Ja hij is t er mee eens dat hier gekke vrouwen zittenquote:Op maandag 24 juni 2019 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je ook waarom die opmerking gebruikt werd?
hier heeft 25,maar morgen 30,woensdag,donderdag 32 - 35quote:Op maandag 24 juni 2019 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
34 buiten, schaduw en 30.1 binnen hier.
Ik wou vandaag doorgaan met mijn modelbouw maar de verf droogt veel te snel.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
gelijk heb je.... wacht maar effe tot die hitte voorbij is
[..]
Oké dan ben je nu op weg naar huis !
ik had effe een wegtrekker
en nu moet ik weer teruglezen
Gelukkig zijn de mannen hier normaal.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja hij is t er mee eens dat hier gekke vrouwen zitten
Nee die zijn nog gekkerquote:Op maandag 24 juni 2019 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de mannen hier normaal.
daar wil je nu echt niet naartoe.quote:
Zag het netquote:
is geen mooi water daar?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
daar wil je nu echt niet naartoe.
Ik zat al naar de binnenrollende tanks uit te kijkenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik lees het al dus bij jullie ook?
Kenonne!
Ja dan krijg je juist een hartverzakking vanquote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag het netmaar dan nog wat overdreven. op het moment dat je die melding eens goed wil bekijken is hij foetsie op je foon overigens en moet je maar raden waarom je dat ding kreeg.
Dikke stress men
Ja zeker wel en zo denken er nog 100.000 mensen erover.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat al naar de binnenrollende tanks uit te kijken
KPN is de boordoener volgens mij.. Heel het zzuiden lag er eerder al uit ..quote:Op maandag 24 juni 2019 17:27 schreef TillyB het volgende:
Ik heb KPN (simyo) en ik krijg geen meldungwat is dat voor naaierij
is dat en Zee?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja zeker wel en zo denken er nog 100.000 mensen erover.
Een of ander suffig plasje waar het nu stikdruk isquote:
Als het een plasje is wil mario er zéker naartoequote:Op maandag 24 juni 2019 17:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of ander suffig plasje waar het nu stikdruk is
Ben blij dat ik vroeg aan de beurt was in het ziekenhuisquote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag het netmaar dan nog wat overdreven. op het moment dat je die melding eens goed wil bekijken is hij foetsie op je foon overigens en moet je maar raden waarom je dat ding kreeg.
Dikke stress men
KPD is toch hier ook?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
KPN is de boordoener volgens mij.. Heel het zzuiden lag er eerder al uit ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |