Goed planquote:
Denk dat ik het maar even opslaan in mijn kladblokje op de laptopquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat ik het maar even opslaan in mijn kladblokje op de laptop
Daar zeg ik geen Nee tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb helaas een vreselijk goed geheugen, onthoud veel meer dan wenselijk is.quote:
Is ook meer voor de verkoelingquote:Op maandag 24 juni 2019 16:20 schreef mario390 het volgende:
shelly bestellt en zwembad waar ze niet en meter erin zwemmen kunnen![]()
Weet je ook waarom die opmerking gebruikt werd?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Quote for truth
Heb het stiekem op gezocht ssstt
Niet enorm succesvol. Het was ook de eerste keer dat ze op dit niveau meededen, dus raar was het niet en we gaan volgende keer gewoon verbeterenquote:
Ja dat is dan een mooi doel voor ogen hebbenquote:Op maandag 24 juni 2019 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet enorm succesvol. Het was ook de eerste keer dat ze op dit niveau meededen, dus raar was het niet en we gaan volgende keer gewoon verbeteren
ik snap ook niet wat hier de beddoeling isquote:Op maandag 24 juni 2019 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je ook waarom die opmerking gebruikt werd?
quote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is dan een mooi doel voor ogen hebben
Pciesquote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat hier de beddoeling is
Die grap kun jij nu weer makenquote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik jou quote dan heeft het voor jou geen zin om je reactie aan te passen. Hij staat nog altijd in mijn quote.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat hier de beddoeling is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |