Fok ook niet meerquote:
Maar in een warme auto is ook niet fijn, tenzij je die eerst lucht. Gras is wel lekker voor de zooltjes met deze hitte.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
IK moet eigenlijk met de hond er op uit. M'n bulldogje heeft het lastig met die hitte. Misschien even met haar in de auto naar de dijk rijden en daar uitlaten. Kan ze meteen op het gras en niet over die hete stenen.
niet te warm in de auto?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
IK moet eigenlijk met de hond er op uit. M'n bulldogje heeft het lastig met die hitte. Misschien even met haar in de auto naar de dijk rijden en daar uitlaten. Kan ze meteen op het gras en niet over die hete stenen.
Ik weet, kon er niets aan doen.quote:
Die troela's hebben ook niks met water he? Ze zijn zo lekker simpelquote:Op maandag 24 juni 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
Ja die pootjes op die hete stenen....dat voelen ze wel. De auto is lekker koel nu. Ik ga zo dade;ijk effe met d'r op uit.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar in een warme auto is ook niet fijn, tenzij je die eerst lucht. Gras is wel lekker voor de zooltjes met deze hitte.
kun je geen coolpacksokjes voor haar uitvinden?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
nee inderdaad. Simpel en verdomd eigenwijs.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troela's hebben ook niks met water he? Ze zijn zo lekker simpel
sokjes is een dramaquote:Op maandag 24 juni 2019 19:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
kun je geen coolpacksokjes voor haar uitvinden?
Een koele auto, hoe doe je dat?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die pootjes op die hete stenen....dat voelen ze wel. De auto is lekker koel nu. Ik ga zo dade;ijk effe met d'r op uit.
Hoe is t met jouw logeetje? Nog steeds die kap om?
deze had ik gisteren gezien....quote:Op maandag 24 juni 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar voor altijd alles stil lijkt me ook heel naar.
Oma Potje!quote:Op maandag 24 juni 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kreeg het, wie heeft het in gebruik ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn youtube doet het niet vanwege de KPN-storingquote:
ijstea?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kreeg het, wie heeft het in gebruik ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja so etwas.quote:
M'n auto is net terug van iemand die hem even meegenomen heeft. Die had de airco behoorlijk hard aan staan. Hij is nog koel.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een koele auto, hoe doe je dat?
Het gekapte hondje was er maar voor een dag, nu is alleen de Shi-tzu er nog. Die vind het erg warm, dus we zitten lekker binnen met de deuren en ramen dicht, later op de avond als het afgekoeld is gaan we wel een langere wandeling maken.
ah..quote:Op maandag 24 juni 2019 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn youtube doet het niet vanwege de KPN-storing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |