Nah is normaal toch, hete dag, gezonde zenuwen, geen auto met airco, OV is altijd maar afwachten of de airco het doet en soms sta je tussendoor lang te wachten in de zonquote:
Tillyquote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jezus man open eens google mapsGUUUUGLE MAPZZZZZZZ DU DOOIE DONDER
dat willt ik weten,vor wat staat dann?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, die getallen staan niet op de plekken van steden.
Ja hiero ook weer een meldingquote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef pullup het volgende:
Aarrghh!!1!!1!1!!
Ik sta vast in de trein omdat alles ontregeld is en zulks en dan krijg ik wederom een heftige noodmelding![]()
HELP!!
Dat bovending heb ik aan nu. Het lijkt er tenminste wel heel erg op.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
met een nette spijkerbroek dan![]()
Ik zou je aannemen![]()
[ afbeelding ]
sorry, ik kan alleen maar hopen dat het geen haringineentontrein isquote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef pullup het volgende:
Aarrghh!!1!!1!1!!
Ik sta vast in de trein omdat alles ontregeld is en zulks en dan krijg ik wederom een heftige noodmelding![]()
HELP!!
je schimpft met me maar snapt niet wat ik eigentlich weten willquote:Op maandag 24 juni 2019 18:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja je wil ongeveer 4508345048 x per dag iets weten wat je binnen 2 seconden zelf op kan zoeken draak
Het zit niet bij z'n internetpakket. Hij heeft alleen het Nederlandse internet.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee dat merken we godsammeteren zeg, het is gewoon een WEBSITE hoor, je hoeft er geen abonnement voor af te schlussen
ja ja ik ook zo... goeie deodorant opdoen dat wel!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah is normaal toch, hete dag, gezonde zenuwen, geen auto met airco, OV is altijd maar afwachten of de airco het doet en soms sta je tussendoor lang te wachten in de zon
De airco werkt.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
sorry, ik kan alleen maar hopen dat het geen haringineentontrein is
Ja en dan lekker zo'n klef druipend handje.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je maakt wel een rare indruk als je veel te warm gekleed op komt dagen.
Een polo-shirt heet dat ‘bovending’quote:Op maandag 24 juni 2019 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bovending heb ik aan nu. Het lijkt er tenminste wel heel erg op.
dat is een heule goeie tip...die selecteurs zitten niet op een hutspotluchtje of zo te wachtenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja ik ook zo... goeie deodorant opdoen dat wel!
Het zijn maar intake gesprekken als voorbereiding bij klanten waar ik voorgesteld ben. Maar goed ook dan wil ik netjes overkomen.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef Soury het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat qua sollicitatie, dat scheelt ook natuurlijk. Als het echt deftig moet kan je ook een overhemd of shirt meenemen
Ohja dat is een goeie, vroeg op pad gaan en eventueel omkleden daarquote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef Soury het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat qua sollicitatie, dat scheelt ook natuurlijk. Als het echt deftig moet kan je ook een overhemd of shirt meenemen
Kutzooi, moet je nog ver? Doet de airco het wel?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef pullup het volgende:
Aarrghh!!1!!1!1!!
HELP!!
Netjes toch?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bovending heb ik aan nu. Het lijkt er tenminste wel heel erg op.
Man up Marioquote:Op maandag 24 juni 2019 18:16 schreef mario390 het volgende:
tilly heeft met me geschimptik gaa huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |