Ja maar als je in west woont kom je niet in oost (ik niet iig) ja wel eens de dappermarkt. Maar er is zoveel mooisquote:
Ik werkte vroeger veel in Oost en reed er dagelijks rondquote:Op maandag 24 juni 2019 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als je in west woont kom je niet in oost (ik niet iig) ja wel eens de dappermarkt. Maar er is zoveel moois
Ik ook maar werken of rondlopen in een park zijn twee andere dingen.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger veel in Oost en reed er dagelijks rond
QFTquote:Op maandag 24 juni 2019 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach ja genoeg gekke vrouwen hier op forum
Jarenlang zo ongeveer aan de rand van dat park gewoondquote:Op maandag 24 juni 2019 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als je in west woont kom je niet in oost (ik niet iig) ja wel eens de dappermarkt. Maar er is zoveel moois
maar wel gewoon posten alsof je het dagelijks gebruiktquote:Op maandag 24 juni 2019 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Quote for truth
Heb het stiekem op gezocht ssstt
Wie?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
maar wel gewoon posten alsof je het dagelijks gebruikt
Neem ff wat te eten en relax ...quote:Op maandag 24 juni 2019 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering man, ik vraag nog zo, hangen jullie die deur ook weer terug?
Gaan de idioten naar huis en mijn deur staat er nog.
Dat kan dus niet ivm katten.
Een gat van 5 hoog tot de begane grond, levensgevaarlijk.
Ik weer pissig naar de overkant, de verhuurder dus.
Nu wel opgelost, dat dan weer wel.
Krijg geen hap meer door mijn keel, ben helemaal gaar nu.quote:
Fixed this for youquote:Op maandag 24 juni 2019 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar weet al niet meer wat het betekend
Ik heb goede hoop dat mn linker oog ook goed komt en dan ben ik na 40+ jaren brilloos...quote:Op maandag 24 juni 2019 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Krijg geen hap meer door mijn keel, ben helemaal gaar nu.
Maar jij ziet weer beter, da's veel belangrijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |