Dat is toch ook een beetje KPN? Nou ja ik weet het nietquote:
quote:
Geen flauw idee, zou best kunnen jaquote:Op maandag 24 juni 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje KPN? Nou ja ik weet het niet
Jemigquote:Op maandag 24 juni 2019 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-de-straat-op.html
Even je kwast niet gebruikenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het is vooral de verf, die droogt al aan de kwast.
stukje duiding van FANNquote:Op maandag 24 juni 2019 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Jemignou da's best wel eh... weet ik veel
Nou als je doodgaat moet je eerst googelenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Jemignou da's best wel eh... weet ik veel
Ja ik geloof het wel...quote:Op maandag 24 juni 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
zoll dat bedolen dat nu gesamte nederlandse police op de straaten lopt?
vodafone is toch ziggo?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zou best kunnen ja
Jaquote:Op maandag 24 juni 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je doodgaat moet je eerst googelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee je vroeger was er ook geen 112. Dan bracht de buurman je wel naar de eerste hulp als je rookoven was ontploftquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:19 schreef TillyB het volgende:
wow @:Recce het is hier warmer dan bij jou
Dat had ik ook niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het warm genoeg trouwens. Morgen wordt het nog een paar graden warmer.
Nee Ziggo... Ik heb ook voda nu ... Maar die phonecompanies die verandereen ook elke keer weer van samenstellingquote:Op maandag 24 juni 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje KPN? Nou ja ik weet het niet
Oh ja kloptquote:
quote:
Alleen de mensen die dienst hebbenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
zoll dat bedolen dat nu gesamte nederlandse police op de straaten lopt?
Ja ik had een nieuwe mediabox van Ziggo en gingen ze gelijk zeiken over Vodafoon abbo. Ik gebruik nog steeds de lulsmoes dat ik kpn heb via werkquote:Op maandag 24 juni 2019 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Ziggo... Ik heb ook voda nu ... Maar die phonecompanies die verandereen ook elke keer weer van samenstelling
Ja vastquote:
En 's nachts koelt het ook niet lekker af, maar na morgen waarschijnlijk welquote:Op maandag 24 juni 2019 17:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht.Ik vind het warm genoeg trouwens. Morgen wordt het nog een paar graden warmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |