Mogge, tegen die Yakult kon ik niet zo goed tegen, lag wat zwaar op de maag, geen idee waarom.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Allebei lekker![]()
Ik drink nu elke ochtend Yakult
Oh dat is wel apart, misschien door iets wat erin zit..quote:Op maandag 24 juni 2019 09:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mogge, tegen die Yakult kon ik niet zo goed tegen, lag wat zwaar op de maag, geen idee waarom.
Dank, ik zit ff lekker in de schaduw op het gras te chillen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen trouwens aan allen die aanwezig zijn op de maandag morgen
Oeeeeeeeh, das lekkerrrrr, ff spartelen, lekker koel, af en toe een emmer koud water erbij.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:38 schreef Gooddeal het volgende:
Zwembadje besteld, komt tussen 9 en 11 binnen.
Vullen en badderen.
Ik maak van mijn punt ook geen puntquote:Op maandag 24 juni 2019 09:23 schreef Amphorapotje het volgende: [..] Ik kijk niet op een h op het einde, al dat mierenneuken
![]()
Ijsquote:
Dat begreep ik al, WBquote:
Gisteren drie gasten een bad zien opbouwen en ze kregen ruzie.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:38 schreef Gooddeal het volgende:
Zwembadje besteld, komt tussen 9 en 11 binnen.
Vullen en badderen.
Nah, had je niet even kunnen helpen?quote:Op maandag 24 juni 2019 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren drie gasten een bad zien opbouwen en ze kregen ruzie.
De een wist het beter dan de ander en ze waren allemaal oliekoekiedom, dus ik ben gegaan.
Nee joh, ik zei, heel veel succes mannen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nah, had je niet even kunnen helpen?
En dan lekker doorlopen, of op een afstandje lekker kijken en genieten.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ik zei, heel veel succes mannen.
Ja, leedvermaak.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan lekker doorlopen, of op een afstandje lekker kijken en genieten.![]()
Ook altijd leuk op de camping, als ze iets gaan opbouwen bij heet weer, en het lukt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |