quote:Op maandag 24 juni 2019 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das idd al een hel fijn iets .. Denkt dat ik vanaf nu Prisha ook niet meer over het hoofd zie
Omdat het 2e pakje gratis was heb je het maar niet gedaan?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Had je ook, las ik
Vanmiddag ook bijna gekocht, maar het was 2e pakje gratis, dus toch maar niet
Dan kan je nog schrijven ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar voor altijd alles stil lijkt me ook heel naar.
misschien heeft dat mannetje in vlieger bij de schietstoel klicken erder vergeten dat dakding openenquote:
Die lag weer op de BBQ hierquote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Zalm was ook in de bonus. Ik zit met een boel gerookte zalm maar dat is geen probleem
was aan het werk, en 2 pakjes opeten was teveel van het goedequote:Op maandag 24 juni 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het 2e pakje gratis was heb je het maar niet gedaan?
Ja, dat zou ook heel naar zijn, maar dat zou veel minder een beperking opleveren tegenwoordig.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar voor altijd alles stil lijkt me ook heel naar.
Gerookte zalm hoort niet op de BBQ gekquote:
Murp ligt voor pampusquote:
Ooowquote:Op maandag 24 juni 2019 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
was aan het werk, en 2 pakjes opeten was teveel van het goede
Gerookte zalm op de bbq, dat hadden we nietquote:
Die stellen zich aardig verdekt op. Af en toe komt Ninzo met d'r koppie om t hoekje glurenquote:
Een rookoven in de keuken?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
Morgen gaat de rookoven weer aan. Maar gewoon in de keuken niet op balkon
Dat gaat wel automatisch, lijkt me. Ze zijn wel gebotst en dat gaat al snel heel hard, dus het kan best dat hij daar al dood door is gegaan.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien heeft dat mannetje in vlieger bij de schietstoel klicken erder vergeten dat dakding openen
Heeft ie een sjoelsteen tegen z'n kop aangekregen?quote:
Ik hoop het (met een gat erin)quote:
Deze week nog even halen als de koelkast in de buurt isquote:Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooow
Ik snapte de redenatie al niet helemaal, maar twee pakjes zalm is best wel veel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |