Wanneer ga je het eens onthouden Mario....quote:Op maandag 24 juni 2019 15:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel wie de meestal fok-posts heeft elke dag
Dat heb ik ook nog steeds.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het, ik woon hier nu bijna 3,5 jaar en dacht dat ik alles wel gezien had, maar nu er regelmatig een flink stuk met de hond gewandeld wordt zie ik toch weer nieuwe dingen.
de forum topic heet GC?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ga je het eens onthouden Mario....
GC / Dagcijfers #243 - Waar we niet te bot zijn voor de dagelijkse nr.1
Zet de link in je signature, dan kan je het topic altijd vindenquote:
Echt een topic voor jouquote:Op maandag 24 juni 2019 15:42 schreef mario390 het volgende:
zo en idioten![]()
![]()
GC / [POLL] Heb je vandaag al gepoept?
Heb je al gestemd?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:42 schreef mario390 het volgende:
zo en idioten![]()
![]()
Dit is ook vlakbij ik moet er nog steeds een keer naar toequote:Op maandag 24 juni 2019 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het, ik woon hier nu bijna 3,5 jaar en dacht dat ik alles wel gezien had, maar nu er regelmatig een flink stuk met de hond gewandeld wordt zie ik toch weer nieuwe dingen.
Het ruikt wel naar roosjes, dat wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar soms will ik dat niet geloofen
stemmen gaa ik nur bij utopiaquote:Op maandag 24 juni 2019 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om daar rond te wandelen. Kasteeltjesquote:Op maandag 24 juni 2019 15:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook vlakbij ik moet er nog steeds een keer naar toe[ afbeelding ]
Park Franendael. Staat ook een kasteeltje
Tis wat he, onze stadquote:Op maandag 24 juni 2019 15:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook vlakbij ik moet er nog steeds een keer naar toe[ afbeelding ]
Park Franendael. Staat ook een kasteeltje
Vrouwen praten poep.quote:
Het komt waarschijnlijk uit haar mondquote:
Thanks Potquote:Op maandag 24 juni 2019 15:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Ahh, ik lees goed nieuws over @:Chufi Top kerel !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |