Tijd voor een nieuwe vaste mod hier! Al redden we ons eigenlijk best zonder.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die stellen zich aardig verdekt op. Af en toe komt Ninzo met d'r koppie om t hoekje gluren
Doet ie sjoelenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft ie een sjoelsteen tegen z'n kop aangekregen?
Net aangemeerd.quote:
t is wel handig als iemand de TT weer eens om zeep heeft geholpenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vaste mod hier! Al redden we ons eigenlijk best zonder.
Helaas werkt het niet zoquote:Op maandag 24 juni 2019 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vaste mod hier! Al redden we ons eigenlijk best zonder.
Bij die ESF meets doen ze sjoelen. Ik dacht dat murpie ook van de partij was.quote:
Kook ze !quote:
Gelukkig, zou een beetje jammer zijn als een paar meter voor de Bonkevaart de pijp aan Maarten had gegeven.quote:
Er zijn zoveel lekkere dingen te doen met gerookte zalm, op een broodje, op een omelet, bij de pasta.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Deze week nog even halen als de koelkast in de buurt is
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, zou een beetje jammer zijn als een paar meter voor de Bonkevaart de pijp aan Maarten had gegeven.
D. weer?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
t is wel handig als iemand de TT weer eens om zeep heeft geholpen
Het gaat wel op hoor, geen zorgenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn zoveel lekkere dingen te doen met gerookte zalm, op een broodje, op een omelet, bij de pasta.
je hebt een reputatiequote:
zou kunnenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaat wel automatisch, lijkt me. Ze zijn wel gebotst en dat gaat al snel heel hard, dus het kan best dat hij daar al dood door is gegaan.
Ik dacht je een paar ideetjes aan de hand te doenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:22 schreef Recce het volgende:
@:TillyB met een beetje geluk breekt de zeewind bij jou ook echt door. Bij Hoek van Holland is het nog maar 22,5 °C.
Ik neem ze meequote:Op maandag 24 juni 2019 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht je een paar ideetjes aan de hand te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |