je kunt nu wel bonden met je medepassagiers...jullie hebben een raakvlakquote:Op maandag 24 juni 2019 18:16 schreef pullup het volgende:
[..]
De airco werkt.
Die noodmelding is wel geinig hoor als de hele coupe gaat zoemen en claxonneren
We rijden weerquote:Op maandag 24 juni 2019 18:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kutzooi, moet je nog ver? Doet de airco het wel?
En, aangenomen?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Ik had ooit een sollicitatie gesprek in Ijburg. Ik netjes er heen maar véél te vroeg dus lekker even aan het strand gaan zitten op van die betonblokken. Peukie erbij. En toen moest ik erheen. Mijn hele broek zeiknat aan de kont kant. Ik heb het gewoon even uitgelegd
Oh, damn, als je dan doorhebt dat je zweet en je raakt daarvan in de stress, dan krijg je het pas goed warm.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en dan lekker zo'n klef druipend handje.Ik heb een keer met 30 graden gesolliciteerd maar kon de weg niet vinden, was veel te laat, 3 kwartier in de buurt gelopen, overal behalve de goede plek, sowieso al warm + paniekzweet + sollicitatiezenuwen pffff was een ramp.
Kun je die domme Vivit eruit mikken? Je weet vast een leuker plaatjequote:
waarom niet? breekt het ijs. Als selecteur wil je ook wel iets om te lachen hebben.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
Ik had ooit een sollicitatie gesprek in Ijburg. Ik netjes er heen maar véél te vroeg dus lekker even aan het strand gaan zitten op van die betonblokken. Peukie erbij. En toen moest ik erheen. Mijn hele broek zeiknat aan de kont kant. Ik heb het gewoon even uitgelegd
Ik overwoog mijn bovendingquote:Op maandag 24 juni 2019 18:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kun je die domme Vivit eruit mikken? Je weet vast een leuker plaatje
quote:
Altijd baas boven baasquote:Op maandag 24 juni 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
Djezus, nu al de vierde extreme waarschuwing!
EDIT: Nu de vijfde.
Ja maar ik haakte af. Het was met verstandelijk gehandicapten. Geen probleem maar deze mensen waren contactloos. Ik ben daar niet voor geschikt.quote:
Dan is het topic al volquote:Op maandag 24 juni 2019 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pas het straks aan, als ik niet meer mobiel zit
wat wil je danquote:Op maandag 24 juni 2019 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
je schimpft met me maar snapt niet wat ik eigentlich weten will
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |