quote:Op maandag 24 juni 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar staan toch wel alle plaatsen op huh?
Dat weet ik ook niet. Erg handig is het niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja eigentlich willt ik weten waarom zoveel temperaturen op jouw beeld gewezen zijn
Hou vol, goed vooruitzichtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB: ja laatste werkweek en dan VIJF weken vrijIk ben me letterlijk door die laatste dagen aan het slepen. Gaat lukken
goffer...ik ben jaloersquote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB: ja laatste werkweek en dan VIJF weken vrijIk ben me letterlijk door die laatste dagen aan het slepen. Gaat lukken
precies je heeft gelijkquote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Erg handig is het niet.
stimmtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zoek ik toch niet! je snapt me niet
Ik kan het niet helpen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Prisha het volgende:
kan je ook niets aan doen...ik vergeet altijd vakanties in te plannen, ben altijd te laatquote:
Whehe, jullie waren in een infinite loop beland.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Toen ikd e volgende dag wat heldereder na kon denken zag ik waar we verkeerd waren gegaan. Ik had mapmywalk aangezet, daar kon ik het op zien.
Groen stipje waar we startten. Tegen de klok in. Aan het eind moest je rechtsaf weer richting groene stip. Wij zijn rechtdoor gegaan, eigenlijk opnieuw aan een rondje begonnen![]()
Rood stipje is waar de boswachters ons kwamen begeleiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jah dat is wel heel jammer. Maar goed. Vrij zijn is al goed. Prishaweer of geen Prishaweer.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:31 schreef TillyB het volgende:
[..]nog ff, wel jammer dat het nu net Prishaweer is in je werkweek nog
Oma is een cool w*****.quote:
Ze heeft een coole gozertquote:
Het is nog maar juni, wordt vast nog wel een keer Prishaweer de komende tijdquote:Op maandag 24 juni 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah dat is wel heel jammer. Maar goed. Vrij zijn is al goed. Prishaweer of geen Prishaweer.
Op naar de 40 graden.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is nog maar juni, wordt vast nog wel een keer Prishaweer de komende tijd
Ook vreemd, hier alles aanzetten omdat het niets kost, en thuis maar opwekken en terugdraaien, gekke wereld.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is nog maar juni, wordt vast nog wel een keer Prishaweer de komende tijd
Ik ga ook maar eens aan een boswandeling beginnen, door een Japans suicidebos ofzoquote:
quote:
Neem je bonsaizwaard meequote:Op maandag 24 juni 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens aan een boswandeling beginnen, door een Japans suicidebos ofzo
Ik lurk daar vaak. Het meeste verbaasd me dat het via whatsapp niet zo lekker loopt. Ja maar hij heeft het gelezen en reageert nietquote:Op maandag 24 juni 2019 18:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja joh....in die datingtopics in R&P hoor je niet anders. Vrouwen hebben het zo makkelijk want er zijn zoveel mannen en te weinig vrouwen dus ze hebben alle keuze jank jank jank....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |