Om te hopen dat jullie het wel eens gaan leren .. Humorquote:Op maandag 24 juni 2019 16:30 schreef mario390 het volgende:
TT:: achzo,waarom hebben we dann zoveel Grapjes-Shows??
Kiwi is van New Zealand joh.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht altijd Kiwi is in nederlands anders
dat hebben we zeer veelquote:Op maandag 24 juni 2019 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Om te hopen dat jullie het wel eens gaan leren .. Humor
Wij onderwijzen hen wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Om te hopen dat jullie het wel eens gaan leren .. Humor
Groen van binnen en harig van buiten?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik dacht in nederland heet het anders
nee koewiquote:Op maandag 24 juni 2019 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Groen van binnen en harig van buiten?
een vega mutsquote:Op maandag 24 juni 2019 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Groen van binnen en harig van buiten?
quote:
ben geen gevoel voor humor.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus kan maar tot ‘heb...’ lezen
QFTquote:
Die is altijd goed.quote:
We nemen Mario zoals ie is is, voor de volle 120%.quote:
Val niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is altijd goed.
Moet er zo uit en naar UtrechtDaar is het volgens mij nog warmer. RIP mezelf
Noem je ‘m nu dik?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We nemen Mario zoals ie is is, voor de volle 120%.
Liet ik die boodschap doorschemeren?quote:
Oh ja daar begon het meequote:
wat?quote:
quote:
allemaal naar het strandquote:Op maandag 24 juni 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel lekker uitgestorven in de stad, door dat pleuris weer
daar is een ander topic voor ....quote:Op maandag 24 juni 2019 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga beter geen YT doen, dan is het te obvious.
Je bent het met iemand eens of je zegt het zodat hij zijn bericht niet meer kan wijzigen.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga beter geen YT doen, dan is het te obvious.
Was is einfag passierrt nuquote:Op maandag 24 juni 2019 16:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann dat niet vertellen om dat je niks weet
HEt leek vanochtend wel alsof iedereen in de auto zat , met de airco aan ...quote:Op maandag 24 juni 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel lekker uitgestorven in de stad, door dat pleuris weer
Ik ben van plan 50 kg af te vallen.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Tilly zei Mario weegt 120 weet ik veel verder grosse kehl
kennt zij en andere Mario?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Tilly zei Mario weegt 120 weet ik veel verder grosse kehl
Dan weeg je 10 kiloquote:Op maandag 24 juni 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben van plan 50 kg af te vallen.
Haha lekker toch, onbewust helpen we de wereld nog verder naar de klote.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
HEt leek vanochtend wel alsof iedereen in de auto zat , met de airco aan ...
als jij geen 120 kg weegt dan zal ze een andere mario bedoelen of ze zei maar wat...laat gaanquote:Op maandag 24 juni 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
das geen naam,welke mario bedoelt zij dann?
Heet jij dan echt Mario?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
das geen naam,welke mario bedoelt zij dann?
ik ben ook niet over 2 meter langquote:Op maandag 24 juni 2019 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
als jij geen 120 kg weegt dan zal ze een andere mario bedoelen of ze zei maar wat...laat gaan
quote:Op maandag 24 juni 2019 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heet jij dan echt Mario?
Du gekke Italianer.
is Mo afkorting voor Moses?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heet jij dan echt Mario?
Du gekke Italianer.
Ik bestijg louter heuvels, geen bergen.quote:
venusheuvels?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bestijg louter heuvels, geen bergen.
quote:
quote:She's got it
Yeah baby, she's got it
Well, I'm your Venus
I'm your fire
At your desire
tuulekquote:
heb je haar muschi gesehn?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:05 schreef mario390 het volgende:
Manon´s Muschi heeft weinig haren en korte
Ja, kijk maar in het FB topicquote:
quote:
Ik dacht ook wat andersquote:
ik heb werkelijk geen ideequote:
Verder nog geen bijzonderheden, het zal we meevallenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb wat op mijn handy instagram gespot
oh ja diequote:
Eek?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Deze vond ik gaaf, die was er ook onderdeel van:quote:
Die zijn wel leuk jaquote:Op maandag 24 juni 2019 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze vond ik gaaf, die was er ook onderdeel van:
quote:Op maandag 24 juni 2019 15:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat mijn killerparkiet voor mijn gezicht fladderen. Elke keer dat ze stopt trek ik er een veer uit heb ik gezegd.
gelijk heb je.... wacht maar effe tot die hitte voorbij isquote:Op maandag 24 juni 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt, dat werk was meestal wel leuk en je komt overal maar zonder auto is dat niet te doen. Ik wil wel weer "iets" gaan doen 2 of 3 dagen. Maar even geen zin en financieel ook niet echt nodig. Ik geniet nog even in mijn huis en nieuwe omgeving. Een stukje de andere kant oplopen en ik zie weer van alles, alsof je op vakantie bent
Oké dan ben je nu op weg naar huis !quote:Op maandag 24 juni 2019 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog op mijn werk tot 5 uur, maar doe lekker op het gemak aan. Het is trouwens wel een lekkere temperatuur, 25 graden, dus goed te doen.
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:19 schreef TillyB het volgende:
wow @:Recce het is hier warmer dan bij jou
34 buiten, schaduw en 30.1 binnen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja hij is t er mee eens dat hier gekke vrouwen zittenquote:Op maandag 24 juni 2019 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je ook waarom die opmerking gebruikt werd?
hier heeft 25,maar morgen 30,woensdag,donderdag 32 - 35quote:Op maandag 24 juni 2019 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
34 buiten, schaduw en 30.1 binnen hier.
Ik wou vandaag doorgaan met mijn modelbouw maar de verf droogt veel te snel.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
gelijk heb je.... wacht maar effe tot die hitte voorbij is
[..]
Oké dan ben je nu op weg naar huis !
ik had effe een wegtrekker
en nu moet ik weer teruglezen
Gelukkig zijn de mannen hier normaal.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja hij is t er mee eens dat hier gekke vrouwen zitten
Nee die zijn nog gekkerquote:Op maandag 24 juni 2019 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de mannen hier normaal.
daar wil je nu echt niet naartoe.quote:
Zag het netquote:
is geen mooi water daar?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
daar wil je nu echt niet naartoe.
Ik zat al naar de binnenrollende tanks uit te kijkenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik lees het al dus bij jullie ook?
Kenonne!
Ja dan krijg je juist een hartverzakking vanquote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag het netmaar dan nog wat overdreven. op het moment dat je die melding eens goed wil bekijken is hij foetsie op je foon overigens en moet je maar raden waarom je dat ding kreeg.
Dikke stress men
Ja zeker wel en zo denken er nog 100.000 mensen erover.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat al naar de binnenrollende tanks uit te kijken
KPN is de boordoener volgens mij.. Heel het zzuiden lag er eerder al uit ..quote:Op maandag 24 juni 2019 17:27 schreef TillyB het volgende:
Ik heb KPN (simyo) en ik krijg geen meldungwat is dat voor naaierij
is dat en Zee?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja zeker wel en zo denken er nog 100.000 mensen erover.
Een of ander suffig plasje waar het nu stikdruk isquote:
Als het een plasje is wil mario er zéker naartoequote:Op maandag 24 juni 2019 17:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of ander suffig plasje waar het nu stikdruk is
Ben blij dat ik vroeg aan de beurt was in het ziekenhuisquote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag het netmaar dan nog wat overdreven. op het moment dat je die melding eens goed wil bekijken is hij foetsie op je foon overigens en moet je maar raden waarom je dat ding kreeg.
Dikke stress men
KPD is toch hier ook?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
KPN is de boordoener volgens mij.. Heel het zzuiden lag er eerder al uit ..
Nee een plas in het bos, heel mooi gebied daar.quote:
hou opquote:Op maandag 24 juni 2019 17:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als het een plasje is wil mario er zéker naartoe
ah okequote:Op maandag 24 juni 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee een plas in het bos, heel mooi gebied daar.
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je je wel apart voor aanmelden.. Kun je blote mensne zien
ben lid,maar was meer dann en jaar niet erinquote:Op maandag 24 juni 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Lig je nu weer onder je dekentje?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:32 schreef Charmian het volgende:
Ik heb ook niks gehoord qua alarm...stond sowieso onder de douche...maar ook niks gezien
Nou het is wat daarquote:Op maandag 24 juni 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder de douche met een dekentje gaat selfs mij te ver en ik heb geen dutje gedaanquote:
We tellen niet meer meequote:
zijn teveel swijnhonden daarquote:Op maandag 24 juni 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgens mij wordt die ook alleen naar gestuurd naar mensen waarbij hitte een risico is.quote:
hebben jullie KPN?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
We tellen niet meer meeAl afgeschreven
Blijkbaar jaquote:Op maandag 24 juni 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
We tellen niet meer meeAl afgeschreven
LOL en je lijm danquote:Op maandag 24 juni 2019 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgens mij wordt die ook alleen naar gestuurd naar mensen waarbij hitte een risico is.
Ja mobiel is KPNquote:
Dat is toch ook een beetje KPN? Nou ja ik weet het nietquote:
quote:
Geen flauw idee, zou best kunnen jaquote:Op maandag 24 juni 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje KPN? Nou ja ik weet het niet
Jemigquote:Op maandag 24 juni 2019 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-de-straat-op.html
Even je kwast niet gebruikenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het is vooral de verf, die droogt al aan de kwast.
stukje duiding van FANNquote:Op maandag 24 juni 2019 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Jemignou da's best wel eh... weet ik veel
Nou als je doodgaat moet je eerst googelenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Jemignou da's best wel eh... weet ik veel
Ja ik geloof het wel...quote:Op maandag 24 juni 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
zoll dat bedolen dat nu gesamte nederlandse police op de straaten lopt?
vodafone is toch ziggo?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zou best kunnen ja
Jaquote:Op maandag 24 juni 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je doodgaat moet je eerst googelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee je vroeger was er ook geen 112. Dan bracht de buurman je wel naar de eerste hulp als je rookoven was ontploftquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:19 schreef TillyB het volgende:
wow @:Recce het is hier warmer dan bij jou
Dat had ik ook niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het warm genoeg trouwens. Morgen wordt het nog een paar graden warmer.
Nee Ziggo... Ik heb ook voda nu ... Maar die phonecompanies die verandereen ook elke keer weer van samenstellingquote:Op maandag 24 juni 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje KPN? Nou ja ik weet het niet
Oh ja kloptquote:
quote:
Alleen de mensen die dienst hebbenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
zoll dat bedolen dat nu gesamte nederlandse police op de straaten lopt?
Ja ik had een nieuwe mediabox van Ziggo en gingen ze gelijk zeiken over Vodafoon abbo. Ik gebruik nog steeds de lulsmoes dat ik kpn heb via werkquote:Op maandag 24 juni 2019 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Ziggo... Ik heb ook voda nu ... Maar die phonecompanies die verandereen ook elke keer weer van samenstelling
Ja vastquote:
En 's nachts koelt het ook niet lekker af, maar na morgen waarschijnlijk welquote:Op maandag 24 juni 2019 17:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht.Ik vind het warm genoeg trouwens. Morgen wordt het nog een paar graden warmer.
Toen hadden we 06-11 en de rest gaat vanzelf.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee je vroeger was er ook geen 112. Dan bracht de buurman je wel naar de eerste hulp als je rookoven was ontploft
Oh jéé nu is het code rood in Nederlandquote:
Oh ja die is wel leuk voor dat Chufie topicquote:Op maandag 24 juni 2019 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we 06-11 en de rest gaat vanzelf.
Daarvoor hadden we een sticker op de draaischijf telefoon met alle noodnummers erop.
om dat de nieuwssite niet werkt?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé nu is het code rood in Nederland
Je klinkt niet heel blijquote:Op maandag 24 juni 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
Wat kan een mens blij zijn met een USB kabeltje. Ik dacht gister lekker met mijn ereader te lezen. NO NO NO........ Uren zitten kutten en googelen. Niks noppes. Het is dus een kabeltje
Ja ik had dat ding bijna in elkaar getrapt. Oh ik ben juist blij, maar gister niet neequote:
Ikben vorige week uit frustratie onder werktijd naar de action gereden voor een nieuw kabeltjequote:Op maandag 24 juni 2019 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had dat ding bijna in elkaar getrapt. Oh ik ben juist blij, maar gister niet nee
Woensdag is hier waarschijnlijk ook nog tropisch. Dan is het in het westen al koeler. De komende twee nachten worden nasty.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
En 's nachts koelt het ook niet lekker af, maar na morgen waarschijnlijk wel
Ik kan die oude sticker niet meer vinden. Pré 06-11 tijdperk.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja die is wel leuk voor dat Chufie topic
Ohh damnnnnn wat een verschil met de mijnequote:Op maandag 24 juni 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Woensdag is hier waarschijnlijk ook nog tropisch. Dan is het in het westen al koeler. De komende twee nachten worden nasty.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
wij hadden een papiertje onder het doorzichtige dekseltje waar je je eigen nummer op schreefquote:Op maandag 24 juni 2019 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan die oude sticker niet meer vinden. Pré 06-11 tijdperk.
Ik heb morgen 2 sollicitatie gesprekken.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Woensdag is hier waarschijnlijk ook nog tropisch. Dan is het in het westen al koeler. De komende twee nachten worden nasty.
[ afbeelding ]
Huh bij jou koelt het 's nachts wel veel meer af op de lange termijnquote:Op maandag 24 juni 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohh damnnnnn wat een verschil met de mijneyou're fucked
Wow, woensdag is gewoon fris bij jou! Dit kaartje voor morgen voorspelt niet veel goeds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen gaat het ook nog eens benauwd worden met een dauwpunt boven de 20.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de action me niet kon helpen. De BCC meneer vond ook dat de kabel geen probleem zou zijn. (Laden deed ie wel) Maar met een kabel van BCC aangesloten op een latop en gaan, mijn kabel er aan gehangen en niks. Zo probleem opgelost. Ik kan weer lezenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ikben vorige week uit frustratie onder werktijd naar de action gereden voor een nieuw kabeltje
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb morgen 2 sollicitatie gesprekken.
Die telefoonklappers onder de telefoon.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
wij hadden een papiertje onder het doorzichtige dekseltje waar je je eigen nummer op schreef
KDLSJKSDKJLLL PAARSE HELquote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, woensdag is gewoon fris bij jou! Dit kaartje voor morgen voorspelt niet veel goeds:
[ afbeelding ]
Jij hebt wind van zee, die zorgt ervoor dat het niet verder kan afkoelen 's nachts.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh bij jou koelt het 's nachts wel veel meer af op de lange termijn
Ja, dat wordt echt niet lekker.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Morgen gaat het ook nog eens benauwd worden met een dauwpunt boven de 20.
oh mann is daar elke platz in nedeland markiert?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, woensdag is gewoon fris bij jou! Dit kaartje voor morgen voorspelt niet veel goeds:
[ afbeelding ]
Kennismaking, dan wil ik wel een beetje netjes gekleed zijn. Dilemma dus.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]Hebben ze airco denk je? Moet je lang reizen?
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
wij hadden een papiertje onder het doorzichtige dekseltje waar je je eigen nummer op schreef
Ah ok.. toch nog een voordeel van zomer in het oostenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt wind van zee, die zorgt ervoor dat het niet verder kan afkoelen 's nachts.
Lezenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de action me niet kon helpen. De BCC meneer vond ook dat de kabel geen probleem zou zijn. (Laden deed ie wel) Maar met een kabel van BCC aangesloten op een latop en gaan, mijn kabel er aan gehangen en niks. Zo probleem opgelost. Ik kan weer lezen
dat is maar no anno 1991?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wat geen zin had, dat nummer ken je wel.
gewoon een poloshirt... dat is best netjes... een T shirt minder....quote:Op maandag 24 juni 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kennismaking, dan wil ik wel een beetje netjes gekleed zijn. Dilemma dus.
Luisterboeken?quote:
Ja idd.. maar ze zullen toch ook wel begrijpen dat je niet volledig in officieel tenue komt op de heetste dag van het jaar.. Hopelijkquote:Op maandag 24 juni 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Jaren 80 ofzoquote:
Bij ons hing dat ding aan de muur.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik iets meer aan doe dan alleen een polo shirt?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon een poloshirt... dat is best netjes... een T shirt minder....
Die mag wel eens schoongemaakt wordenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
is dat alles städte in nederland?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, misschien valt het nog meequote:Op maandag 24 juni 2019 18:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar hopen dat dat weermodel er helemaal naast zit. Voor vandaag was het wel heel nauwkeurig.
Overhemd en losse broek. Prima tochquote:Op maandag 24 juni 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
met een nette spijkerbroek danquote:Op maandag 24 juni 2019 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik iets meer aan doe dan alleen een polo shirt?
Doe maar een donker stofje shirt, hier zie je zweetplekken te goedquote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
met een nette spijkerbroek dan![]()
Ik zou je aannemen![]()
[ afbeelding ]
Ik moet het van mijn kwaliteiten hebben.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen![]()
[ afbeelding ]
Beoordelen op uiterlijk mag niet hoorquote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen![]()
[ afbeelding ]
heb ik nog nooitquote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jezus man open eens google mapsGUUUUGLE MAPZZZZZZZ DU DOOIE DONDER
Nee dat merken we godsammeteren zeg, het is gewoon een WEBSITE hoor, je hoeft er geen abonnement voor af te schlussenquote:
Ja, een heel klein voordeeltje. Bij jou is het al een stukje afgekoeld, zo te zien. Klein beetje zeewind.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah ok.. toch nog een voordeel van zomer in het oosten
ik will toch niet en plats zoeken,ik wollte nur weten of dat beeld alles nederland isquote:Op maandag 24 juni 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee dat merken we godsammeteren zeg, het is gewoon een WEBSITE hoor, je hoeft er geen abonnement voor af te schlussen
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Doe maar een donker stofje shirt, hier zie je zweetplekken te goed
Kan je ook in pyama komenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee dat merken we godsammeteren zeg, het is gewoon een WEBSITE hoor, je hoeft er geen abonnement voor af te schlussen
kun je gerust angstzweet hebben zonder aircoquote:Op maandag 24 juni 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]Hebben ze airco denk je? Moet je lang reizen?
Nee een tip.quote:
Ohja ik zie het idd, maar nog steeds bloody hotquote:Op maandag 24 juni 2019 18:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, een heel klein voordeeltje. Bij jou is het al een stukje afgekoeld, zo te zien. Klein beetje zeewind.
nou...quote:
Je maakt wel een rare indruk als je veel te warm gekleed op komt dagen.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja idd.. maar ze zullen toch ook wel begrijpen dat je niet volledig in officieel tenue komt op de heetste dag van het jaar.. Hopelijk
Ja je wil ongeveer 4508345048 x per dag iets weten wat je binnen 2 seconden zelf op kan zoeken draakquote:Op maandag 24 juni 2019 18:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will toch niet en plats zoeken,ik wollte nur weten of dat beeld alles nederland is
Nah is normaal toch, hete dag, gezonde zenuwen, geen auto met airco, OV is altijd maar afwachten of de airco het doet en soms sta je tussendoor lang te wachten in de zonquote:
Tillyquote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jezus man open eens google mapsGUUUUGLE MAPZZZZZZZ DU DOOIE DONDER
dat willt ik weten,vor wat staat dann?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, die getallen staan niet op de plekken van steden.
Ja hiero ook weer een meldingquote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef pullup het volgende:
Aarrghh!!1!!1!1!!
Ik sta vast in de trein omdat alles ontregeld is en zulks en dan krijg ik wederom een heftige noodmelding![]()
HELP!!
Dat bovending heb ik aan nu. Het lijkt er tenminste wel heel erg op.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen![]()
[ afbeelding ]
sorry, ik kan alleen maar hopen dat het geen haringineentontrein isquote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef pullup het volgende:
Aarrghh!!1!!1!1!!
Ik sta vast in de trein omdat alles ontregeld is en zulks en dan krijg ik wederom een heftige noodmelding![]()
HELP!!
je schimpft met me maar snapt niet wat ik eigentlich weten willquote:Op maandag 24 juni 2019 18:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja je wil ongeveer 4508345048 x per dag iets weten wat je binnen 2 seconden zelf op kan zoeken draak
Het zit niet bij z'n internetpakket. Hij heeft alleen het Nederlandse internet.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja ja ik ook zo... goeie deodorant opdoen dat wel!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah is normaal toch, hete dag, gezonde zenuwen, geen auto met airco, OV is altijd maar afwachten of de airco het doet en soms sta je tussendoor lang te wachten in de zon
De airco werkt.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
sorry, ik kan alleen maar hopen dat het geen haringineentontrein is
Ja en dan lekker zo'n klef druipend handje.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je maakt wel een rare indruk als je veel te warm gekleed op komt dagen.
Een polo-shirt heet dat ‘bovending’quote:Op maandag 24 juni 2019 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bovending heb ik aan nu. Het lijkt er tenminste wel heel erg op.
dat is een heule goeie tip...die selecteurs zitten niet op een hutspotluchtje of zo te wachtenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja ik ook zo... goeie deodorant opdoen dat wel!
Het zijn maar intake gesprekken als voorbereiding bij klanten waar ik voorgesteld ben. Maar goed ook dan wil ik netjes overkomen.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef Soury het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat qua sollicitatie, dat scheelt ook natuurlijk. Als het echt deftig moet kan je ook een overhemd of shirt meenemen
Ohja dat is een goeie, vroeg op pad gaan en eventueel omkleden daarquote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef Soury het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat qua sollicitatie, dat scheelt ook natuurlijk. Als het echt deftig moet kan je ook een overhemd of shirt meenemen
Kutzooi, moet je nog ver? Doet de airco het wel?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef pullup het volgende:
Aarrghh!!1!!1!1!!
HELP!!
Netjes toch?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bovending heb ik aan nu. Het lijkt er tenminste wel heel erg op.
Man up Marioquote:Op maandag 24 juni 2019 18:16 schreef mario390 het volgende:
tilly heeft met me geschimptik gaa huilen
Ik zag zoiets voorbijkomen. Iemand voor de trein in de buurt van Utrecht Centraal, er is bijna geen treinverkeer mogelijk van en naar Utrecht CS?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef pullup het volgende:
Aarrghh!!1!!1!1!!
HELP!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |