quote:Op maandag 24 juni 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb morgen 2 sollicitatie gesprekken.
Die telefoonklappers onder de telefoon.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
wij hadden een papiertje onder het doorzichtige dekseltje waar je je eigen nummer op schreef
KDLSJKSDKJLLL PAARSE HELquote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, woensdag is gewoon fris bij jou! Dit kaartje voor morgen voorspelt niet veel goeds:
[ afbeelding ]
Jij hebt wind van zee, die zorgt ervoor dat het niet verder kan afkoelen 's nachts.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh bij jou koelt het 's nachts wel veel meer af op de lange termijn
Ja, dat wordt echt niet lekker.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Morgen gaat het ook nog eens benauwd worden met een dauwpunt boven de 20.
oh mann is daar elke platz in nedeland markiert?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, woensdag is gewoon fris bij jou! Dit kaartje voor morgen voorspelt niet veel goeds:
[ afbeelding ]
Kennismaking, dan wil ik wel een beetje netjes gekleed zijn. Dilemma dus.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]Hebben ze airco denk je? Moet je lang reizen?
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
wij hadden een papiertje onder het doorzichtige dekseltje waar je je eigen nummer op schreef
Ah ok.. toch nog een voordeel van zomer in het oostenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt wind van zee, die zorgt ervoor dat het niet verder kan afkoelen 's nachts.
Lezenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de action me niet kon helpen. De BCC meneer vond ook dat de kabel geen probleem zou zijn. (Laden deed ie wel) Maar met een kabel van BCC aangesloten op een latop en gaan, mijn kabel er aan gehangen en niks. Zo probleem opgelost. Ik kan weer lezen
dat is maar no anno 1991?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wat geen zin had, dat nummer ken je wel.
gewoon een poloshirt... dat is best netjes... een T shirt minder....quote:Op maandag 24 juni 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kennismaking, dan wil ik wel een beetje netjes gekleed zijn. Dilemma dus.
Luisterboeken?quote:
Ja idd.. maar ze zullen toch ook wel begrijpen dat je niet volledig in officieel tenue komt op de heetste dag van het jaar.. Hopelijkquote:Op maandag 24 juni 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kennismaking, dan wil ik wel een beetje netjes gekleed zijn. Dilemma dus.
Dat zeg ik toch niet. Jaren 80 ofzoquote:
Bij ons hing dat ding aan de muur.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik iets meer aan doe dan alleen een polo shirt?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon een poloshirt... dat is best netjes... een T shirt minder....
Die mag wel eens schoongemaakt wordenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |