Dat moet je idd liggenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik haakte af. Het was met verstandelijk gehandicapten. Geen probleem maar deze mensen waren contactloos. Ik ben daar niet voor geschikt.
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
We rijden weerik probeer via Hilversum te sneaken
Ok, niet huilen hoorquote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nu al van Recce antwoord gekregen
ha die ging niet door. Te weinig mannenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
*adem in adem uit* zennnnn
Hoe was het speeddaten?
Hier heb je een kaart van Nederland:quote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nu al van Recce antwoord gekregen
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier heb je een kaart van Nederland:
[ afbeelding ]
Tilly was on a roll, las ik.quote:
Die doet het niet in Oosterijkquote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te weinig mannenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha die ging niet door. Te weinig mannenIs nu verzet naar 10 juli. Dat komt me eigenlijk wel beter uit, dan heb ik net een week of wat vakantie...oog ik wat fris en fruitiger
daar staan toch wel alle plaatsen op huh?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja eigentlich willt ik weten waarom zoveel temperaturen op jouw beeld gewezen zijnquote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik krijg altijd zo'n Ozzy gevoel bij marioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Man man manquote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha die ging niet door. Te weinig mannenIs nu verzet naar 10 juli. Dat komt me eigenlijk wel beter uit, dan heb ik net een week of wat vakantie...oog ik wat fris en fruitiger
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik krijg altijd zo'n Ozzy gevoel bij mariookeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja waar staan Ede en Dodewaard?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar staan toch wel alle plaatsen op huh?
Toen ikd e volgende dag wat heldereder na kon denken zag ik waar we verkeerd waren gegaan. Ik had mapmywalk aangezet, daar kon ik het op zien.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mannengebrek?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja joh....in die datingtopics in R&P hoor je niet anders. Vrouwen hebben het zo makkelijk want er zijn zoveel mannen en te weinig vrouwen dus ze hebben alle keuze jank jank jank....quote:Op maandag 24 juni 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Te weinig mannendacht altijd dat mannen juist oververtegenwoordigd waren op zulke dingen. Is dit je laatste werkweek?
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze durven waarschijnlijk niet...pussy'squote:Op maandag 24 juni 2019 18:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja joh....in die datingtopics in R&P hoor je niet anders. Vrouwen hebben het zo makkelijk want er zijn zoveel mannen en te weinig vrouwen dus ze hebben alle keuze jank jank jank....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |