voor pampusquote:
Ooowquote:Op maandag 24 juni 2019 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
was aan het werk, en 2 pakjes opeten was teveel van het goede
Gerookte zalm op de bbq, dat hadden we nietquote:
Die stellen zich aardig verdekt op. Af en toe komt Ninzo met d'r koppie om t hoekje glurenquote:
Een rookoven in de keuken?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
Morgen gaat de rookoven weer aan. Maar gewoon in de keuken niet op balkon
Dat gaat wel automatisch, lijkt me. Ze zijn wel gebotst en dat gaat al snel heel hard, dus het kan best dat hij daar al dood door is gegaan.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien heeft dat mannetje in vlieger bij de schietstoel klicken erder vergeten dat dakding openen
Heeft ie een sjoelsteen tegen z'n kop aangekregen?quote:
Ik hoop het (met een gat erin)quote:
Deze week nog even halen als de koelkast in de buurt isquote:Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooow
Ik snapte de redenatie al niet helemaal, maar twee pakjes zalm is best wel veel ja.
Tijd voor een nieuwe vaste mod hier! Al redden we ons eigenlijk best zonder.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die stellen zich aardig verdekt op. Af en toe komt Ninzo met d'r koppie om t hoekje gluren
Doet ie sjoelenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft ie een sjoelsteen tegen z'n kop aangekregen?
Net aangemeerd.quote:
t is wel handig als iemand de TT weer eens om zeep heeft geholpenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vaste mod hier! Al redden we ons eigenlijk best zonder.
Helaas werkt het niet zoquote:Op maandag 24 juni 2019 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vaste mod hier! Al redden we ons eigenlijk best zonder.
Bij die ESF meets doen ze sjoelen. Ik dacht dat murpie ook van de partij was.quote:
Kook ze !quote:
Gelukkig, zou een beetje jammer zijn als een paar meter voor de Bonkevaart de pijp aan Maarten had gegeven.quote:
Er zijn zoveel lekkere dingen te doen met gerookte zalm, op een broodje, op een omelet, bij de pasta.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Deze week nog even halen als de koelkast in de buurt is
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, zou een beetje jammer zijn als een paar meter voor de Bonkevaart de pijp aan Maarten had gegeven.
D. weer?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
t is wel handig als iemand de TT weer eens om zeep heeft geholpen
Het gaat wel op hoor, geen zorgenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn zoveel lekkere dingen te doen met gerookte zalm, op een broodje, op een omelet, bij de pasta.
je hebt een reputatiequote:
zou kunnenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaat wel automatisch, lijkt me. Ze zijn wel gebotst en dat gaat al snel heel hard, dus het kan best dat hij daar al dood door is gegaan.
Ik dacht je een paar ideetjes aan de hand te doenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:22 schreef Recce het volgende:
@:TillyB met een beetje geluk breekt de zeewind bij jou ook echt door. Bij Hoek van Holland is het nog maar 22,5 °C.
Ik neem ze meequote:Op maandag 24 juni 2019 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht je een paar ideetjes aan de hand te doen
Fok ook niet meerquote:
Maar in een warme auto is ook niet fijn, tenzij je die eerst lucht. Gras is wel lekker voor de zooltjes met deze hitte.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
IK moet eigenlijk met de hond er op uit. M'n bulldogje heeft het lastig met die hitte. Misschien even met haar in de auto naar de dijk rijden en daar uitlaten. Kan ze meteen op het gras en niet over die hete stenen.
niet te warm in de auto?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
IK moet eigenlijk met de hond er op uit. M'n bulldogje heeft het lastig met die hitte. Misschien even met haar in de auto naar de dijk rijden en daar uitlaten. Kan ze meteen op het gras en niet over die hete stenen.
Ik weet, kon er niets aan doen.quote:
Die troela's hebben ook niks met water he? Ze zijn zo lekker simpelquote:Op maandag 24 juni 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
Ja die pootjes op die hete stenen....dat voelen ze wel. De auto is lekker koel nu. Ik ga zo dade;ijk effe met d'r op uit.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar in een warme auto is ook niet fijn, tenzij je die eerst lucht. Gras is wel lekker voor de zooltjes met deze hitte.
kun je geen coolpacksokjes voor haar uitvinden?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
nee inderdaad. Simpel en verdomd eigenwijs.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troela's hebben ook niks met water he? Ze zijn zo lekker simpel
sokjes is een dramaquote:Op maandag 24 juni 2019 19:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
kun je geen coolpacksokjes voor haar uitvinden?
Een koele auto, hoe doe je dat?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die pootjes op die hete stenen....dat voelen ze wel. De auto is lekker koel nu. Ik ga zo dade;ijk effe met d'r op uit.
Hoe is t met jouw logeetje? Nog steeds die kap om?
deze had ik gisteren gezien....quote:Op maandag 24 juni 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oma Potje!quote:Op maandag 24 juni 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kreeg het, wie heeft het in gebruik ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn youtube doet het niet vanwege de KPN-storingquote:
ijstea?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kreeg het, wie heeft het in gebruik ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja so etwas.quote:
M'n auto is net terug van iemand die hem even meegenomen heeft. Die had de airco behoorlijk hard aan staan. Hij is nog koel.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een koele auto, hoe doe je dat?
Het gekapte hondje was er maar voor een dag, nu is alleen de Shi-tzu er nog. Die vind het erg warm, dus we zitten lekker binnen met de deuren en ramen dicht, later op de avond als het afgekoeld is gaan we wel een langere wandeling maken.
ah..quote:Op maandag 24 juni 2019 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn youtube doet het niet vanwege de KPN-storing
Geweldig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |