quote:Op maandag 24 juni 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar staan toch wel alle plaatsen op huh?
Dat weet ik ook niet. Erg handig is het niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja eigentlich willt ik weten waarom zoveel temperaturen op jouw beeld gewezen zijn
Hou vol, goed vooruitzichtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB: ja laatste werkweek en dan VIJF weken vrijIk ben me letterlijk door die laatste dagen aan het slepen. Gaat lukken
goffer...ik ben jaloersquote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB: ja laatste werkweek en dan VIJF weken vrijIk ben me letterlijk door die laatste dagen aan het slepen. Gaat lukken
precies je heeft gelijkquote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Erg handig is het niet.
stimmtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zoek ik toch niet! je snapt me niet
Ik kan het niet helpen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:30 schreef Prisha het volgende:
kan je ook niets aan doen...ik vergeet altijd vakanties in te plannen, ben altijd te laatquote:
Whehe, jullie waren in een infinite loop beland.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Toen ikd e volgende dag wat heldereder na kon denken zag ik waar we verkeerd waren gegaan. Ik had mapmywalk aangezet, daar kon ik het op zien.
Groen stipje waar we startten. Tegen de klok in. Aan het eind moest je rechtsaf weer richting groene stip. Wij zijn rechtdoor gegaan, eigenlijk opnieuw aan een rondje begonnen![]()
Rood stipje is waar de boswachters ons kwamen begeleiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jah dat is wel heel jammer. Maar goed. Vrij zijn is al goed. Prishaweer of geen Prishaweer.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:31 schreef TillyB het volgende:
[..]nog ff, wel jammer dat het nu net Prishaweer is in je werkweek nog
Oma is een cool w*****.quote:
Ze heeft een coole gozertquote:
Het is nog maar juni, wordt vast nog wel een keer Prishaweer de komende tijdquote:Op maandag 24 juni 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah dat is wel heel jammer. Maar goed. Vrij zijn is al goed. Prishaweer of geen Prishaweer.
Op naar de 40 graden.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is nog maar juni, wordt vast nog wel een keer Prishaweer de komende tijd
Ook vreemd, hier alles aanzetten omdat het niets kost, en thuis maar opwekken en terugdraaien, gekke wereld.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is nog maar juni, wordt vast nog wel een keer Prishaweer de komende tijd
Ik ga ook maar eens aan een boswandeling beginnen, door een Japans suicidebos ofzoquote:
quote:
Neem je bonsaizwaard meequote:Op maandag 24 juni 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens aan een boswandeling beginnen, door een Japans suicidebos ofzo
Ik lurk daar vaak. Het meeste verbaasd me dat het via whatsapp niet zo lekker loopt. Ja maar hij heeft het gelezen en reageert nietquote:Op maandag 24 juni 2019 18:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja joh....in die datingtopics in R&P hoor je niet anders. Vrouwen hebben het zo makkelijk want er zijn zoveel mannen en te weinig vrouwen dus ze hebben alle keuze jank jank jank....
IK wist het echt even niet Recce. Blackout of zo? We hadden geen route. En het was zo donker, je zag niks. Enkel die stomme lampjes hier en daar. Er stonden hekken, bomen, greppels.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, jullie waren in een infinite loop beland.Maar je had toch gewoon op je mobiel kunnen zien waar je liep en waar je naartoe moest? Waarom moesten er boswachters bij?
Oeffff, sterkte.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier is het buiten 30,6 °C en binnen 28,7 °C.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens aan een boswandeling beginnen, door een Japans suicidebos ofzo
De 40 moet haalbaar zijn binnenkort, vrees ik. Dan wordt de reis naar zo'n Japans suicidebos al een marteling.quote:Temperaturen van 35 graden of hoger zijn extreem voor ons land, maar ze komen wel steeds vaker voor, mede onder invloed van de opwarming van de aarde. Tot 1950 waren er slechts zes dagen waarin het ergens in Nederland 35 graden werd.
Tussen 1950 en 1990 ging het om 11 dagen, maar sinds 1990 zijn er 32 dagen geteld! Sinds 2012 is het zelfs elk jaar ergens in het land 35 graden geweest.
ik zit af en toe van...zijn die mensen nu échtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lurk daar vaak. Het meeste verbaasd me dat het via whatsapp niet zo lekker loopt. Ja maar hij heeft het gelezen en reageert niet
Gezelligquote:Op maandag 24 juni 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is een leuk topicquote:Op maandag 24 juni 2019 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zit af en toe van...zijn die mensen nu écht
Ik zit bij beide 4 graden hoger.quote:
Ik zal een keertje aan je denkenquote:
Meer sterkte dan.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit bij beide 4 graden hoger.
Ach, dan is het einde toch bijna in zichtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
De 40 moet haalbaar zijn binnenkort, vrees ik. Dan wordt de reis naar zo'n Japans suicidebos al een marteling.
Waarschijnlijk ga je door die omstandigheden (donker, niets zien) plus een beetje stress minder goed nadenken.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
IK wist het echt even niet Recce. Blackout of zo? We hadden geen route. En het was zo donker, je zag niks. Enkel die stomme lampjes hier en daar. Er stonden hekken, bomen, greppels.
Die boswachters wilden naar huis samen met alle vrijwilligers. Als je normaal tempo liep, zou je rond 00:30 binnen moeten zijn. Om 1:30 hadden we zoiets van...er klopt iets niet. Ze hadden ons toen ook gebeld. Of we er nog waren![]()
Er was ook verder niemand. Er hadden 25 ingeschreven, en uiteindelijk zijn er ongeveer 15 gestart. We zagen alleen in het begin mensen die de tegenovergestelde kant uitliepen, en twee jongens achter ons die ons inhaalden, en daarna echt tot aan het eind helemaal niemand.
Ik kende die hele vrouw niet waar ik mee liep, maar door zoiets leer je wel iemand kennen![]()
Het was wel een avontuur.
Zul je net zien dat je door de hitte bevangen raakt nét voor het bereiken van het bos.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ach, dan is het einde toch bijna in zicht
ik dacht pas later aan die telefoon Ik dacht: oh even op fok berichtje sturen. En toen zag ik dat ik MapmyWalk aan had staan en dacht ik: oh ja! Maar ja. Toen waren die boswachters er al.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga je door die omstandigheden (donker, niets zien) plus een beetje stress minder goed nadenken.Had je helemaal niet aan je telefoon gedacht? Maar dit laat wel zien hoe je bij de beklimming van een berg in de problemen kunt komen als het zicht slecht is. Bij die Everest-verhalen vraag je je soms ook af hoe het mogelijk is dat mensen op rare plekken terechtkomen.
Heb je geen ruzie gekregen met die vrouw?
Ging wel lekker dus.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik dacht pas later aan die telefoon Ik dacht: oh even op fok berichtje sturen. En toen zag ik dat ik MapmyWalk aan had staan en dacht ik: oh ja! Maar ja. Toen waren die boswachters er al.
Bizar hoor.
Nee, geen ruzie. Was een aardige vrouw. We hebben vreselijk gelachen uiteindelijk. We kwamen ook in een greppel terecht. Bij een lampje linksaf. Gingen we achter het lampje links ipv voor het lampje. Ik zat tot ver over m'n enkels in de blaadjes en zooi. Dacht wat loopt dit raar? Toch maar lampje aangedaan. Zaten we in een greppel. Pad was ernaast, steil omhoog. Moesten we klimmen ook
jah....we bevestigen wel het vooroordeel over vrouwen en richtingsgevoelquote:
Haha, wel een mooi verhaal zo.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik dacht pas later aan die telefoon Ik dacht: oh even op fok berichtje sturen. En toen zag ik dat ik MapmyWalk aan had staan en dacht ik: oh ja! Maar ja. Toen waren die boswachters er al.
Bizar hoor.
Nee, geen ruzie. Was een aardige vrouw. We hebben vreselijk gelachen uiteindelijk. We kwamen ook in een greppel terecht. Bij een lampje linksaf. Gingen we achter het lampje links ipv voor het lampje. Ik zat tot ver over m'n enkels in de blaadjes en zooi. Dacht wat loopt dit raar? Toch maar lampje aangedaan. Zaten we in een greppel. Pad was ernaast, steil omhoog. Moesten we klimmen ook
Pff lama dan, verzuip me wel in het henschotermeerquote:Op maandag 24 juni 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je door de hitte bevangen raakt nét voor het bereiken van het bos.
Wowquote:Op maandag 24 juni 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
Dit is wel een goede reclame:
[ afbeelding ]
Zo slecht dat ik er om moet lachen.
Net maar even snel bijgehaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |