Fijn vooruitzichtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:56 schreef TillyB het volgende:
Straks lekker zweterige kaasworstkringverjaardag
Heb het ook nog op het gillen gezet. Dacht dat er een beest voor me op het pad stond (zij wilde dat ik voorop liep, die bish ). Krijs. Zij krijste mee hoewel ze niets zag. Bleek het een afgewaaide tak met dooie blaaadjes eraan te zijnquote:Op maandag 24 juni 2019 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, wel een mooi verhaal zo.Ik vind trouwens die wandelroutes met die paaltjes altijd lastig. Probeer die maar eens zonder kaart te lopen! Dat gaat eigenlijk altijd ergens fout. Ik vraag me altijd af of ze zo'n wandeling zelf wel eens proberen.
In een greppel belanden kan er ook nog wel bij als je toch bezig bent.
yeah!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:56 schreef TillyB het volgende:
Thanksquote:Op maandag 24 juni 2019 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Fijn vooruitzicht
We zullen even aan je denken
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb het ook nog op het gillen gezet. Dacht dat er een beest voor me op het pad stond (zij wilde dat ik voorop liep, die bish ). Krijs. Zij krijste mee hoewel ze niets zag. Bleek het een afgewaaide tak met dooie blaaadjes eraan te zijn.
Ik hou mijn broek maar aan want anders drijf ik vd stoel af.quote:
Owj getver kurva arme jij.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:56 schreef TillyB het volgende:
Dat herken ik wel, als onze navigatie zegt naar rechts, gaat mijn vrouw naar links, en de kaart bij gps-rijden, heeft ze ook vaak ondersteboven. Ik lach het altijd weg en als ik dat verhaal aan vrienden vertel, zegt ze dat ik verkeerd reed.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah....we bevestigen wel het vooroordeel over vrouwen en richtingsgevoel![]()
2, de piloten hebben zich kunnen redden.quote:
quote:
Megadealquote:
Altijd de schuld van een anderquote:Op maandag 24 juni 2019 19:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, als onze navigatie zegt naar rechts, gaat mijn vrouw naar links, en de kaart bij gps-rijden, heeft ze ook vaak ondersteboven. Ik lach het altijd weg en als ik dat verhaal aan vrienden vertel, zegt ze dat ik verkeerd reed.![]()
![]()
![]()
Das pas een fijne verjaardagquote:Op maandag 24 juni 2019 18:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owj getver kurva arme jij.
Ik had gister het rijk alleen. Was wel een keer heerlijk.
Zolang we maar lol hebben, is er levenquote:
1e -squote:
Jij weet.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zolang we maar lol hebben, is er leven![]()
![]()
Die van mij vochten elkaar de tent uitquote:Op maandag 24 juni 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet.![]()
Mij ouders hadden ook nooit problemen met elkaar als we op vakantie gingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |