Ah, die zorgt voor de bruine buxus dus. De rakker.quote:
Yep en legt 800 eitjes, de mot leeft eel kort 8 dagen maarquote:Op maandag 24 juni 2019 10:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, die zorgt voor de bruine buxus dus. De rakker.
ja zeg maar vaarwel tegen je buxus als je die suckers hebt...nou ja in ieder geval de rups ervanquote:Op maandag 24 juni 2019 10:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, die zorgt voor de bruine buxus dus. De rakker.
Ik heb gelukkig geen buxus. Maar de eiken van de buren, die grenzen aan ons weiland, daar zit eikenprocessierups in, nu kan ik dat hele weiland niet gebruiken voor de pony's.quote:
Hier ook gern buxus gelukkig.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen buxus. Maar de eiken van de buren, die grenzen aan ons weiland, daar zit eikenprocessierups in, nu kan ik dat hele weiland niet gebruiken voor de pony's.
quote:
quote:
Ging goed, beetje branderig gevoel bog.quote:
Dat wilde ik ook doenquote:Op maandag 24 juni 2019 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde de taxivraag nog stellen, maar dat heeft weinig zin achteraf.
Geweldig man!quote:Op maandag 24 juni 2019 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ging goed, beetje branderig gevoel bog.
Maar ik kan weer nummerborden lezen en de ondertitels
Je merkt nu al verbetering, wat fijn!quote:Op maandag 24 juni 2019 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
alsof zand in de ogen..quote:Op maandag 24 juni 2019 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Geweldig man!![]()
ja zal wel een beetje branderig voelen, was het pijnlijk?
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat alles goed gegaan isquote:Op maandag 24 juni 2019 11:08 schreef chufi het volgende:
[..]
alsof zand in de ogen..
nu een middenweg vinden tussen 1 oog zonder bril en 1 oog met
Ja dat probeer ik, maar das een klein kut schroefje ..quote:Op maandag 24 juni 2019 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed gegaan is
Misschien een glas van je bril eruit halen?
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:08 schreef chufi het volgende:
[..]
alsof zand in de ogen..
oh.. ja zo'n gevoel... zand in je ogen... meh.....quote:Op maandag 24 juni 2019 11:08 schreef chufi het volgende:
[..]
alsof zand in de ogen..
Ah...! ja goed ideequote:Op maandag 24 juni 2019 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed gegaan is
Misschien een glas van je bril eruit halen?
beter!!quote:Op maandag 24 juni 2019 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
oh da had je ook al zelf bedacht, ik was niet zo snelquote:Op maandag 24 juni 2019 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik, maar das een klein kut schroefje ..
Even naar de optiecen ermee, kunnen zij er hem er wel uit halenquote:Op maandag 24 juni 2019 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik, maar das een klein kut schroefje ..
quote:
Nu zonder bril, maar er zit nog een beschernkapje met ventilatie gaatjes voor geplakt waardoor het zich beperkt wordtquote:Op maandag 24 juni 2019 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. ja zo'n gevoel... zand in je ogen... meh.....
ja da wordt lastig worden men die bril ....
hoe doe je het nu dan? op dit moment?
Maar in ieder geval..... Gefeliciteerd want het is wél gelukt!
Ah, dan ligt het niet aan mij, dat verzacht de pijnquote:Op maandag 24 juni 2019 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel plaatjes posten lukt mij ook steeds niet
Ik gebruik dezequote:Op maandag 24 juni 2019 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel plaatjes posten lukt mij ook steeds niet
ik pakte een url van Googlequote:Op maandag 24 juni 2019 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik gebruik deze
https://postimages.org/nl/
ah.... oké! ik snap....quote:Op maandag 24 juni 2019 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zonder bril, maar er zit nog een beschernkapje met ventilatie gaatjes voor geplakt waardoor het zich beperkt wordt
Mobiel ook?quote:Op maandag 24 juni 2019 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik gebruik deze
https://postimages.org/nl/
Dat kan ook, maar als foto's op je telefoon hebt, kan via die site uploadenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Uploaden was vanmorgen, na 3 pogingen gelukt, maar wilde nu enkel een plaatje delen, en dat werkte nietquote:Op maandag 24 juni 2019 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar als foto's op je telefoon hebt, kan via die site uploaden
welke leiding?quote:Op maandag 24 juni 2019 11:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ik ben al aangesloten aan de leidingde lelijkste zuster op aarde heeft gelukkig weer dienst
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:20 schreef FANN het volgende:
[..]
welke leiding?ben je nu in het ziekenhuis?
Boeit dat verderquote:Op maandag 24 juni 2019 11:21 schreef FANN het volgende:
was verkeerde smiiley... ik haat dat als dat gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |