Lapzwams of nozum toch?quote:
niksnutquote:
Jah, die eerste minus ein squote:
Ben je met een bucket list bezig ofzoquote:
Jezus Prish!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb het ook nog op het gillen gezet. Dacht dat er een beest voor me op het pad stond (zij wilde dat ik voorop liep, die bish ). Krijs. Zij krijste mee hoewel ze niets zag. Bleek het een afgewaaide tak met dooie blaaadjes eraan te zijn.
quote:
Nee? Vorig jaar heel veel overuren gemaakt, je mag maar zoveel meenemen gedoe blablabla. 5 weken vrij leek me wel wat.quote:
Deze Willy gaat even buiten zitten, veel koeler daar.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, tis warm dan ga ik wartaal uitslaan
Respect voor zijn prestatie.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:10 schreef Prisha het volgende:
Via NL-Alert is door het ministerie van Veiligheid en Justitie een telefoonnummer gecommuniceerd als alternatief noodnummer voor mensen die 112 niet kunnen bereiken, dat hetzelfde is als de Telegraaf WhatsApp-tiplijn.
beetje dom dit
quote:
Het is niet altijd warm.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, tis warm dan ga ik wartaal uitslaan
Ja dan denk ik ook gelijk ik ga vuurspugenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee? Vorig jaar heel veel overuren gemaakt, je mag maar zoveel meenemen gedoe blablabla. 5 weken vrij leek me wel wat.
een correctie op dat Telegraafnummer....prutsersquote:Op maandag 24 juni 2019 19:12 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
De Telegraaf kreeg wel tips zo.
Oh, weer een noodmelding!
Ja, ik zie het.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
een correctie op dat Telegraafnummer....prutsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |