Mogge, tegen die Yakult kon ik niet zo goed tegen, lag wat zwaar op de maag, geen idee waarom.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Allebei lekker![]()
Ik drink nu elke ochtend Yakult
Oh dat is wel apart, misschien door iets wat erin zit..quote:Op maandag 24 juni 2019 09:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mogge, tegen die Yakult kon ik niet zo goed tegen, lag wat zwaar op de maag, geen idee waarom.
Dank, ik zit ff lekker in de schaduw op het gras te chillen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen trouwens aan allen die aanwezig zijn op de maandag morgen
Oeeeeeeeh, das lekkerrrrr, ff spartelen, lekker koel, af en toe een emmer koud water erbij.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:38 schreef Gooddeal het volgende:
Zwembadje besteld, komt tussen 9 en 11 binnen.
Vullen en badderen.
Ik maak van mijn punt ook geen puntquote:Op maandag 24 juni 2019 09:23 schreef Amphorapotje het volgende: [..] Ik kijk niet op een h op het einde, al dat mierenneuken
![]()
Ijsquote:
Dat begreep ik al, WBquote:
Gisteren drie gasten een bad zien opbouwen en ze kregen ruzie.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:38 schreef Gooddeal het volgende:
Zwembadje besteld, komt tussen 9 en 11 binnen.
Vullen en badderen.
Nah, had je niet even kunnen helpen?quote:Op maandag 24 juni 2019 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren drie gasten een bad zien opbouwen en ze kregen ruzie.
De een wist het beter dan de ander en ze waren allemaal oliekoekiedom, dus ik ben gegaan.
Nee joh, ik zei, heel veel succes mannen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nah, had je niet even kunnen helpen?
En dan lekker doorlopen, of op een afstandje lekker kijken en genieten.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ik zei, heel veel succes mannen.
Ja, leedvermaak.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan lekker doorlopen, of op een afstandje lekker kijken en genieten.![]()
Ook altijd leuk op de camping, als ze iets gaan opbouwen bij heet weer, en het lukt niet
Soms is dat het leukste vermaakquote:
Van doessen wordt je toch heetquote:Op maandag 24 juni 2019 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Gedoucht maar hebt het nu alweer warm
Met dit warme weer wel jaquote:Op maandag 24 juni 2019 10:01 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Van doessen wordt je toch heet
Wat serieus? Ja doe ik wel vaker, kraan even wat kouder zettenquote:
Koud ga ik niet doen, lauw vind ik wel lekker.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat serieus? Ja doe ik wel vaker, kraan even wat kouder zetten
Ook niet te koud natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2019 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koud ga ik niet doen, lauw vind ik wel lekker.
Van warm douchen wordt je lichaam lui.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Krijg je het alleen maar warmer van, doordat je lichaam zich gaat inspannen om op te warmen
Ik van koud douchen.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Het mijne niet, ik knap altijd op van douchen
Ah, die zorgt voor de bruine buxus dus. De rakker.quote:
Yep en legt 800 eitjes, de mot leeft eel kort 8 dagen maarquote:Op maandag 24 juni 2019 10:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, die zorgt voor de bruine buxus dus. De rakker.
ja zeg maar vaarwel tegen je buxus als je die suckers hebt...nou ja in ieder geval de rups ervanquote:Op maandag 24 juni 2019 10:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, die zorgt voor de bruine buxus dus. De rakker.
Ik heb gelukkig geen buxus. Maar de eiken van de buren, die grenzen aan ons weiland, daar zit eikenprocessierups in, nu kan ik dat hele weiland niet gebruiken voor de pony's.quote:
Hier ook gern buxus gelukkig.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen buxus. Maar de eiken van de buren, die grenzen aan ons weiland, daar zit eikenprocessierups in, nu kan ik dat hele weiland niet gebruiken voor de pony's.
quote:
quote:
Ging goed, beetje branderig gevoel bog.quote:
Dat wilde ik ook doenquote:Op maandag 24 juni 2019 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde de taxivraag nog stellen, maar dat heeft weinig zin achteraf.
Geweldig man!quote:Op maandag 24 juni 2019 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ging goed, beetje branderig gevoel bog.
Maar ik kan weer nummerborden lezen en de ondertitels
Je merkt nu al verbetering, wat fijn!quote:Op maandag 24 juni 2019 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
alsof zand in de ogen..quote:Op maandag 24 juni 2019 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Geweldig man!![]()
ja zal wel een beetje branderig voelen, was het pijnlijk?
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat alles goed gegaan isquote:Op maandag 24 juni 2019 11:08 schreef chufi het volgende:
[..]
alsof zand in de ogen..
nu een middenweg vinden tussen 1 oog zonder bril en 1 oog met
Ja dat probeer ik, maar das een klein kut schroefje ..quote:Op maandag 24 juni 2019 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed gegaan is
Misschien een glas van je bril eruit halen?
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:08 schreef chufi het volgende:
[..]
alsof zand in de ogen..
oh.. ja zo'n gevoel... zand in je ogen... meh.....quote:Op maandag 24 juni 2019 11:08 schreef chufi het volgende:
[..]
alsof zand in de ogen..
Ah...! ja goed ideequote:Op maandag 24 juni 2019 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed gegaan is
Misschien een glas van je bril eruit halen?
beter!!quote:Op maandag 24 juni 2019 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
oh da had je ook al zelf bedacht, ik was niet zo snelquote:Op maandag 24 juni 2019 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik, maar das een klein kut schroefje ..
Even naar de optiecen ermee, kunnen zij er hem er wel uit halenquote:Op maandag 24 juni 2019 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik, maar das een klein kut schroefje ..
quote:
Nu zonder bril, maar er zit nog een beschernkapje met ventilatie gaatjes voor geplakt waardoor het zich beperkt wordtquote:Op maandag 24 juni 2019 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. ja zo'n gevoel... zand in je ogen... meh.....
ja da wordt lastig worden men die bril ....
hoe doe je het nu dan? op dit moment?
Maar in ieder geval..... Gefeliciteerd want het is wél gelukt!
Ah, dan ligt het niet aan mij, dat verzacht de pijnquote:Op maandag 24 juni 2019 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel plaatjes posten lukt mij ook steeds niet
Ik gebruik dezequote:Op maandag 24 juni 2019 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel plaatjes posten lukt mij ook steeds niet
ik pakte een url van Googlequote:Op maandag 24 juni 2019 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik gebruik deze
https://postimages.org/nl/
ah.... oké! ik snap....quote:Op maandag 24 juni 2019 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zonder bril, maar er zit nog een beschernkapje met ventilatie gaatjes voor geplakt waardoor het zich beperkt wordt
Mobiel ook?quote:Op maandag 24 juni 2019 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik gebruik deze
https://postimages.org/nl/
Dat kan ook, maar als foto's op je telefoon hebt, kan via die site uploadenquote:
[..]
[..]
Uploaden was vanmorgen, na 3 pogingen gelukt, maar wilde nu enkel een plaatje delen, en dat werkte nietquote:Op maandag 24 juni 2019 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar als foto's op je telefoon hebt, kan via die site uploaden
welke leiding?quote:Op maandag 24 juni 2019 11:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ik ben al aangesloten aan de leidingde lelijkste zuster op aarde heeft gelukkig weer dienst
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:20 schreef FANN het volgende:
[..]
welke leiding?ben je nu in het ziekenhuis?
Boeit dat verderquote:Op maandag 24 juni 2019 11:21 schreef FANN het volgende:
was verkeerde smiiley... ik haat dat als dat gebeurd
zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
Ah!! oké die Griek heeft daar pillen voor.. één van die medicijnen van hem breekt dequote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
zoietsyep....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik snap...
Ja pillen werken bij mij niet, dit is makkelijker ook eens per 3 maanden even bijtankenquote:Op maandag 24 juni 2019 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah!! oké die Griek heeft daar pillen voor.. één van die medicijnen van hem breekt de
ijzer af.....
zit je gezond te eten en drinken krijg je een ijzergebrek van je medicijnen![]()
zo kan je nooit winnen denk ik dan wel eens......
ah... als het net anders kan... dan moet het maarquote:Op maandag 24 juni 2019 11:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja pillen werken bij mij niet, dit is makkelijker ook eens per 3 maanden even bijtanken
anderhalf uur ik zet hem sneller altijd, en switch hem zelf om naar naspoelenquote:Op maandag 24 juni 2019 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... als het net anders kan... dan moet het maar![]()
duurt dat lang zo'n infuus?
alles om die lelijke verpleegster niet te hoeven zienquote:Op maandag 24 juni 2019 11:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
anderhalf uur ik zet hem sneller altijd, en switch hem zelf om naar naspoelen
Ze heeft dikke rode haren op haar kinquote:Op maandag 24 juni 2019 11:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
alles om die lelijke verpleegster niet te hoeven zien
ze is dan toch aan het werkquote:Op maandag 24 juni 2019 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze heeft dikke rode haren op haar kinIk hoop niet dat ze op Fok zit
kan je wel een gezellig gesprekje over aanknopen, zo van 'zit jij op social media'? Wel kans dat ze denkt dat jij haar wil.quote:
Rode haren? Zal wel een admin zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze heeft dikke rode haren op haar kinIk hoop niet dat ze op Fok zit
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rode haren? Zal wel een admin zijn.
is aspirant admin...komt nogquote:Op maandag 24 juni 2019 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Soul heeft geen haren op haar kin
#gayfor1day danquote:Op maandag 24 juni 2019 11:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
kan je wel een gezellig gesprekje over aanknopen, zo van 'zit jij op social media'? Wel kans dat ze denkt dat jij haar wil.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 24 juni 2019 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Soul heeft geen haren op haar kin
Krijgen we ook zo'n filmpje van FF als jij daar weer eens op bezoek komt?quote:Op maandag 24 juni 2019 11:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet alles soort Peter R van Fok
ah!quote:Op maandag 24 juni 2019 11:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
anderhalf uur ik zet hem sneller altijd, en switch hem zelf om naar naspoelen
Jij klaagt nooit!quote:Op maandag 24 juni 2019 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ligt er 1 met pijnstilling voor reuma die moet 8 uur dus ik klaag niet
Geniet van je weekendquote:Op maandag 24 juni 2019 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga weekend vieren ... vanaf morgen druppelen
ja je mag het wel vieren ... vind ik ookquote:Op maandag 24 juni 2019 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga weekend vieren ... vanaf morgen druppelen
Jawel hij zit aan de Vifit tegenwoordigquote:Op maandag 24 juni 2019 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Mo is sowieso niet zo bezig met zijn gezondheid
Ik doe de grappen gewoon uit mijn hoofdquote:Op maandag 24 juni 2019 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga een paar uurtjes aan dictafoonopname's uitwerken. Bankje in de schaduw gaat zoeken.
Zo wat zou je opgelucht zijn. Gefeliciteerd. Wat heerlijk dat dat allemaal kan.quote:
Hey man, hail de Sjoef, je ziet weer iets.quote:
Maak je niet druk, ben er weer, maar ben die lui wel goed zat nu.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo wat zou je opgelucht zijn. Gefeliciteerd. Wat heerlijk dat dat allemaal kan.
eh....quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ben er weer, maar ben die lui wel goed zat nu.
dat komt vast allemaal goed Chuf, ik hoop dat ze snel dat andere ook kunnen behandelenquote:Op maandag 24 juni 2019 14:47 schreef chufi het volgende:
Nog ff behelpen met dat kapje dat mn gezichtsveld belemmert . Morgen moet het nog beter zijn
Ze hebben de hele CV ketel eraf gehaald, heb nu iets tijdelijks, en de hele muur opengebroken.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:54 schreef chufi het volgende:
Nou weer zoiets ... denk denk oh iets met ventilatie
En hey, jij, hebt iets anders, maak je niet druk om mij, denk aan jezelf, ik denk ook aan jou.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:54 schreef chufi het volgende:
Nou weer zoiets ... denk denk oh iets met ventilatie
Oh ik had het over Chuf zijn oog. Maar de quote was een beetje ongelukkig.quote:
ik willt om zirka 13 20 in forum maar was het doodquote:Op maandag 24 juni 2019 14:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk da ik het nét heb gemist![]()
ik was aan het huishouden enzo..........
ah...quote:Op maandag 24 juni 2019 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik willt om zirka 13 20 in forum maar was het dood
Maakt niet uit, Sjoef is het belangrijkste, die onzin van mij is peanuts, overleef ik ook wel joh.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had het over Chuf zijn oog. Maar de quote was een beetje ongelukkig.
Ik noem koemelk altijd gewoon melkquote:Op maandag 24 juni 2019 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
eh....ik vind die ook lekker en soms drink ik wel een een glas of doe ik een scheutje
in mijn Smoothie maar eh....helaas zit die troep allemaal vol met Sucralose (E955) en Acesulfaam-K(E950) dus ''echt gezond is het niet......
![]()
https://www.eetjegoed.nl/blog/item/289-optimel-goed-of-slecht
Koemelk.... dat is pas slecht... maar eigenlijk vind ik dat ook lekker is, maar dat drink
ik nog maar zelden, hoewel het ook wel overal inzit hoor helemaal in ijs en toetjes
ezo,,, maar ja je kan niet álles vermijden, ja het kán wel maar ja.......
Sorry had even iets anders te doenquote:Op maandag 24 juni 2019 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik willt om zirka 13 20 in forum maar was het dood
ja van mij mag je hoorquote:Op maandag 24 juni 2019 15:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik noem koemelk altijd gewoon melk
En dat drink ik na water het meest
Ga je grappen maken?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga even de stad in oververhitte mensen uitlachen
ah... steeds die spanning... klote Mario...quote:Op maandag 24 juni 2019 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
altijd nog gleich, en spur misschien beter zei de ärztin
Kan Mario toch niks aan doenquote:Op maandag 24 juni 2019 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... steeds die spanning... klote Mario...
quote:
Maak je druk om nuttige dingen gernequote:Op maandag 24 juni 2019 15:05 schreef mario390 het volgende:
maar waarom was Fok Forum Utopia niet down?
Die cv-ketel was toch net nieuw?quote:Op maandag 24 juni 2019 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben de hele CV ketel eraf gehaald, heb nu iets tijdelijks, en de hele muur opengebroken.
Zonder heftige muziek ga ik deze fase niet overleven.![]()
sommige mensen moeten werkenquote:Op maandag 24 juni 2019 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga even de stad in oververhitte mensen uitlachen
vandaag van manon´s muschi gespotquote:Op maandag 24 juni 2019 15:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Foto's van Manon in bikini of zo suchen bitte
Kwam ik net onder de douche vandaan, vergat ik al gewoon mn bril op te zetten ...quote:Op maandag 24 juni 2019 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hey, jij, hebt iets anders, maak je niet druk om mij, denk aan jezelf, ik denk ook aan jou.
LULquote:Op maandag 24 juni 2019 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah klote voor Mario ik las klotemario
quote:Op maandag 24 juni 2019 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwam ik net onder de douche vandaan, vergat ik al gewoon mn bril op te zetten ...
Probleem met de servers van Fok!quote:Op maandag 24 juni 2019 15:05 schreef mario390 het volgende:
maar waarom was Fok Forum Utopia niet down?
Ja, die hangen ze ook weer terug, maar ze moesten de muur erachter compleet doorbreken.quote:
Merkte het ook, dacht eerst da mijn verbinding haperde.quote:
d-kup zei nu het was wel downquote:Op maandag 24 juni 2019 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat staat ergens anders
Check hier : http://www.issitedownrightnow.com/status/nl/fok.nl
quote:
hier kenn ik me niks uit staat niet wat van fokquote:Op maandag 24 juni 2019 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat staat ergens anders
Check hier : http://www.issitedownrightnow.com/status/nl/fok.nl
Heel Fok lag eruit, dan gaan ze de boel resetten en dan komt alles om de beurt weer online.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier kenn ik me niks uit staat niet wat van fok
Ik heb een keer een pandje gehad waar alles er afgestoomd moest worden. Het was om 7:30 al 37 graden. Wat een hel was dat. Ik ben soms ook wel blij dat ik dat werk niet meer doe.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
sommige mensen moeten werken![]()
ik heb medelijden met die mensen... serieus vooral werklieden enzo die
bijvoorbeeld een hele CV ketel eraf moeten halen......
Dat lijkt me ook niet echt gezond.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een keer een pandje gehad waar alles er afgestoomd moest worden. Het was om 7:30 al 37 graden. Wat een hel was dat. Ik ben soms ook wel blij dat ik dat werk niet meer doe.
Das geen pretjequote:Op maandag 24 juni 2019 15:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een keer een pandje gehad waar alles er afgestoomd moest worden. Het was om 7:30 al 37 graden. Wat een hel was dat. Ik ben soms ook wel blij dat ik dat werk niet meer doe.
Nee, alleen herhalingen volgens mij.. Maar ik kijk sws nooitquote:Op maandag 24 juni 2019 15:21 schreef mario390 het volgende:
zterdag,zondag zijn geen UTo-Afleverigen in TV?
laatste week kijkte ik 2 episodenquote:Op maandag 24 juni 2019 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, alleen herhalingen volgens mij.. Maar ik kijk sws nooit
Ja dat lijkt me een hel! serieus.....quote:Op maandag 24 juni 2019 15:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Onder de videos... uitzendingquote:Op maandag 24 juni 2019 15:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann weer de list van de dagen niet vinden,waar is deze kut topic?
Ik laat mijn killerparkiet voor mijn gezicht fladderen. Elke keer dat ze stopt trek ik er een veer uit heb ik gezegd.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:30 schreef FANN het volgende:
Ik ga bankhangen,,, met de Ventilator op mijn smoel
Nee niet echt, dat werk was meestal wel leuk en je komt overal maar zonder auto is dat niet te doen. Ik wil wel weer "iets" gaan doen 2 of 3 dagen. Maar even geen zin en financieel ook niet echt nodig. Ik geniet nog even in mijn huis en nieuwe omgeving. Een stukje de andere kant oplopen en ik zie weer van alles, alsof je op vakantie bentquote:Op maandag 24 juni 2019 15:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een hel! serieus.....
hoef je voorlopig niet even te werken?
Ik ben nog op mijn werk tot 5 uur, maar doe lekker op het gemak aan. Het is trouwens wel een lekkere temperatuur, 25 graden, dus goed te doen.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor mij heb je gelijk! Ben je op je werk? of kan je gewoon lekker niks doen?
Leuk is dat, steeds weer nieuwe dingen ontdekken als je ergens gaat wonen.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt, dat werk was meestal wel leuk en je komt overal maar zonder auto is dat niet te doen. Ik wil wel weer "iets" gaan doen 2 of 3 dagen. Maar even geen zin en financieel ook niet echt nodig. Ik geniet nog even in mijn huis en nieuwe omgeving. Een stukje de andere kant oplopen en ik zie weer van alles, alsof je op vakantie bent
Dat is het, ik woon hier nu bijna 3,5 jaar en dacht dat ik alles wel gezien had, maar nu er regelmatig een flink stuk met de hond gewandeld wordt zie ik toch weer nieuwe dingen.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk is dat, steeds weer nieuwe dingen ontdekken als je ergens gaat wonen.
Wanneer ga je het eens onthouden Mario....quote:Op maandag 24 juni 2019 15:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel wie de meestal fok-posts heeft elke dag
Dat heb ik ook nog steeds.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het, ik woon hier nu bijna 3,5 jaar en dacht dat ik alles wel gezien had, maar nu er regelmatig een flink stuk met de hond gewandeld wordt zie ik toch weer nieuwe dingen.
de forum topic heet GC?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ga je het eens onthouden Mario....
GC / Dagcijfers #243 - Waar we niet te bot zijn voor de dagelijkse nr.1
Zet de link in je signature, dan kan je het topic altijd vindenquote:
Echt een topic voor jouquote:Op maandag 24 juni 2019 15:42 schreef mario390 het volgende:
zo en idioten![]()
![]()
GC / [POLL] Heb je vandaag al gepoept?
Heb je al gestemd?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:42 schreef mario390 het volgende:
zo en idioten![]()
![]()
Dit is ook vlakbij ik moet er nog steeds een keer naar toequote:Op maandag 24 juni 2019 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het, ik woon hier nu bijna 3,5 jaar en dacht dat ik alles wel gezien had, maar nu er regelmatig een flink stuk met de hond gewandeld wordt zie ik toch weer nieuwe dingen.
Het ruikt wel naar roosjes, dat wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar soms will ik dat niet geloofen
stemmen gaa ik nur bij utopiaquote:Op maandag 24 juni 2019 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om daar rond te wandelen. Kasteeltjesquote:Op maandag 24 juni 2019 15:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook vlakbij ik moet er nog steeds een keer naar toe[ afbeelding ]
Park Franendael. Staat ook een kasteeltje
Tis wat he, onze stadquote:Op maandag 24 juni 2019 15:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook vlakbij ik moet er nog steeds een keer naar toe[ afbeelding ]
Park Franendael. Staat ook een kasteeltje
Vrouwen praten poep.quote:
Het komt waarschijnlijk uit haar mondquote:
Thanks Potquote:Op maandag 24 juni 2019 15:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Ahh, ik lees goed nieuws over @:Chufi Top kerel !!
Ja maar als je in west woont kom je niet in oost (ik niet iig) ja wel eens de dappermarkt. Maar er is zoveel mooisquote:
Ik werkte vroeger veel in Oost en reed er dagelijks rondquote:Op maandag 24 juni 2019 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als je in west woont kom je niet in oost (ik niet iig) ja wel eens de dappermarkt. Maar er is zoveel moois
Ik ook maar werken of rondlopen in een park zijn twee andere dingen.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger veel in Oost en reed er dagelijks rond
QFTquote:Op maandag 24 juni 2019 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach ja genoeg gekke vrouwen hier op forum
Jarenlang zo ongeveer aan de rand van dat park gewoondquote:Op maandag 24 juni 2019 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als je in west woont kom je niet in oost (ik niet iig) ja wel eens de dappermarkt. Maar er is zoveel moois
maar wel gewoon posten alsof je het dagelijks gebruiktquote:Op maandag 24 juni 2019 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Quote for truth
Heb het stiekem op gezocht ssstt
Wie?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
maar wel gewoon posten alsof je het dagelijks gebruikt
Neem ff wat te eten en relax ...quote:Op maandag 24 juni 2019 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering man, ik vraag nog zo, hangen jullie die deur ook weer terug?
Gaan de idioten naar huis en mijn deur staat er nog.
Dat kan dus niet ivm katten.
Een gat van 5 hoog tot de begane grond, levensgevaarlijk.
Ik weer pissig naar de overkant, de verhuurder dus.
Nu wel opgelost, dat dan weer wel.
Krijg geen hap meer door mijn keel, ben helemaal gaar nu.quote:
Fixed this for youquote:Op maandag 24 juni 2019 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar weet al niet meer wat het betekend
Ik heb goede hoop dat mn linker oog ook goed komt en dan ben ik na 40+ jaren brilloos...quote:Op maandag 24 juni 2019 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Krijg geen hap meer door mijn keel, ben helemaal gaar nu.
Maar jij ziet weer beter, da's veel belangrijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed planquote:
Denk dat ik het maar even opslaan in mijn kladblokje op de laptopquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat ik het maar even opslaan in mijn kladblokje op de laptop
Daar zeg ik geen Nee tegenquote:
Ik heb helaas een vreselijk goed geheugen, onthoud veel meer dan wenselijk is.quote:
Is ook meer voor de verkoelingquote:Op maandag 24 juni 2019 16:20 schreef mario390 het volgende:
shelly bestellt en zwembad waar ze niet en meter erin zwemmen kunnen![]()
Weet je ook waarom die opmerking gebruikt werd?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Quote for truth
Heb het stiekem op gezocht ssstt
Niet enorm succesvol. Het was ook de eerste keer dat ze op dit niveau meededen, dus raar was het niet en we gaan volgende keer gewoon verbeterenquote:
Ja dat is dan een mooi doel voor ogen hebbenquote:Op maandag 24 juni 2019 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet enorm succesvol. Het was ook de eerste keer dat ze op dit niveau meededen, dus raar was het niet en we gaan volgende keer gewoon verbeteren
ik snap ook niet wat hier de beddoeling isquote:Op maandag 24 juni 2019 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je ook waarom die opmerking gebruikt werd?
quote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is dan een mooi doel voor ogen hebben
Pciesquote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat hier de beddoeling is
Die grap kun jij nu weer makenquote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik jou quote dan heeft het voor jou geen zin om je reactie aan te passen. Hij staat nog altijd in mijn quote.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat hier de beddoeling is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |