is dat alles städte in nederland?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, woensdag is gewoon fris bij jou! Dit kaartje voor morgen voorspelt niet veel goeds:
[ afbeelding ]
Ja, misschien valt het nog meequote:Op maandag 24 juni 2019 18:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar hopen dat dat weermodel er helemaal naast zit. Voor vandaag was het wel heel nauwkeurig.
Overhemd en losse broek. Prima tochquote:Op maandag 24 juni 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kennismaking, dan wil ik wel een beetje netjes gekleed zijn. Dilemma dus.
met een nette spijkerbroek danquote:Op maandag 24 juni 2019 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik iets meer aan doe dan alleen een polo shirt?
Doe maar een donker stofje shirt, hier zie je zweetplekken te goedquote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
met een nette spijkerbroek dan![]()
Ik zou je aannemen![]()
[ afbeelding ]
Ik moet het van mijn kwaliteiten hebben.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen![]()
[ afbeelding ]
Beoordelen op uiterlijk mag niet hoorquote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen![]()
[ afbeelding ]
heb ik nog nooitquote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jezus man open eens google mapsGUUUUGLE MAPZZZZZZZ DU DOOIE DONDER
Nee dat merken we godsammeteren zeg, het is gewoon een WEBSITE hoor, je hoeft er geen abonnement voor af te schlussenquote:
Ja, een heel klein voordeeltje. Bij jou is het al een stukje afgekoeld, zo te zien. Klein beetje zeewind.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah ok.. toch nog een voordeel van zomer in het oosten
ik will toch niet en plats zoeken,ik wollte nur weten of dat beeld alles nederland isquote:Op maandag 24 juni 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee dat merken we godsammeteren zeg, het is gewoon een WEBSITE hoor, je hoeft er geen abonnement voor af te schlussen
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Doe maar een donker stofje shirt, hier zie je zweetplekken te goed
Kan je ook in pyama komenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee dat merken we godsammeteren zeg, het is gewoon een WEBSITE hoor, je hoeft er geen abonnement voor af te schlussen
kun je gerust angstzweet hebben zonder aircoquote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]Hebben ze airco denk je? Moet je lang reizen?
Nee een tip.quote:
Ohja ik zie het idd, maar nog steeds bloody hotquote:Op maandag 24 juni 2019 18:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, een heel klein voordeeltje. Bij jou is het al een stukje afgekoeld, zo te zien. Klein beetje zeewind.
nou...quote:
Je maakt wel een rare indruk als je veel te warm gekleed op komt dagen.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja idd.. maar ze zullen toch ook wel begrijpen dat je niet volledig in officieel tenue komt op de heetste dag van het jaar.. Hopelijk
Ja je wil ongeveer 4508345048 x per dag iets weten wat je binnen 2 seconden zelf op kan zoeken draakquote:Op maandag 24 juni 2019 18:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will toch niet en plats zoeken,ik wollte nur weten of dat beeld alles nederland is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |