abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2019 @ 13:05:54 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187468110
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 juni 2019 @ 13:06:33 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187468124
Eigen autootje is klaar met beurt en APK en kan weer worden opgehaald. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 juni 2019 @ 13:15:56 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187468285
Ben je net gewend :+

Anyway.. mag je straatje keren in de opening van een straat waar je niet in mag?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187468358
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik eigenlijk te zeggen

Het 'laten gaan' stuk gericht op de kritiek naar/op jezelf. Wel wat doen met het gevoel dat het je geeft en welk gedrag je ermee ging vertonen, uit automatisme.
Dat is leerstof, hoe vervelend ook qua timing
Vandaag had gelukkig m'n allerlievelingste lievelingsverpleger dienst. Ze heeft roze en paars haar O+
Ik heb het met haar gehad over wat er was gebeurd gisteren en het was een erg goed gesprek O+

Als ik zeg dat ik een hele middag niks gedaan heb, heb ik eigenlijk altijd wel van alles gedaan. Niks doen is lezen, puzzelen, muziek luisteren, filmpjes kijken bij mij. Ik hoef mezelf dan helemaal niet kwalijk te nemen dat ik "niets goeds" gedaan heb. Zelf dingen doen is ook gewoon goed, ik hoef niet continu nuttig te zijn. Ik mag evenveel ruimte in de wereld als wat ik aan de mensen om me heen gun. Veel meer dan wat ik nu aan mezelf gun.
Leerzaam idd :D
  maandag 17 juni 2019 @ 13:29:20 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187468481
Toch beroep aangetekend.. :7
pi_187468491
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Vandaag had gelukkig m'n allerlievelingste lievelingsverpleger dienst. Ze heeft roze en paars haar O+
Ik heb het met haar gehad over wat er was gebeurd gisteren en het was een erg goed gesprek O+

Als ik zeg dat ik een hele middag niks gedaan heb, heb ik eigenlijk altijd wel van alles gedaan. Niks doen is lezen, puzzelen, muziek luisteren, filmpjes kijken bij mij. Ik hoef mezelf dan helemaal niet kwalijk te nemen dat ik "niets goeds" gedaan heb. Zelf dingen doen is ook gewoon goed, ik hoef niet continu nuttig te zijn. Ik mag evenveel ruimte in de wereld als wat ik aan de mensen om me heen gun. Veel meer dan wat ik nu aan mezelf gun.
Fijn zeg, dat je er toch over gesproken hebt!

En lezen, puzzelen, da's ook toch goed? Je hoeft niet ieder moment van de dag, "nuttig" te zijn. Juist niet lijkt me, tijd voor jezelf is ook erg nuttig, da's bijtanktijd.
Ik heb vanochtend enorm uitgeslapen. Had andere plannen maar dat slapen zal wel nodig zijn geweest (en voelt heerlijk)
We have far more in common than that which devides us..
pi_187468537
quote:

[..]

Kijk eens (ik heb het artikel nog gelezen)
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r4aXYYwgr2qW4QqK8m7c
  maandag 17 juni 2019 @ 13:38:42 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187468603
quote:

[..]

Mooi!

En komt vaker voor dit gedrag/denken, dat scheelt wellicht. Is doorgaans best vanaf te komen als je het serieus aanpakt :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_187468659
Haha, ik ben vandaag vrij en krijg ik net een telefoontje van iemand van de BHV. Die wist niet door dat ik niet op kantoor ben, en hij vroeg me om naar beneden te gaan want er is zo een ontruimingsoefening. Dat had ik gevraagd omdat ik zo moeilijk de trap af kon toen ik zo'n pijn had. Fijn zulke collega's (ik had toegezegd bij een echte ontruiming wel gewoon naar beneden te lopen)
pi_187469165
quote:

[..]

Leven is best lastig als je erover nadenkt.
En tijd voor jezelf, lekker dingen doen waarbij je je goed voelt of gelukkig van wordt is het allerbelangrijkst.
Beetje naar buiten staren, je vervelen is overigens ook nuttig.
Je moet vast veel dingen daar, maar probeer ook wat in 'het moment' te leven :*
pi_187469182
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Haha, ik ben vandaag vrij en krijg ik net een telefoontje van iemand van de BHV. Die wist niet door dat ik niet op kantoor ben, en hij vroeg me om naar beneden te gaan want er is zo een ontruimingsoefening. Dat had ik gevraagd omdat ik zo moeilijk de trap af kon toen ik zo'n pijn had. Fijn zulke collega's (ik had toegezegd bij een echte ontruiming wel gewoon naar beneden te lopen)
Heb jij je werktelefoon doorgeschakeld naar thuis dan :o
pi_187469196
Lig ik even als pauze in de zon met een meditatie op m'n telefoon. Is m'n telefoon oververhit. Dat is vast een teken dat ik weer moet werken.
pi_187469197
Ik ben meegeweest om de auto om te ruilen en daarna even in de bieb gescharreld.
Was heerlijk, even uit huis, andere omgeving en in de wind lopen.
#doodmoe nu :D
pi_187469238
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 14:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heb jij je werktelefoon doorgeschakeld naar thuis dan :o
Nee, de telefoontjes op de vaste lijn worden doorgezet naar mijn werkmobiel. En die ging (en ik hoorde 'm, had al 2 telefoontjes gemist zag ik).

Hoe gaat het met je? Hopelijk weer een staptje beter? Want heb je nog pijn of is dat nu weg?
pi_187470698
Ik heb speklappen die op moeten. Wat ga ik eten?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187470821
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Op de BBQ met een aardappelsalade en een berg rauwkost?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187470845
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:29 schreef Barreltje het volgende:
Toch beroep aangetekend.. :7
Waar was je het niet mee eens dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 juni 2019 @ 16:13:37 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187470851
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Laaaanngzaam uitgepiept, indirect, op de BBQ
En dan in stukjes in een zomerse kool salade?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187470856
Beide op zich wel prima opties. :Y
  maandag 17 juni 2019 @ 16:15:49 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187470872
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar was je het niet mee eens dan?
Überhaupt de hele boete..
Ik heb dat helemaal niet gedaan en er is geen bewijs.. dus dat wil ik eerst maar eens zien..
pi_187470876
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:14 schreef Lonaa het volgende:
Beide op zich wel prima opties. :Y
Duh. Beide bbq. Dat is altijd een prima optie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187470882
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Duh. Beide bbq. Dat is altijd een prima optie.
Niet zo bijdehand jij.
pi_187470888
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:15 schreef Barreltje het volgende:

Ik heb dat helemaal niet gedaan en er is geen bewijs.. dus dat wil ik eerst maar eens zien..
:o klinkt niet tof. Je was daar ook niet op dat moment?
  maandag 17 juni 2019 @ 16:22:37 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187470951
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o klinkt niet tof. Je was daar ook niet op dat moment?
Nou Ja.. wel in de straat er naast. Maar ik kan me niet Herrineren dat ik in deze specifieke straat ben geweest..
pi_187470964
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:22 schreef Barreltje het volgende:

Nou Ja.. wel in de straat er naast. Maar ik kan me niet Herrineren dat ik in deze specifieke straat ben geweest..
Ben benieuwd. Ik zou ook bezwaar aantekenen als het onrechtvaardig is.
  maandag 17 juni 2019 @ 16:26:09 #26
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187470991
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Ik zou ook bezwaar aantekenen als het onrechtvaardig is.
Nou Ja.. onrechtvaardig weet ik niet.. Ik kan het me gewoon niet meer herinneren..

Het was overigens super makkelijk om dat online te doen..
pi_187471137
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, de telefoontjes op de vaste lijn worden doorgezet naar mijn werkmobiel. En die ging (en ik hoorde 'm, had al 2 telefoontjes gemist zag ik).

Hoe gaat het met je? Hopelijk weer een staptje beter? Want heb je nog pijn of is dat nu weg?
Ah ok.

Nou nog niet met sprongen vooruit.
Vannacht slechte nacht, weer daar hoog in de buik behoorlijke last, trok door naar rug, bang dat het weer overnieuw begon..maar even goed nagedacht over mijn eetpatroon. Er werd in het ziekenhuis gezegd dat, omdat ik niet echt goed kan eten, ik maar om de 2 a 3 uur wat moet eten. Maar dan krijgt tegelijkertijd je pancreas die dus ontstoken is, steeds maar voedsel te verwerken.
Gisteravond laat voor het naar bed gaan nog fruit met kwark gegeten.. wie weet was dat wel de oorzaak.
Dus ik laat er nu meer tijd tussen zitten en eet iets meer en doe er langer over. Dat maar proberen :)
Verder af en toe een gemeen hoofdpijntje en ik heb 0 conditie.
Koorts was gisteren en vandaag weg, nog 1 antiB pilletje te verwerken en de PCM heb ik bijna helemaal afgebouwd. (slikte 4x2)
Dat is 't wel :)
  maandag 17 juni 2019 @ 16:48:38 #28
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187471256
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb gelijk een vrije middag genomen na het lezen hier van.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187471496
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ah ok.

Nou nog niet met sprongen vooruit.
Vannacht slechte nacht, weer daar hoog in de buik behoorlijke last, trok door naar rug, bang dat het weer overnieuw begon..maar even goed nagedacht over mijn eetpatroon. Er werd in het ziekenhuis gezegd dat, omdat ik niet echt goed kan eten, ik maar om de 2 a 3 uur wat moet eten. Maar dan krijgt tegelijkertijd je pancreas die dus ontstoken is, steeds maar voedsel te verwerken.
Gisteravond laat voor het naar bed gaan nog fruit met kwark gegeten.. wie weet was dat wel de oorzaak.
Dus ik laat er nu meer tijd tussen zitten en eet iets meer en doe er langer over. Dat maar proberen :)
Verder af en toe een gemeen hoofdpijntje en ik heb 0 conditie.
Koorts was gisteren en vandaag weg, nog 1 antiB pilletje te verwerken en de PCM heb ik bijna helemaal afgebouwd. (slikte 4x2)
Dat is 't wel :)
Ik hoop zo dat je snel geholpen kunt worden. Steeds die angst dat het weer terugkomt is ook niet goed lijkt me.
pi_187471980
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Had je je auto uitgeleend dan of zo? Anders is het gek toch.
pi_187471986
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:

*lezen gaat
edit; herken mezelf hier gelukkig niet in.
Ik leidt gelukkig tegenwoordig een prima rustig leven, lummel genoeg door de dag (altijd al gedaan overigens voor ik wist dat het nog goed voor je was ook _O- behalve die 3 dagen in de week als ik werk word ik nogal door de tijd en de waan van de dag en door die sneltrein meegevoerd. Maar dat is oké.
pi_187472088
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb gelijk een vrije middag genomen na het lezen hier van.
Leuk stuk...

quote:
Denk eens aan de tijd dat je op de basisschool zat. Toen kon je nog op weg naar huis ineens een andere weg nemen, struinen, op bankjes klimmen, wat besjes plukken. Beetje kattekwaad uithalen. Alle gevoel voor tijd verliezen en pas uren later thuis komen.
En dit doe ik nog steeds graag met dochterlief.
Random wandelen cq verdwalen gewoon in park, bos of stad.
Of een willekeurige bus nemen... en kijken waar je uitkomt of juist een aantal keer overstappen.

Soms ontdekken we de leukste dingen.
En soms is de conclusie aan het eind van de dag vooral dat we moe zijn en trek hebben en dat het hoog tijd is om naar huis te gaan. _O-
pi_187472116
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

*lezen gaat
edit; herken mezelf hier gelukkig niet in.
Ik leidt gelukkig tegenwoordig een prima rustig leven, lummel genoeg door de dag (altijd al gedaan overigens voor ik wist dat het nog goed voor je was ook _O- behalve die 3 dagen in de week als ik werk word ik nogal door de tijd en de waan van de dag en door die sneltrein meegevoerd. Maar dat is oké.
Dat heb ik ook. Kan prima niets doen. Soms niet, dan heb ik zo'n "hup hup hup" bui. Prima, dan maak ik er gebruik van. Vanochtend ook pas om 9 uur m'n bed uit, en pas om 11.30 onder de douche gestapt. En wat ik nou gedaan heb, krant gelezen maar verder...
  maandag 17 juni 2019 @ 17:45:28 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187472145
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Leuk stuk...

't Was ook dat er onverwacht uitval van kinderopvang was.
  maandag 17 juni 2019 @ 17:45:41 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187472148
Lange dag maar succesvol, Legal intercept en monitoringservers met een paar kleine issues overgezet naar een nieuw datacenter.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187472166
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

't Was ook dat er onverwacht uitval van kinderopvang was.
Detail :)
pi_187472271
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Lange dag maar succesvol, Legal intercept en monitoringservers met een paar kleine issues overgezet naar een nieuw datacenter.
Tussendoor wel genoeg gelummelt }:|
pi_187472282
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Kan prima niets doen. Soms niet, dan heb ik zo'n "hup hup hup" bui. Prima, dan maak ik er gebruik van. Vanochtend ook pas om 9 uur m'n bed uit, en pas om 11.30 onder de douche gestapt. En wat ik nou gedaan heb, krant gelezen maar verder...
Ommetjes met de fiets doe ik ook vaak, andere routes loop ik ook regelmatig naar mijn werk.
Kan niet heel veel anders, maar net ff een paadje of een dingetje.. ook wel grappig om te doen.
  maandag 17 juni 2019 @ 17:56:02 #39
45206 Pietverdriet
pi_187472286
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tussendoor wel genoeg gelummelt }:|
ik draai op mijn poten en moet nog koken
pi_187472289
Het eten in dit rusthuis is overigens 1000% lekkerder en met meer liefde verzorgd dan in het vorige *) O+
pi_187472294
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:

ik draai op mijn poten en moet nog koken
Laat je man koken of ga ff lekker op een hoekje van de straat bij een tentje eten O+
pi_187472477
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Het eten in dit rusthuis is overigens 1000% lekkerder en met meer liefde verzorgd dan in het vorige *) O+
En dat moet iemand verbazen? :P Thuis is zoveel beter dan zkh O+
pi_187472581
Mijn man heeft straks lekker het eten klaar. Na de hele dag lummelen . Waar is lummelen goed voor dan? En kon je ook teveel lummelen? Leuk woord eigenlijk. Lummelen.
  maandag 17 juni 2019 @ 18:26:06 #44
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187472798
Dutje gedaan O+

Wij eten straks spaghetti carbonara met salade van tomaat en rauwe erwtjes uit eigen tuin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 17-06-2019 18:37:39 ]
Spoilers!
  maandag 17 juni 2019 @ 18:31:25 #45
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187472898
Hier staat de BBQ warm te draaien.
pi_187472940
Door al dat gepraat over barbecuen, wil ik ook.
pi_187472945
Maar ik heb al ragout met rijst en sperziebonen gegeten.
pi_187472948
Professioneel lummelaar hier. :+

Eten vanavond: https://www.davidlebovitz(...)inner-melissa-clark/

Balen van de beroerde nacht, Bloes! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_187472953
Dit weekend maar weer een keer doen, hopelijk is het dan net zo zonnig.
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juni 2019 @ 18:35:02 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187472954
Een zak Mexicaanse groentemix in de pan gedaan. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 17 juni 2019 @ 18:35:21 #51
45206 Pietverdriet
pi_187472958
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Laat je man koken of ga ff lekker op een hoekje van de straat bij een tentje eten O+
Minder moeite ff zelf wat te maken. Salade, karbonade vd grill, tzaziki en kruidenboter zijn al klaar, brood afbakken.
pi_187472976
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:35 schreef borisz het volgende:
Een zak Mexicaanse groentemix in de pan gedaan. :s)
Jij eet echt vaak gewoon zo'n zak gemende groente met nog een stukje vlees oid, he? Is wel gezond. Maar ik krijg dat nooit lekker.
pi_187472993
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn man heeft straks lekker het eten klaar. Na de hele dag lummelen . Waar is lummelen goed voor dan? En kon je ook teveel lummelen? Leuk woord eigenlijk. Lummelen.
Volgens mij gaat t er om als je druk druk bent (in je hoofd) gejaagd, gestresst en continue op je klokje kijkt om allerlei doelen te halen dat lummelen, niksen ontspannend werkt en je ruimte in je kope krijgt en ontstresst. En je op meer inzichten brengt.
pi_187473031
quote:

[..]

Kijk aan, daar had je zo te lezen heel wat meer aan dan 'ga gewoon even iets leuks doen'.
Yay voor rozepaarsharige, nog meer yay voor jou dat je erover gesproken hebt :*

Lastig hoor, zo onnodig streng voor jezelf wezen. Ik gun het je op alle mogelijke manieren dat je ervanaf kunt komen. Het leven is er veel, veel te kort voor! :)
pi_187473039
Juist als ik druk in m'n hoofd ben kan ik echt niet lummelen. Dan moet ik eerst even de belangrijkste dingen afronden.
pi_187473055
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Minder moeite ff zelf wat te maken. Salade, karbonade vd grill, tzaziki en kruidenboter zijn al klaar, brood afbakken.
Goed zomervoer! *O*
pi_187473076
Ook zomers: ik ben van top tot teen bedekt met stoepkrijt. :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juni 2019 @ 18:47:10 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187473120
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij eet echt vaak gewoon zo'n zak gemende groente met nog een stukje vlees oid, he? Is wel gezond. Maar ik krijg dat nooit lekker.
Ik gooi er wel eens een woksausje doorheen, vanavond een beetje Teriyaki van TerraSana
erdoor :). Smaakt best prima. Officieel niet echt voor groente, maar ach.

EN idd. Ik eet denk ik 2x in de week zo'n zak weg met een stukje vlees. Omdat het in tien minuten klaar is en je dan een gezonde hap hebt. Verder heb ik nog een stoommaaltijd liggen, dus ik doe ook wel makkelijk. Maar ik probeer ddw wel gezond te eten. Op vrijdag echter is meestal buiten de deur, snackbar of pizza oid. :+.

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 17-06-2019 18:56:29 ]
  maandag 17 juni 2019 @ 18:52:52 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187473189
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:43 schreef minilot het volgende:
Ook zomers: ik ben van top tot teen bedekt met stoepkrijt. :')
O+
Spoilers!
pi_187473204
2 dagen geBBQed, ben er wel even klaar mee.
En ik moet de diepvries weer wat leger eten, dus vandaag kliekje stoofpot. :9

Tevens koelkast uitgemest... rommelige eetweek leverde wat restjes op die echt al te lang stonden :X
En melk met brokjes is ook niet meer goed he? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187473219
Ik heb ook de koelkast uitgeruimd. Geen melk met brokjes maar wel spinaziesoep van verse spinazie in plastic. ;(
pi_187473222
Heb net twee kommen kippensoep gegeten en het zweet gutst van mijn hoofd :% :')

Hoi trouwens :W
  maandag 17 juni 2019 @ 18:58:46 #63
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187473270
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook de koelkast uitgeruimd. Geen melk met brokjes maar wel spinaziesoep van verse spinazie in plastic. ;(
Ik heb spinaziesoep in wording. Ik zal er nog eens wat blaadjes uithalen voor de salade straks en de smoothie voor morgen.
Spoilers!
pi_187473332
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:40 schreef Myraela het volgende:
Juist als ik druk in m'n hoofd ben kan ik echt niet lummelen. Dan moet ik eerst even de belangrijkste dingen afronden.
Dat herken ik wel :Y Dan kan ik ook boos op mezelf worden als ik ga ziten niksen. Eerst af. Dan niksen. Maar waarschijnlijk helpt niksen dus weer om iets af te krijgen. Het leven is ingewikkeld :+

quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:40 schreef minilot het volgende:
Het leven is er veel, veel te kort voor! :)
Dit triggert anxiety bij mij _O- Want ik wil nog zoveel!

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:

Hey vakantieganger! Zo, wat hadden jullie een idyllische foto's gemaakt. Alsof je filmsets aan het bezoeken was!
pi_187473418
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:

Hoihoi, welkom terug!!!
pi_187473433
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat herken ik wel :Y Dan kan ik ook boos op mezelf worden als ik ga ziten niksen. Eerst af. Dan niksen. Maar waarschijnlijk helpt niksen dus weer om iets af te krijgen. Het leven is ingewikkeld :+
Ja, of ik doe half wat ik moet doen, waardoor dat 4x zo lang duurt en ik zit half niets te doen, waarbij ik helemaal niet ontspan.
pi_187473546
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Lonaa het volgende:
;(

Vloeibare ingedroogde groetjes van mijn salade in zak :*
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb spinaziesoep in wording. Ik zal er nog eens wat blaadjes uithalen voor de salade straks en de smoothie voor morgen.
Jij doet dat beter :9
quote:
9s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, of ik doe half wat ik moet doen, waardoor dat 4x zo lang duurt en ik zit half niets te doen, waarbij ik helemaal niet ontspan.
Lastige shizzle :D
Helemaal dingen doen of helemaal ontspannen kan moeilijker zijn dan het lijkt!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187473641
Dit was toch wel een hoogtepuntje (no pun intended) gisteravond:

Leek me zo gaaf om te doen O+ En op dit filmpje kon ik wat beter zien hoe ze nou vast zat.
pi_187473743
quote:

[..]

[..]

Dit triggert anxiety bij mij _O- Want ik wil nog zoveel!
[..]

Hey vakantieganger! Zo, wat hadden jullie een idyllische foto's gemaakt. Alsof je filmsets aan het bezoeken was!
Haha ja was mooi daar O+ wil al weer terug ;(
  maandag 17 juni 2019 @ 19:29:57 #70
45206 Pietverdriet
pi_187473778
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het was erg lekker, en nu draait het mangosorbet
  maandag 17 juni 2019 @ 19:39:18 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187473943
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het was erg lekker, en nu draait het mangosorbet
Met een rietje, siroop en binnenkamervuurwerk? En waarom zou je dat laten draaien?
pi_187473997
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:39 schreef fietsie het volgende:

Met een rietje, siroop en binnenkamervuurwerk? En waarom zou je dat laten draaien?
Omdat ijsmachine?
pi_187474091
Het wordt hier zo qua avondeten iets van mie met wat verschillende groentes, pepertje, tempeh. Ofzo, nog even kijken wat het precies wordt :)
  maandag 17 juni 2019 @ 20:21:09 #74
45206 Pietverdriet
pi_187474526
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ijsmachine?
Hij was duur maar oh wat ben ik er al 11 jaar blij mee.
pi_187474647
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:50 schreef Candaasje het volgende:
Het wordt hier zo qua avondeten iets van mie met wat verschillende groentes, pepertje, tempeh. Ofzo, nog even kijken wat het precies wordt :)
Klinkt wel goed :)
pi_187474844
Hier semi aanhanger van FLYlady

Is een methode van opruimen lijkt het... maar eigenlijk komt het uiteindelijk er op neer dat als je jezelf niet overstresst van alles dat moet.
Regelmatig aan jezelf denkt.
En je routines opbouwt in huis.. waarna je meer tijd hebt voor jezelf... het leven een stuk leuker wordt.

En FLYlady doet dus ook niet aan “eerst afmaken en dan pas niksen” want stelt flylady... dan ga je te lang door waardoor je daarna moe bent en geen zin meer hebt en dus per saldo minder doet.

Ze werken met kwartiertjes EN met een kookwekker.
Dus kwartiertje nuttig zijn en dan 5 minuten even wat anders.. kopje thee/koffie wat je wil.
En als je dan nog energie over hebt... nog een keer dat kwartier plus die 5 minuten.
En ook echt stoppen dus.. niet nog even doorgaan.

En als je dat structureel doet... hou je meer tijd over om te “fly-en”
Want FLY staat voor: finally loving yourself.

So far my 2 cents mbt niksen.
  maandag 17 juni 2019 @ 20:55:32 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475049
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:42 schreef Uhmmpie het volgende:

Is een methode van opruimen lijkt het... maar eigenlijk komt het uiteindelijk er op neer dat als je jezelf niet overstresst van alles dat moet.
En je routines opbouwt in huis.. waarna je meer tijd hebt voor jezelf... het leven een stuk leuker wordt.

En FLYlady doet dus ook niet aan “eerst afmaken en dan pas niksen” want stelt flylady... dan ga je te lang door waardoor je daarna moe bent en geen zin meer hebt en dus per saldo minder doet.

Dus kwartiertje nuttig zijn en dan 5 minuten even wat anders.. kopje thee/koffie wat je wil.
En als je dan nog energie over hebt... nog een keer dat kwartier plus die 5 minuten.

Oh ja, dat is die van de shinende sink toch?
Spoilers!
pi_187475062
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:42 schreef Uhmmpie het volgende:

Ik heb mijn sink ooit geshined en daar hield het wel bij op.

Zo af en toe heb ik een soort van Flylady aanval en dan maak ik daar gretig gebruik van. En niet in kwartiertjes.
Tussen die aanvallen door ben ik heel stabiel in niksen O+

Er hangt in LIF nog ergens een Flylady topic rond!
  maandag 17 juni 2019 @ 20:58:40 #79
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475111
quote:
9s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, zo gaat het hier ook ongeveer. Ik probeer er beter op te letten. Lummelen is helemaal prima. En het is ook prima als dat pas mag na 'nuttig zijn' maar half lummelen maakt me echt ongelukkig.

Het lummelen na nuttigheid is vandaag goed gegaan :Y
Spoilers!
pi_187475112
Wat is Chateau Meiland een enig programma _O-
pi_187475118
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat is het?
pi_187475150
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat is het?
Vandaag voor het eerst aan het kijken.
Gaat over een gezin wat ooit in Ik Vertrek is geweest. En nu hebben ze een eigen serie waarin ze een chateau in Frankrijk aan het opknappen zijn. Maar allen zijn lichtelijk hysterisch. Net hebben ze een drone gelanceerd en vervolgens (krijsend) te pletter laten vliegen tegen het chateau _O-
pi_187475164
Nog acht werkdagen tot vakantie -O-
Nog negen dagen tot vakantie *O* /aftellen
  maandag 17 juni 2019 @ 21:09:41 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_187475282
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:15 schreef Barreltje het volgende:
Ben je net gewend :+

Anyway.. mag je straatje keren in de opening van een straat waar je niet in mag?
Nog even een paar uur later een reactie.
Het inrij verbod is geldig vanaf het bord. Zit het bord tegen een gevel geschroefd dan kun je er niet in. Ook niet om te keren. Staat het bord op een paal 2 meter de straat in, wat meestal het geval is. dan kun je 2 meter de straat in steken om te keren.

Dit lijkt er meer op om een quota te halen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_187475295
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, dat is die van de shinende sink toch?
Jaaa :)

Moet bekennen dat ik het vaak toch lastig vind hoor.. ook EEN kwartiertje is vaak al heel wat na een hele werkdag en dochter.
Vaak tegen de tijd daar tijd voor is het half 9 geweest en wil ik nog maar 1 ding: bank.
pi_187475311
Overigens werkt het shiny sink principe wel voor mij... het is een kleine moeite en eenmaal shiny toch meer de behoefte hem shiny te houden.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:17:03 #87
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475391
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jaaa :)

Moet bekennen dat ik het vaak toch lastig vind hoor.. ook EEN kwartiertje is vaak al heel wat na een hele werkdag en dochter.
Vaak tegen de tijd daar tijd voor is het half 9 geweest en wil ik nog maar 1 ding: bank.
Een kwartiertje per dag zou ik ook wel weer in kunnen voeren. Het huishouden gaat wel goed op zich maar het is net wat te onregelmatig naar mijn zin.

Ik heb wel een lijst met dingen die maar 1-4 keer per jaar moeten gebeuren. Ik heb elke maand een paar van zulke klusjes en ik vergeet in elk geval niets zo. Dat geeft wel een ontspannen gevoel.
Spoilers!
pi_187475396
Ik at een salade in de trein want snel door naar de avondvierdaagse. Nog drie avonden... :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:18:20 #89
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475409
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Nog even een paar uur later een reactie.
Het inrij verbod is geldig vanaf het bord. Zit het bord tegen een gevel geschroefd dan kun je er niet in. Ook niet om te keren. Staat het bord op een paal 2 meter de straat in, wat meestal het geval is. dan kun je 2 meter de straat in steken om te keren.

Dit lijkt er meer op om een quota te halen.
Bedankt voor die verduidelijking :)
Spoilers!
  maandag 17 juni 2019 @ 21:26:17 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187475537
Ik kijk nu al een paar maanden zo af en toe op History Channel van die schatzoek programma's.
En vandaag viel me iets op: bij de zoveelse "clue" die de makers van het programma aannemelijk maken, en vervolgens verheffen tot bewijs, roept 1 van de prominent in beeld komende mensen "the tunnel could be right under here!". "Could" ja. Hij is het nooit.
Waarom kijk ik dit.

/liefdagboek.
pi_187475563
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik word helemaal iebelig van die lui!
pi_187475565
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:26 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk nu al een paar maanden zo af en toe op History Channel van die schatzoek programma's.
En vandaag viel me iets op: bij de zoveelse "clue" die de makers van het programma aannemelijk maken, en vervolgens verheffen tot bewijs, roept 1 van de prominent in beeld komende mensen "the tunnel could be right under here!". "Could" ja. Hij is het nooit.
Waarom kijk ik dit.

/liefdagboek.
....zou er een script worden gevolgd?

:+
  maandag 17 juni 2019 @ 21:32:03 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187475645
Now they have discovered a rock that John believes may have the shape of a turtle, as Grandpa predicted.
Turtle Rocks can be found in many forms througout Japan.

John believes
my have
enz
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juni 2019 @ 21:32:23 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187475651
Zozo. Groningen krijgt voor het eerst sinds 1951 een VVD'ert als Burgemeester.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)eester-van-Groningen
pi_187475660
Flavorful origins hier ook...

Je moet wel blijven opletten :)
  maandag 17 juni 2019 @ 22:04:54 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187476262
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:32 schreef borisz het volgende:
Zozo. Groningen krijgt voor het eerst sinds 1951 een VVD'ert als Burgemeester.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)eester-van-Groningen
:{
The love you take is equal to the love you make.
pi_187476551
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:32 schreef fietsie het volgende:
Now they have discovered a rock that John believes may have the shape of a turtle, as Grandpa predicted.
Turtle Rocks can be found in many forms througout Japan.

John believes
my have
enz
Er zit een knop op je TV die helpt je zo uit de puree *O*
pi_187476692
Ik viel binnen in de andere kant van Nederland, over mensen onder bewindvoering. Ik ken wel mensen die het heel moeilijk hebben maar dit is wel heel erg. Geen idee waarom ze in de problemen zitten, maar wat een ellende zo leven.
  maandag 17 juni 2019 @ 22:39:02 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187477055
Kijken nu een interessante 3Doc terug over een 17-jarige gast die 14 jaar TBS heeft gehad.
edit: naar nu blijkt waarschijnlijk ten onrechte.

[ Bericht 28% gewijzigd door golfer op 17-06-2019 23:32:04 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_187478643
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 22:39 schreef golfer het volgende:
Kijken nu een interessante 3Doc terug over een 17-jarige gast die 14 jaar TBS heeft gehad.
edit: naar nu blijkt waarschijnlijk ten onrechte.
Daar heb ik van de week een artikel over gelezen. Was indrukwekkend, ga van de week wel terug kijken
  dinsdag 18 juni 2019 @ 01:14:48 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187479263
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 00:00 schreef Kaatje1 het volgende:

Daar heb ik van de week een artikel over gelezen. Was indrukwekkend, ga van de week wel terug kijken
De moeite waard.
Soort van Nederlandse 'Making a murder'
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer dinsdag 18 juni 2019 @ 01:44:08 #102
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 05:10:33 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187479862
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 01:44 schreef Kreator het volgende:
Morge.
Hey! Jij bent nu drie dagen aan het lummelen toch?
Heb je al zin in aardappelen, groente en vlees?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 18 juni 2019 @ 05:30:45 #104
221912 minilot
Nancy boy
pi_187479884
quote:
Hola, gemist! *holt naar SunTavsite*
  dinsdag 18 juni 2019 @ 05:31:05 #105
221912 minilot
Nancy boy
pi_187479886
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 01:44 schreef Kreator het volgende:
Morge.
:W *O*
  dinsdag 18 juni 2019 @ 05:34:39 #106
221912 minilot
Nancy boy
pi_187479906
Jongens, help ondertussen even. Broertje van J. komt vanavond eten en het toetje staat al vast: Eton Mess met aardbeien en rode bessen uit de achtertuin. Graag een lichte, non-bbq, ultiem zomerse hoofdmaaltijd ervoor. :7 Maar wat? Ik heb nog een zak kervel die op moet, maar daar kan ik eerder op de dag ook wel een omelet mee toedekken. Verder lege koelkast, dus boodschappen moeten sowieso :)
  dinsdag 18 juni 2019 @ 05:52:21 #107
221912 minilot
Nancy boy
pi_187479980
FlyLady. Het principe klonk zo goed, en oei, wat hielp het voor geen meter..
Het enige dat hier consequent goed gaat is de was, de afwas en ik stofzuig eens per week het hele huis. Alle (en dan bedoel ik ook echt alle) andere klusjes zijn chaos. :')
pi_187480038
Mogguh :O Kutnacht -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 18 juni 2019 @ 06:16:32 #109
221912 minilot
Nancy boy
pi_187480053
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 06:12 schreef PdeHoog het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, voor wat het waard is: dit klinkt toevallig wel als nuttig piekeren :*
  dinsdag 18 juni 2019 @ 06:18:06 #110
221912 minilot
Nancy boy
pi_187480056
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 05:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Hum, daar staat nog niks nieuws op!
pi_187480080
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 06:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, voor wat het waard is: dit klinkt toevallig wel als nuttig piekeren :*
I know maar ik heb sinds de vrijdag voor de Roparun niet heel zo lekker geslapen zeg maar en ik begin het wel een beetje te voelen :’)
  dinsdag 18 juni 2019 @ 06:56:30 #112
221912 minilot
Nancy boy
pi_187480154
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 06:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

I know maar ik heb sinds de vrijdag voor de Roparun niet heel zo lekker geslapen zeg maar en ik begin het wel een beetje te voelen :’)
Muh, dat is balen ja! Succes met een beslissing nemen :)
  Moderator dinsdag 18 juni 2019 @ 07:01:04 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187480168
quote:

SPOILER
Bij twijfel niet doen lijkt me :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187480215
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 05:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Daar staat nog niets. Wordt aan gewerkt..
pi_187480220
Gaat niet altijd op bij koudwatervrees bij een nieuwe baan vind ik. Als je werk 'ok' is, dan is een nieuwe functie altijd eng en anders. Ik ben meer dan eens blij geweest dat ik ondanks de twijfels en onzekerheid over wat er ging veranderen toch achteraf heel blij dat ik de stap gezet heb. Maar nou heb ik vrij makkelijk praten want nog nooit een vaste aanstelling gehad dus ik had bij elke baanswissel weinig keus :+ Maar de twijfels bleken meestal wel onterecht.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 07:16:18 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187480234
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 05:34 schreef minilot het volgende:
Jongens, help ondertussen even. Broertje van J. komt vanavond eten en het toetje staat al vast: Eton Mess met aardbeien en rode bessen uit de achtertuin. Graag een lichte, non-bbq, ultiem zomerse hoofdmaaltijd ervoor. :7 Maar wat? Ik heb nog een zak kervel die op moet, maar daar kan ik eerder op de dag ook wel een omelet mee toedekken. Verder lege koelkast, dus boodschappen moeten sowieso :)
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R911232/quiche-caprese

Of bijvoorbeeld wraps/Libanees platbrood met falafel/köfte, spinazie, paprika, hummus en harissa

Lidl heeft ook weer piadine, ook lekkah
pi_187480239
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
Gaat niet altijd op bij koudwatervrees bij een nieuwe baan vind ik. Als je werk 'ok' is, dan is een nieuwe functie altijd eng en anders. Ik ben meer dan eens blij geweest dat ik ondanks de twijfels en onzekerheid over wat er ging veranderen toch achteraf heel blij dat ik de stap gezet heb. Maar nou heb ik vrij makkelijk praten want nog nooit een vaste aanstelling gehad dus ik had bij elke baanswissel weinig keus :+ Maar de twijfels bleken meestal wel onterecht.
Vaak valt het in de praktijk wel mee.
Ik wissel ook niet graag van baan... maar de laatste keer dat ik spijt had zat ik gedetacheerd... dat is echt jaren geleden want doe dat echt al 15 jaar niet meer.
Maar fijne van detachering is dat je dan wel kunt aangeven dat het project niet past en dat je wat anders wil. De klant trok evenanel dezelfde conclusie dus 2 weken later werkte ik alweer ergens anders en daar heb ik dan wewr een keer zolang gezeten als de afspraak was :)
  dinsdag 18 juni 2019 @ 07:17:53 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187480241
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
Eens ^O^

Maar de kriebels te gaan solliciteren komen vaak ergens vandaan, goed om na te gaan waarom je die hebt gekregen.
En eens een gokje wagen hoeft zeker niet slecht te zijn :)
  dinsdag 18 juni 2019 @ 08:19:24 #119
221912 minilot
Nancy boy
pi_187480648
Gaaaah, wat is in de zomer baantjes trekken 's morgens vroeg toch een zalig begin van de ochtend! :9 *druip*

Molo, quiche klinkt meh. Iets met platbrood en hummus en falafel is altijd lekker, maar gefrituurde ballen + brood is niet mijn definitie van 'licht' ;) Ik zoek nog even voort naar het culinaire equivalent van de zakken van @borisz + vlees/vis :7
  dinsdag 18 juni 2019 @ 08:20:21 #120
217702 Lonaa
Honger!
pi_187480653
thaise biefstuksalade? :9
  dinsdag 18 juni 2019 @ 08:21:04 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187480656
Maak je er een tabouleh van :+

Ik koop tegenwoordig vrijwel altijd kant en klare falafel dus dan bak ik die op
#snel :+
pi_187480849
Mogge!

Lastig P. Misschien nog eens met de nieuwe werkgever praten over je twijfels? Deed een (nu oud) collega. Kreeg wat meer antwoorden en ging toch weg en is nu blij dat hij de stap heeft genomen.
pi_187481008
quote:

SPOILER
Ik zat nog eens terug te lezen he...
vind jij dat je er te weinig verstand van hebt of kun je daadwerkelijk je werk niet doen.
Want in geval van dat je er ECHT te weinig verstand van hebt.... had je huidige werkgever vast genoeg te mopperen gehad.
Dus vraag me af if je er daadwerkelijk in de praktijk te weinig verstand van hebt of dat het vooral zo voelt.

Misschien de moeite van het overwegen tijdens je nachtelijke interacties met jezelf.

(En als ht alleen zo voelt zou je bijv op een cursus kunnen gaan om het officieel voor jezelf ook gewoon te kunnen)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 18 juni 2019 @ 09:27:12 #124
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187481129
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 05:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hey! Jij bent nu drie dagen aan het lummelen toch?
Heb je al zin in aardappelen, groente en vlees?
Ja na 8 dagen lunch en diner rijst met loempia en varkensvlees, ben je wel toe aan iets anders. 8-).
pi_187481179
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 09:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zat nog eens terug te lezen he...
vind jij dat je er te weinig verstand van hebt of kun je daadwerkelijk je werk niet doen.
Want in geval van dat je er ECHT te weinig verstand van hebt.... had je huidige werkgever vast genoeg te mopperen gehad.
Dus vraag me af if je er daadwerkelijk in de praktijk te weinig verstand van hebt of dat het vooral zo voelt.

Misschien de moeite van het overwegen tijdens je nachtelijke interacties met jezelf.

(En als ht alleen zo voelt zou je bijv op een cursus kunnen gaan om het officieel voor jezelf ook gewoon te kunnen)
Je hebt ver terug zitten lezen :P

In het tweede gesprek werd me al veel meer duidelijk in welk stadium ze zijn qua ontwikkeling. Ik pas daar perfect bij. Ik denk dat het bedrijf en ik tegelijk kunnen groeien qua ontwikkeling dus dat is wel fijn.

Ik heb vanmorgen ook nog eens alles gewoon op een rijtje gezet en uiteindelijk gaat het er op neer komen dat, mits het aanbod is wat ik verwacht, ik gewoon ga.

Mijn grootste twijfel zit hem erin dat, als ik daadwerkelijk weg ga waar ik nu zit, er een grote kans is dat de boel instort aangezien mijn directe collega het werk dat ik doe niet goed kan overnemen. En het inwerken van een nieuwe collega, mocht je die al op tijd vinden, kost tijd.

Toen ik hier begon, kreeg ik op elke vraag over de applicaties het antwoord "Goeie vraag. Ik weet het niet." Ik vermoed dat we dat stadium nog niet gepasseerd zijn en dat baart me zorgen.
pi_187481224
Klinkt ook niet als een goede situatie waar je nu in zit dan Pee. Onvervangbaar zijn is volgens mij niet de bedoeling in werk. Dat hadden ze anders moeten regelen.

Dat de boel instort als je gaat, is niet jouw zaak O-)
pi_187481232
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 09:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

In het tweede gesprek werd me al veel meer duidelijk in welk stadium ze zijn qua ontwikkeling. Ik pas daar perfect bij. Ik denk dat het bedrijf en ik tegelijk kunnen groeien qua ontwikkeling dus dat is wel fijn.

Ik heb vanmorgen ook nog eens alles gewoon op een rijtje gezet en uiteindelijk gaat het er op neer komen dat, mits het aanbod is wat ik verwacht, ik gewoon ga.

Mijn grootste twijfel zit hem erin dat, als ik daadwerkelijk weg ga waar ik nu zit, er een grote kans is dat de boel instort aangezien mijn directe collega het werk dat ik doe niet goed kan overnemen.
Hm mja.. werd getriggerd door een recentere post er over :)

Overigens is puntje bij paaltje het een probleem van je werkgever dat je collega het werk niet kan overnemen.
En die kan sowieso geen 2 banen doen dus ze zullen sowieso een andere oplossing moeten vinden.

Enige dat jij kunt doen als is alles zo gedocumenteerd mogelijk achterlaten zodat mensen kunnen nalezen wat ze moeten doen en je collega zo goed mogelijk voorbereiden op een zelfstandig werkzaam leven zonder jou.

Want het klinkt wel als een aanrader toch zoals je het nu brengt :)
Ben wel benieuwd wat voor werk je precies doet.
pi_187481310
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 09:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mijn grootste twijfel zit hem erin dat, als ik daadwerkelijk weg ga waar ik nu zit, er een grote kans is dat de boel instort aangezien mijn directe collega het werk dat ik doe niet goed kan overnemen. En het inwerken van een nieuwe collega, mocht je die al op tijd vinden, kost tijd.

Toen ik hier begon, kreeg ik op elke vraag over de applicaties het antwoord "Goeie vraag. Ik weet het niet." Ik vermoed dat we dat stadium nog niet gepasseerd zijn en dat baart me zorgen.

Eigenlijk zou ik er ook zo over denken, dus ik begrijp je twijfels volkomen. Maar het is dus niet JOUW probleem. Daar heeft je werkgever steken laten vallen, en volgens mij wel vaker als ik me goed kan herinneren.
Jij wilt ook verder, je wilt uitdagingen, nieuwe dingen. En jij bent voor jou toch belangrijker dan je werkgever.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 09:46:21 #129
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_187481337
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 06:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Hum, daar staat nog niks nieuws op!
Nee klopt, tot nu toe alleen telefoonfoto´s op Facebook gedeeld en een paar van de camera. Even geduld nog, dit weekend is het wel klaar hoop ik. Geen tijd gehad na terugkomst. Foto´s staan inmiddels klaar, maar het moet nog in de site verwerkt worden.
En straks naar Tool dus vandaag ook geen tijd 8-)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_187481419
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:

Enige dat jij kunt doen als is alles zo gedocumenteerd mogelijk achterlaten zodat mensen kunnen nalezen wat ze moeten doen en je collega zo goed mogelijk voorbereiden op een zelfstandig werkzaam leven zonder jou.
Dat is helaas onbegonnen werk.
quote:
Want het klinkt wel als een aanrader toch zoals je het nu brengt :)
Ben wel benieuwd wat voor werk je precies doet.
IT :P Ik ben officieel een allround IT beheerder maar de nadruk ligt heel sterk op applicatiebeheer en ontwikkeling van interfaces, maatwerk en onze reporting omgeving. Heel veel werk met SQL dus. Daar ligt ook mijn grote interesse en passie. Ik heb dat redelijk naar mij toe getrokken omdat mijn collega (en niets ten nadele van hem) dat gewoon niet kan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 09:35 schreef Tele6 het volgende:
Klinkt ook niet als een goede situatie waar je nu in zit dan Pee. Onvervangbaar zijn is volgens mij niet de bedoeling in werk. Dat hadden ze anders moeten regelen.

Dat de boel instort als je gaat, is niet jouw zaak O-)
I know :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 09:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik er ook zo over denken, dus ik begrijp je twijfels volkomen. Maar het is dus niet JOUW probleem. Daar heeft je werkgever steken laten vallen, en volgens mij wel vaker als ik me goed kan herinneren.
Jij wilt ook verder, je wilt uitdagingen, nieuwe dingen. En jij bent voor jou toch belangrijker dan je werkgever.
Mee eens hoor :Y Dat is voor mij ook de reden om het aanbod aan te nemen mocht het binnen mijn wensen vallen :D En ik heb er op kantoor ook nooit een geheim van gemaakt waar mijn interesse ligt en hoe ik mijn toekomst zie.
pi_187481427
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 09:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee klopt, tot nu toe alleen telefoonfoto´s op Facebook gedeeld en een paar van de camera. Even geduld nog, dit weekend is het wel klaar hoop ik. Geen tijd gehad na terugkomst. Foto´s staan inmiddels klaar, maar het moet nog in de site verwerkt worden.
Veel plezier straks :D
pi_187481475
:W
Ik voel me lekker vanochtend *O*

In m'n vriendengroep hebben we een tweede groepsapp geopend, puur voor het spelen van een raadspelletje. Ik doe nu ook mee en het is echt lachen. De bedoeling is dat één iemand de eerste letter noemt van een naam. Vervolgens gaan de andere mensen cryptische omschrijvingen geven van personen met een naam beginnend met die letter. Als een tweede persoon de omschrijving backupt, moet de spelleider raden wie er bedoeld werd. Als hij het niet weet, gaat degene die backupte zeggen wie het was en dat moet kloppen met wat degene die de omschrijving gaf bedoelde. Dan moet de spelleider nog een letter geven en gaan mensen weer omschrijvingen geven. Uiteindelijk raad je wie de spelleider in gedachten had.

Vanochtend hadden we een M. Ik had als omschrijving gegeven "is-ie weer scherp?". Die werd al gauw gebackupt door m'n vriend B. 8-) Ik bedoelde Lionel Messi, want z'n messie is weer geslepen en nu is het weer spits :P

Nu hebben we MI en ik heb er al weer twee omschrijvingen in gegooid: "is hij een peulvrucht?" en "is hij het, die geen mos vergaart?" Die tweede is al gebackupt, benieuwd of de spelleider 'm raadt :D
pi_187481622
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 10:00 schreef Tele6 het volgende:
:W
Ik voel me lekker vanochtend *O*

In m'n vriendengroep hebben we een tweede groepsapp geopend, puur voor het spelen van een raadspelletje. Ik doe nu ook mee en het is echt lachen. De bedoeling is dat één iemand de eerste letter noemt van een naam. Vervolgens gaan de andere mensen cryptische omschrijvingen geven van personen met een naam beginnend met die letter. Als een tweede persoon de omschrijving backupt, moet de spelleider raden wie er bedoeld werd. Als hij het niet weet, gaat degene die backupte zeggen wie het was en dat moet kloppen met wat degene die de omschrijving gaf bedoelde. Dan moet de spelleider nog een letter geven en gaan mensen weer omschrijvingen geven. Uiteindelijk raad je wie de spelleider in gedachten had.

Vanochtend hadden we een M. Ik had als omschrijving gegeven "is-ie weer scherp?". Die werd al gauw gebackupt door m'n vriend B. 8-) Ik bedoelde Lionel Messi, want z'n messie is weer geslepen en nu is het weer spits :P

Nu hebben we MI en ik heb er al weer twee omschrijvingen in gegooid: "is hij een peulvrucht?" en "is hij het, die geen mos vergaart?" Die tweede is al gebackupt, benieuwd of de spelleider 'm raadt :D
Hallo, ik moet werken, en nu zit ik hiermee in m'n kop! -O- ;)
pi_187481767
@Tele6, hebben jouw schatjes ook echt namen met A en B?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_187482022
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef Vanyel het volgende:
@:Tele6, hebben jouw schatjes ook echt namen met A en B?
Deze relevante vraag stel ik mezelf ook al een paar dagen :Y
pi_187482029
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef Vanyel het volgende:
@:Tele6, hebben jouw schatjes ook echt namen met A en B?
Soort van :+
Ik kan niet bevestigen dat het de eerste letters zijn van de namen O-)
pi_187482106
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 10:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 18 juni 2019 @ 11:06:12 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187482188
Heeft iemand hier Ziggo Movies & Series XL? Ik wil graag weten of er standaard Nederlandse ondertitels bij zitten of dat die uit kunnen.
Spoilers!
pi_187482206
Schatje A, wil je een biertje? Schatje B, kom, gaan we naar bed?

Gister zouden we een hellofresh box krijgen. Tussen 16.30 en 19.30 zou hij bezorgd worden. Eerst een berichtje dat hij 100 minuten vertraagd zou zijn. Toen 150 minuten. UIteindelijk zou hij tussen 23.00 en 23.15 bezorgd worden. Daar heb ik voor bedankt. Nu moet ik bedenken wat we moeten eten deze week.....
pi_187482249
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Nu moet ik bedenken wat we moeten eten deze week.....
Zit je wel in het goede subforum 8-)
pi_187482404
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand hier Ziggo Movies & Series XL? Ik wil graag weten of er standaard Nederlandse ondertitels bij zitten of dat die uit kunnen.
Ik kan thuis even voor je kijken, maar volgens mij kan dit wisselen per serie/film. Wij keken GoT altijd zonder ondertiteling, maar die kan wel ook aan.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 11:29:09 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187482417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:27 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik kan thuis even voor je kijken, maar volgens mij kan dit wisselen per serie/film. Wij keken GoT altijd zonder ondertiteling, maar die kan wel ook aan.
Het gaat me om GoT inderdaad. Ik weiger om naar Nederlandse subs te kijken, daar raak ik van in de war. Dan ga ik de vertalingen controleren en zit ik steeds :') te doen.
Spoilers!
pi_187482418
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Schatje A, wil je een biertje? Schatje B, kom, gaan we naar bed?

Gister zouden we een hellofresh box krijgen. Tussen 16.30 en 19.30 zou hij bezorgd worden. Eerst een berichtje dat hij 100 minuten vertraagd zou zijn. Toen 150 minuten. UIteindelijk zou hij tussen 23.00 en 23.15 bezorgd worden. Daar heb ik voor bedankt. Nu moet ik bedenken wat we moeten eten deze week.....
Wat een idiote late tijd.

Moet meteen aan @AnneX denken, hoe gaat het in Lonaaland?

Man man man, in een volgend leven ga ik een luchtvaartbedrijf beginnen, wat een prijzen. Naar Boston in september 1600 euro economie
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 juni 2019 @ 11:34:17 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187482484
quote:
Ja. (nog wel. Al weer opgezegd)
Ja.
Dat moet kunnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 18-06-2019 11:44:06 ]
pi_187482988
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 09:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik weet dat jullie fotokwaliteit niet te vergelijken is met die van ons cameraatje, maar ben toch altijd blij dat wij ons fotoblogje dagelijks al op vakantie afmaken, zou bang zijn dat het anders gewoon bleef liggen tot de vlg vakantie :D
pi_187483004
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:

Man man man, in een volgend leven ga ik een luchtvaartbedrijf beginnen, wat een prijzen. Naar Boston in september 1600 euro economie
Je bent net te laat... Corendon is al overgenomen :D
pi_187483061
@Pee, wel goed lijkt me ook om je gedachten te ordenen in het beantwoorden van vragen die o.a. hier gesteld worden.
Mmmm vreemde zin, maar je snapt het wel.
Nieuwe baan is altijd koudwatervrees en niemand is onmisbaar @werk dat je achterlaat.. wat hier al wordt gezegd, je betrokkenheid is een goede eigenschap maar je moet zelf 'verder' of een andere keuze maken.
Je bent niet voor niets aan het rondkijken gegaan en gaan solliciteren.
Succes met je keuze!
pi_187483097
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 12:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik weet dat jullie fotokwaliteit niet te vergelijken is met die van ons cameraatje, maar ben toch altijd blij dat wij ons fotoblogje dagelijks al op vakantie afmaken, zou bang zijn dat het anders gewoon bleef liggen tot de vlg vakantie :D
Ook leuk voor het meelezende volk thuis :P

Daar gebruik ik Facebook en Instagram voor :D Ik moet de foto's van vorig jaar nog steeds opnieuw bewerken en in een album fabriceren :X
pi_187483107
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 12:12 schreef Bluezz het volgende:
@:Pee, wel goed lijkt me ook om je gedachten te ordenen in het beantwoorden van vragen die o.a. hier gesteld worden.
Mmmm vreemde zin, maar je snapt het wel.
Nieuwe baan is altijd koudwatervrees en niemand is onmisbaar @:werk dat je achterlaat.. wat hier al wordt gezegd, je betrokkenheid is een goede eigenschap maar je moet zelf 'verder' of een andere keuze maken.
Je bent niet voor niets aan het rondkijken gegaan en gaan solliciteren.
Succes met je keuze!
Klopt helemaal hoor :Y Wat ik al zei: de keuze is gemaakt mits het aanbod goed is :+ Ze overleven het hier wel. Of niet. Maar goed, dan hadden ze maar een beetje mee moeten bewegen toen ik het lief vroeg :+
  dinsdag 18 juni 2019 @ 12:35:41 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187483314
quote:
Ja, en geen idee. Ik kijk vanavond.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 12:37:36 #151
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_187483340
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 12:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het zou op zich prima en redelijk snel iedere dag kunnen als ik mijn laptop meeneem. Maar tot nu toe heb ik er nog geen zin in die mee te nemen en daar iedere dag mee bezig te zijn. Vind het juist wel leuk om na de vakantie pas alle foto´s door te lopen. Dat blijft ook niet liggen, het maken van een beetje mooi fysiek fotoboek echter...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 18 juni 2019 @ 13:15:18 #152
221912 minilot
Nancy boy
pi_187484012
quote:
Kunnen uit :Y Goddank. ^O^
  dinsdag 18 juni 2019 @ 13:16:35 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187484037
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 13:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Kunnen uit :Y Goddank. ^O^
Heel fijn. Nederlandse subs zijn echt geen optie.
Spoilers!
pi_187484044
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 05:52 schreef minilot het volgende:
FlyLady. Het principe klonk zo goed, en oei, wat hielp het voor geen meter..
Het enige dat hier consequent goed gaat is de was, de afwas en ik stofzuig eens per week het hele huis. Alle (en dan bedoel ik ook echt alle) andere klusjes zijn chaos. :')
c.h.a.o.s = can't have anyone over syndrome *)

P, volgens mij heb je het helemaal niet erg naar je zin bij dit bedrijf, juist omdat je allerlei dingen wordt geacht te doen die niet in je straatje liggen. Dan kan het wel divers zijn qua werkzaamheden, maar als dat van alles is wat je niet wil doen dan is het nog steeds niet tof hè :P En zoals iedereen al zegt: het probleem van de werkgever als je weg gaat is niet jouw probleem. Ik neem aan dat je zelf in het verleden hebt aangegeven waar je wel en niet blij mee bent op het werk en als dat niet kan worden veranderd dan moet je er als werkgever rekening mee houden dat iemand opstapt.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 13:46:10 #155
217702 Lonaa
Honger!
pi_187484518
SPOILER
I had an opinion.

Haal m zo wel weer weg denk ik zo. :7
pi_187484531
I'm in love O+
  dinsdag 18 juni 2019 @ 13:48:24 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187484542
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 13:46 schreef Lonaa het volgende:

I had an opinion.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 18 juni 2019 @ 13:48:31 #158
217702 Lonaa
Honger!
pi_187484544
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 13:47 schreef Isabeau het volgende:
I'm in love O+
Ik hoop echt van een paar andere dingen nog foto's te vinden. O+

Er heeft iig iemand uitgebreid foto's staan maken van hoe ik in de modder crashte, face first. :') Die wil ik wel. :D
pi_187484595
Goed bezig Lonaa! Man dat lijkt me echt loodzwaar! Superstoer! *O*
  dinsdag 18 juni 2019 @ 13:52:29 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187484600
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 13:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik hoop echt van een paar andere dingen nog foto's te vinden. O+

Er heeft iig iemand uitgebreid foto's staan maken van hoe ik in de modder crashte, face first. :') Die wil ik wel. :D
:+
  dinsdag 18 juni 2019 @ 13:54:24 #161
217702 Lonaa
Honger!
pi_187484623
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 13:52 schreef Candaasje het volgende:
Goed bezig Lonaa! Man dat lijkt me echt loodzwaar! Superstoer! *O*
As shown on my face, had ik het best wel zwaar ja. :+

Maar het was wel heeeeeel gaaf. O+ Ik wil nog een keer *O*
pi_187484628
Jeezzz wat stoer!!! Vol bewondering voor je!
pi_187484751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 10:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:D
Maar je gebruikt wel consequent A voor A en B voor B?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_187484802
quote:

I had an opinion.

Stoer _O_
  dinsdag 18 juni 2019 @ 14:32:13 #165
221912 minilot
Nancy boy
pi_187485095
quote:
SPOILER
I had an opinion.

Woah! O+ *;
pi_187485097
quote:
SPOILER
I had an opinion.

Woeste stoere vrouw ^O^ Leuke foto joh!
pi_187485141
We zijn net even een visje bij de kar wezen eten aan het strand van IJmuiden, heerlijk om er even 'uit' te zijn, lekker in de auto stukje toeren, maar mijn energie is totaal weg. Moet overal even zitten, uitrusten en dat is echt zo stom!!! Lijk wel een bejaarde 🤢
SPOILER
  dinsdag 18 juni 2019 @ 14:36:02 #168
217702 Lonaa
Honger!
pi_187485169
Lookin' good hoor Bluezz. :* O+

En verder voel ik me ook zo. Lijf is heftig herstellende. ging even wandelend boodschappen doen en voor het einde van de straat al spijt. Moe, zwaar, zweten, hijgen. Blerf.
pi_187485261
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 14:34 schreef Bluezz het volgende:
We zijn net even een visje bij de kar wezen eten aan het strand van IJmuiden, heerlijk om er even 'uit' te zijn, lekker in de auto stukje toeren, maar mijn energie is totaal weg. Moet overal even zitten, uitrusten en dat is echt zo stom!!! Lijk wel een bejaarde 🤢
SPOILER
Maar je hebt een flinke ontsteking in je lijf (gehad). Ook van een griep raak je energie kwijt, en hiervan natuurlijk helemaal. "voetje voor voetje" zouden ze in Syrië zeggen (en mijn moeder zou "mak an" gezegd hebben)
pi_187485298
Dat deed ik letterlijk :D
Nu maar even :z
pi_187485307
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 14:36 schreef Lonaa het volgende:
Lookin' good hoor Bluezz. :* O+

En verder voel ik me ook zo. Lijf is heftig herstellende. ging even wandelend boodschappen doen en voor het einde van de straat al spijt. Moe, zwaar, zweten, hijgen. Blerf.
Vikingen moeten óók weer opladen :Y *O*
  dinsdag 18 juni 2019 @ 14:43:38 #172
217702 Lonaa
Honger!
pi_187485316
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 14:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vikingen moeten óók weer opladen :Y *O*
En na ziek zijn ook. :*
pi_187485517
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 14:34 schreef Bluezz het volgende:
SPOILER
Toch lekker weg geweest *O* Moe gaat weer voorbij, dat is nu even zo. Maar dat weet je wel :*
  dinsdag 18 juni 2019 @ 15:10:29 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187485758
Lekker bezig Bluezz!

Ik heb even in de schaduw getuinierd. Het was best te doen. Twee courgettes, twee tomatillo's en een komkommer hebben een nieuw huisje. Eens kijken of ze niet door de slakken worden opgegeten.
Nu back to work.
Spoilers!
pi_187485770
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker bezig Bluezz!

Ik heb even in de schaduw getuinierd. Het was best te doen. Twee courgettes, twee tomatillo's en een komkommer hebben een nieuw huisje. Eens kijken of ze niet door de slakken worden opgegeten.
Nu back to work.
Voel je je ook al minder overreden door een truck?
  dinsdag 18 juni 2019 @ 15:13:09 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187485795
Het strand van IJmuiden is nogal breed en normaal gesproken gaan we altijd even pootje baden in de zee, maar dit keer kwam B. niet verder dan halverwege dat strand en 'moesten' we na teruglopen nodig even pauzeren met een glaasje ranja ( ze verdraagt nog geen prik) op een terras van een strandtent.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 18 juni 2019 @ 15:13:19 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187485802
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voel je je ook al minder overreden door een truck?
Ja, stukken beter. Gewoon normaal eigenlijk. Gisterenmiddag ging het ook alweer beter. Ik merk dat ik sneller bijkom dus dat is handig. Snel moe zijn is mee te leven, eeuwig lang moeten bijkomen is vervelender.
Spoilers!
pi_187485826
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 15:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ja, stukken beter. Gewoon normaal eigenlijk. Gisterenmiddag ging het ook alweer beter. Ik merk dat ik sneller bijkom dus dat is handig. Snel moe zijn is mee te leven, eeuwig lang moeten bijkomen is vervelender.
:Y ja, als het herstel elke keer heel lang duurt ga je ook tegen dingen opzien

quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 15:13 schreef golfer het volgende:
Het strand van IJmuiden is nogal breed en normaal gesproken gaan we altijd even pootje baden in de zee, maar dit keer kwam B. niet verder dan halverwege dat strand en 'moesten' we na teruglopen nodig even pauzeren met een glaasje ranja ( ze verdraagt nog geen prik) op een terras van een strandtent.
Door zand lopen is ook best vermoeiend natuurlijk :P Dus halverwege is al heel wat *O*
  dinsdag 18 juni 2019 @ 15:15:59 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187485837
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 15:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y ja, als het herstel elke keer heel lang duurt ga je ook tegen dingen opzien
[..]
Yup. En dingen vermijden en uiteindelijk leven als een bejaarde.
Spoilers!
  dinsdag 18 juni 2019 @ 15:24:18 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187485962
SPOILER
pi_187485985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 15:24 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Vertel *)
  dinsdag 18 juni 2019 @ 15:27:46 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187486002
Ze kennen het concept van een rij niet..
Wel het concept van "Ik eerst" }:|
pi_187486433
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 15:27 schreef Barreltje het volgende:
Terwijl ze toch vaak onder communistisch regime in rijen moesten staan :+
Althans, dat was het beeld wat ik hier kreeg in het westen.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 15:53:41 #184
221912 minilot
Nancy boy
pi_187486491
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 15:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Terwijl ze toch vaak onder communistisch regime in rijen moesten staan :+
Althans, dat was het beeld wat ik hier kreeg in het westen.
Daarom nu de compensatie :)
  dinsdag 18 juni 2019 @ 15:54:31 #185
221912 minilot
Nancy boy
pi_187486510
Uuuuuuuugh, geen beste dag voor ons hooikoortsigen. }:|
  dinsdag 18 juni 2019 @ 16:12:03 #186
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187486823
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 15:54 schreef minilot het volgende:
Weet je al wat je gaat eten?

Ik heb een winters kliekje uit de vriezer gehaald, gratin van aardappel en pastinaak. J krijgt er nog een worstje bij.
Spoilers!
  dinsdag 18 juni 2019 @ 16:16:34 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187486908
quote:
Ik heb er vooral last van dat de boerenboel het nu de top tijd vindt om gras te maaien, te drogen en er vervolgens zo veel mogelijk stof uit gaat lopen klopperen....
  dinsdag 18 juni 2019 @ 16:19:25 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187486954
Omdat we toch in IJmuiden waren maar even wat superverse sliptongen gehaald bij Waasdorp.
Straks even lekker braden. :9
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 18 juni 2019 @ 16:21:23 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187487011
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb er vooral last van dat de boerenboel het nu de top tijd vindt om gras te maaien, te drogen en er vervolgens zo veel mogelijk stof uit gaat lopen klopperen....
Is hartstikke goed dat ze dat nu doen, de weidevogels zijn klaar met broeden. Althans, met hun eerste nestje. Wel lullig voor jou verder.
Spoilers!
  dinsdag 18 juni 2019 @ 16:27:06 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187487110
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is hartstikke goed dat ze dat nu doen, de weidevogels zijn klaar met broeden. Althans, met hun eerste nestje. Wel lullig voor jou verder.
Is al tweede rondje maaien op dit land dit jaar, daar hebben vogels nie zo veel invloed op gehad als ik het zo kan inschatten (weiland naast woonwijk --> katten)
pi_187487144
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 14:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D
Maar je gebruikt wel consequent A voor A en B voor B?
Dat wel.
Ik ben zeer consequent :7
pi_187487256
Ik zie de laatste tijd bij aldi nutella in een rode pot, wat is dat?? Heeft iemand het geprobeerd??
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 16:42:27 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187487391
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:35 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie de laatste tijd bij aldi nutella in een rode pot, wat is dat?? Heeft iemand het geprobeerd??
Geen idee, misschien weet men het hier: CUL / [ALDI] #5 Wat kopen jullie er meestal?
Spoilers!
pi_187487671
quote:
Is het geen vaderdageditie of iets dergelijks?
pi_187488141
quote:
Na een heftig HK voorjaar nergens meer last van wat dat betreft. Slik en spuit ook niks meer *O*
pi_187488159
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 14:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toch lekker weg geweest *O* Moe gaat weer voorbij, dat is nu even zo. Maar dat weet je wel :*
Yup. 2 uur liggen slapen :D
  dinsdag 18 juni 2019 @ 17:23:10 #197
217702 Lonaa
Honger!
pi_187488170
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 17:22 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yup. 2 uur liggen slapen :D
Ik net ook ruim een uur :') Nog steeds moe.
pi_187488223
Hmmmmmm.....

SPOILER
Kortom...afwachten maar weer. Ik ben er alleen niet over uit of dit de manier is om met mensen om te gaan of dat ik hier nu mijn diepe teleurstelling teveel laat spreken :+

pi_187488318
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmmmm.....

SPOILER
Kortom...afwachten maar weer. Ik ben er alleen niet over uit of dit de manier is om met mensen om te gaan of dat ik hier nu mijn diepe teleurstelling teveel laat spreken :+

[ afbeelding ]
Het lijkt me beide! Dit is niet echt netjes. Rare gang van zaken.

Nou, ben naar de echo geweest. Voorlopig, niets (meer) aan de hand. Er zit wel vocht (dat voel ik ook wel) maar zou niet heel bezwaarlijk moeten zijn volgens de man die de echo deed. Morgen zal het naar de huisarts gestuurd worden.
Schiet mij maar lek, wat het nou geweest is.
pi_187488510
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het lijkt me beide! Dit is niet echt netjes. Rare gang van zaken.

Nou, ben naar de echo geweest. Voorlopig, niets (meer) aan de hand. Er zit wel vocht (dat voel ik ook wel) maar zou niet heel bezwaarlijk moeten zijn volgens de man die de echo deed. Morgen zal het naar de huisarts gestuurd worden.
Schiet mij maar lek, wat het nou geweest is.
*O* Beter.
pi_187488685
quote:
Hmmmmmm.....

SPOILER

[ afbeelding ]
Ik ben ook eens op een 2e gesprek geweest en bla ka ze wisten allang dat ik t niet ging woren. Eerst een kutsmoes en toen bleek dat de stagiare bleef dus er gen plek vrij keam. Wisten ze ook al. :(
pi_187488742
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 17:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben ook eens op een 2e gesprek geweest en bla ka ze wisten allang dat ik t niet ging woren. Eerst een kutsmoes en toen bleek dat de stagiare bleef dus er gen plek vrij keam. Wisten ze ook al. :(
Eerste baan. Daar wisten ze al dat er iemand anders zou komen, maar die had 2 maanden opzegtermijn. Uitzendkracht was te duur. 1 dag voor einde proeftijd "mocht" ik gaan. Echt, ik wist niet wat me overkwam, nog jaren last van gehad.
pi_187488781
Wat suf dat bedrijven niet gewoon open en eerlijk kunnen zijn.
Ik zou direct argwanend worden wbt bedrijfscultuur, P... :{
pi_187488789
Ik ga een cobbsalad maken *O* Zin in.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 18 juni 2019 @ 18:06:17 #205
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187488804
Best dronken door ultra-gezelligheid in lampionstad Hoi An. Te toeristisch hier, verder wel prima bier. Morgen excursie nummer 147. Ze houden je wel bezig bij fox.
pi_187488877
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 18:06 schreef Kreator het volgende:
Best dronken door ultra-gezelligheid in lampionstad Hoi An. Te toeristisch hier, verder wel prima bier. Morgen excursie nummer 147. Ze houden je wel bezig bij fox.
Beter dan je vervelen. Heb je nog wat bijkomtijd als je terug bent? Of mag je meteen weer aan het werk?
  dinsdag 18 juni 2019 @ 18:35:15 #207
217702 Lonaa
Honger!
pi_187489204
Lahmacun gemaakt. Was jum :9
  dinsdag 18 juni 2019 @ 18:35:31 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187489209
quote:
Hmmmmmm.....

SPOILER

Niet erg netjes van die organisatie.
Geeft misschien ook meteen te denken hoe ze met personeel omgaan.
Kan je niet bij een bestaand personeelslid proberen wat referenties over die organisatie zien te verkrijgen?
Net zoals bedrijven referenties van kandidaten nagaan, mag jij dat ook doen bij bedrijven.
Poef.....gone! ©golfer
pi_187489301
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Eerste baan. Daar wisten ze al dat er iemand anders zou komen, maar die had 2 maanden opzegtermijn. Uitzendkracht was te duur. 1 dag voor einde proeftijd "mocht" ik gaan. Echt, ik wist niet wat me overkwam, nog jaren last van gehad.
Ook zo :( :(
Kan me voorstellen dat je daar een tijd last van had.

En ik had typtyfus, ff snel op mobieltje ratelen terwijl ik eigenlijk ging eten :D
pi_187489311
Oh en Kaat hoe nu verder met been na echo?
pi_187489370
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Kaat hoe nu verder met been na echo?
Goed. Beetje last nu omdat hij moest "doorduwen" zowel van boven als in de knieholte. Maar alleen dus wat vocht, wel nog wat te zien in de kuit (van een flinke zweepslag een paar maanden geleden). Maar echt iets wat zoveel pijn heeft kunnen veroorzaken is niet te zien. Morgen kijk een radioloog er naar en dan gaat het verslag naar de huisarts.
pi_187489879
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 18:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet erg netjes van die organisatie.
Geeft misschien ook meteen te denken hoe ze met personeel omgaan.
Kan je niet bij een bestaand personeelslid proberen wat referenties over die organisatie zien te verkrijgen?
Net zoals bedrijven referenties van kandidaten nagaan, mag jij dat ook doen bij bedrijven.
Ik ken verder niemand daar. En ze hebben nooit keihard gezegd dat ze verder willen.

Ik hou het er maar op dat ik gezakt ben voor het examen van het vak omgaan met teleurstellingen :+
pi_187489892
quote:
Ja, normale Nutella. Gewoon een etiket met de gedachte om het aan iemand anders te geven. Maar dat doen we natuurlijk niet.
pi_187489901
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat is echt het meest rukke wat je kan hebben :{
pi_187489984
Morgen komt mijn nieuwe fiets. O+ Zin in. O+
pi_187490018
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 19:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, normale Nutella. Gewoon een etiket met de gedachte om het aan iemand anders te geven. Maar dat doen we natuurlijk niet.
Weet je toevallig of ze nog steeds ¤3,99 zijn??
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 19:29:37 #217
45206 Pietverdriet
pi_187490106
quote:
Ik eet geen zoete geiten maar Aldi heeft steeds meer merkproducten
pi_187490121
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 19:24 schreef TjjWester het volgende:
Weet je toevallig of ze nog steeds ¤3,99 zijn??
Nee, geen idee.
pi_187490199
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik eet geen zoete geiten maar Aldi heeft steeds meer merkproducten
Ik las melkprodukten :+
  dinsdag 18 juni 2019 @ 19:34:22 #220
45206 Pietverdriet
pi_187490211
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 19:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik las melkprodukten :+
Dat wilde de iPad er ook 3 keer van maken
pi_187490257
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat wilde de iPad er ook 3 keer van maken
Lag het toch niet alleen aan mij _O-

Al kleine week last van mn maag...
en na veel denken is eigenlijk het enige dat ik sinds die tijd anders dan anders deed maar wel stelselmatig elke dag dus.
De sojamelk van de aldi ipv alpro (scheelt de helft en het smaakt prima eigenlijk)

Dus ik eh... heb vandaag een melkafwijking denk ik.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 21:00:18 #222
63722 z80
I fink you freaky
pi_187491567
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 15:27 schreef Barreltje het volgende:
Kennen ze wel. Vooral thuis. Maar die gene de we op vakantie tegen komen zijn die gene die geld hebben. En het niet altijd met hard werken verdient hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 21:02:53 #223
45206 Pietverdriet
pi_187491598
Als je denkt dat Russen erg zijn heb je nog geen Saudi’s meegemaakt
pi_187491761
quote:
Hmmmmmm.....

[ afbeelding ]
"Een te hoge verwachting is niets anders dan een toekomstige teleurstelling" is juist iets waar ik ook vandaag mee bezig was hier :o

Ik heb vandaag geleerd dat teleurgesteld zijn niet verboden is, en dat het hebben van verwachtingen dus ook niet verboden is.
SPOILER: wat langer verhaal
pi_187491762
Nederlanders kunnen er ook wat van. Vandaag stond ik bij de lift te wachten, met nog een paar mensen. Lift gaat open, en voordat de mensen die erin stonden eruit konden, liepen er al een paar naar binnen. Later, toen we weggingen, weer in de lift, komen we beneden aan, wilden er weer een paar mensen erin voordat wij eruit waren.
Heel "vriendelijk" gevraagd of wij er eerst even uit mochten.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 juni 2019 @ 21:44:47 #226
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187492280
Aan het neuzen tussen de geavanceerde excelcursussen. Dan is er toch nog best een hoop keus tussen alle cursusboeren _O-
  dinsdag 18 juni 2019 @ 21:48:09 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187492352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 21:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

"Een te hoge verwachting is niets anders dan een toekomstige teleurstelling" is juist iets waar ik ook vandaag mee bezig was hier :o

Ik heb vandaag geleerd dat teleurgesteld zijn niet verboden is, en dat het hebben van verwachtingen dus ook niet verboden is.
Fascinerend inzicht wel.
Spoilers!
pi_187492684
quote:

[..]

Ik ben in mijn leven heel vaak teleurgesteld omdat ik ook vaak verwachtte van anderen dat wat ik ze zelf gaf.
En daar klopt gewoon geen zak van, dus dat probeer ik steeds beter af te leren.
Ik wéét dat het zo werkt en ik probeer anderen ook altijd te vertéllen dat je niet van de ander weet wat zijn/haar verwachtingen zijn, nu nog zelf goed kunnen accepteren zonder weer teleurgesteld te zijn.
Dat ik dan vervolgens opvreet en soms erg verdrietig over ben :')
Het blijft gewoon lastig allemaal.
Ook voor ouwe 60 jarige oma's :+
pi_187492751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben in mijn leven heel vaak teleurgesteld omdat ik ook vaak verwachtte van anderen dat wat ik ze zelf gaf.
Ik wéét dat het zo werkt en ik probeer anderen ook altijd te vertéllen dat je niet van de ander weet wat zijn/haar verwachtingen zijn, nu nog zelf goed kunnen accepteren zonder weer teleurgesteld te zijn.
Check check check check check (laatste niet, want ben geen oma ;) )
pi_187492780
quote:

[..]

:* Je bent stevig bezig met aan jezelf te werken _O_
pi_187492784
Voorbeeld: ik weet dat zoonlief niet naar het zkh huis heeft kunnen komen en eigenlijk ook niet nu naar mijn huis op 'ziekenbezoek'. Daar heeft hij allerlei redenen voor die ik hier niet ga vertellen.
Dat vond ik best heel jammer, had m graag gezien toen ik op mijn allerslechtst was vorige week.
Hij vraagt wél elke dag hoe het gaat, appt/belt. Toch ergens spookt er een steekje rond dat ik zelfs geen kaartje kreeg. (mijn verwachting, kleine moeite dacht ik)
Tot vanavond om 21 uur de bel gaat; nalevering van postnl, pakket met daarin een boek en een enorme kaart met heel veel liefs van zoonlief + gezin omdat ze het zo k*t vinden dat ze niet konden/kunnen komen.. meteen gebeld en zitten we allebei jankend aan de telefoon. (hij op zijn werk _O- O+ )
/meteen afgestraft :D :@
  dinsdag 18 juni 2019 @ 22:10:14 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187492798
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:

Check check check check check (laatste niet, want ben geen oma ;) )
En geen 60 nog. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_187492814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Herkenbaar wel :Y
pi_187492875
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Voorbeeld: ik weet dat zoonlief niet naar het zkh huis heeft kunnen komen en eigenlijk ook niet nu naar mijn huis op 'ziekenbezoek'. Daar heeft hij allerlei redenen voor die ik hier niet ga vertellen.
Dat vond ik best heel jammer, had m graag gezien toen ik op mijn allerslechtst was vorige week.
Hij vraagt wél elke dag hoe het gaat, appt/belt. Toch ergens spookt er een steekje rond dat ik zelfs geen kaartje kreeg. (mijn verwachting, kleine moeite dacht ik)
Tot vanavond om 21 uur de bel gaat; nalevering van postnl, pakket met daarin een boek en een enorme kaart met heel veel liefs van zoonlief + gezin omdat ze het zo k*t vinden dat ze niet konden/kunnen komen.. meteen gebeld en zitten we allebei jankend aan de telefoon. (hij op zijn werk _O- O+ )
_O-
pi_187492920
quote:
Uiteindelijk...wat een gave zoon heb jij!
pi_187492932
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:10 schreef golfer het volgende:

[..]

En geen 60 nog. :')
Nog ffies
pi_187492939
quote:

[..]

Dat is geen gemakkelijk concept.

Volgens mij hebben heel veel mensen het daar oprecht moeilijk mee :)
Tips welkom :)
pi_187493568
quote:
Jouw zoon O+

Iedereen is anders idd, je kunt niet verwachten dat mensen precies doen wat je verwacht als je dat niet laat weten (en ook als je de verwachting uitspreekt niet).

Ik ben nog niet begonnen aan dat soort "persoonlijke" verwachtingen -- dat is nog veel gevoeliger. Ik verwacht bijna nooit dat iemand lief voor me zal zijn :')

Ik ben nu bezig met de meer "zakelijke" dingen. Bijvoorbeeld dat je van een restaurantmedewerker mag verwachten dat hij kennis heeft over allergieën ipv ervan uitgaan dat het toch allemaal niet kan en mag. Of dat je aan een hulpverlener zegt wat voor hulp je hoopt te krijgen (ook een verwachting dus). Die dingen wil ik eerst leren uitspreken. Leren dat dat mag. Er meteen al eerlijk over durven te zijn. Het is net zoiets als grenzen aangeven, maar dan in positieve zin? En dan accepteren dat sommige verwachtingen niet uitkomen en sommige wel. En inschatten welke onbeleefd/onrealistisch zijn en die wél inslikken :+
pi_187493720
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is geen gemakkelijk concept.

Volgens mij hebben heel veel mensen het daar oprecht moeilijk mee :)
Tips welkom :)
Wat B vanavond tegen me zei, vind ik mooi: "Je mag teleurgesteld zijn, maar het is niet leuk. Dus het is niet handig om onrealistische verwachtingen te hebben, want die zullen resulteren in een naar gevoel. Maar verwachtingen hebben en uitspreken is gezond. Teleurgesteld worden hoort bij het leven."
(Niet letterlijk. Zo goed is m'n geheugen nu ook weer niet :P )

Het zal denk ik altijd lastig blijven om te herkennen welke verwachtingen niet realistisch zijn. Ik denk dat je daar het beste achterkomt door er vaak en gemakkelijk over te leren praten. Wat ik graag doe is aan het begin van een gesprek met iemand de agenda voor dat gesprek bespreken, zodat het duidelijk is dat we allebei hetzelfde verwachten van het gesprek. Maar zoiets kan in meer situaties. In een polyamoureuze relatie zit je ook met verwachtingen: hoe verwacht je dat je partners met schoonouders omgaan? Met "uit de kast komen"? Met zorg voor elkaar (de relatie aan hulpverleners uitleggen)? Enzovoort. Je blijft bezig.

Wat ik eerder deed was vooral de verwachtingen van anderen uitvragen, zodat ik me daarnaar kon gedragen. Wat ik wil leren, is om zelf ook verwachtingen te vormen en uit te spreken :)
pi_187493769
"Wat ik wil leren, is om zelf ook verwachtingen te vormen en uit te spreken :)"
Wauw, dat vind ik zo goed! _O_
  dinsdag 18 juni 2019 @ 23:50:42 #241
217702 Lonaa
Honger!
pi_187495028
Warm. Jeuk. Kan niet slapen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juni 2019 @ 00:26:19 #242
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187495498
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Beter dan je vervelen. Heb je nog wat bijkomtijd als je terug bent? Of mag je meteen weer aan het werk?
Heb verlenging geboekt dus mag nog drie dagen relaxen op het eind.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juni 2019 @ 00:26:37 #243
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187495503
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 23:50 schreef Lonaa het volgende:
Herkenbaar.
  woensdag 19 juni 2019 @ 00:44:36 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187495732
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2019 00:26 schreef Kreator het volgende:

Herkenbaar.
Platjes. *)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 19 juni 2019 @ 04:11:41 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187496512
:W morguh!

Krea.. ben je ook naar het strand gefietst daar bij hoi an? Lekker door de rijst velden...

Tele.. goed bezig jij! En een heleboel dingen zijn enorm herkenbaar.. Ik be u ook bezig om mijn verwachtingen te leren uiten.. dat gaat nu nogal met een botte bijl.. dus ik.t dat enorm lomp over.. daar moet nog wat nuance in komen.. maar dat komt ook vooral omdat ik nooit geleerd het hoe het wel "hoort" .. domme daar leveren op een ander deed je eigenlijk gewoon niet.. :+

Verder is het hier ook warm.. hotel kamer war de airco nog niet aan staat.. :N
  woensdag 19 juni 2019 @ 05:11:41 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187496599
Wow Tele, zo knap hoe jij je kan uiten/schrijven!

Barrel, waar ben je ook alweer?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 19 juni 2019 @ 05:42:33 #247
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187496646
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 23:50 schreef Lonaa het volgende:
Spoilers!
pi_187496698
Mgguh. Warm. Gewoon slapen. Geen jeuk :+
pi_187496884
Mogge, warm, dus ventilator aan, redelijk geslapen
pi_187497021
Morning!

Hier ook jeukloos geslapen :)

Wel moeite met opstaan..
pi_187497100
Goedemorgen :)
pi_187497219
Warm. Jeuk. Wakker.
pi_187497297
Helemaal kut geslapen door de warmte, maar dat was vooral omdat ik te eigenwijs was om de airco aan te zetten. Dus het is mijn eigen schuld.
  Moderator woensdag 19 juni 2019 @ 08:51:52 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187497411
Prima geslapen, zonder airco en zo. Ook geen last van muggen gehad ofzo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187497488
Ik heb ook prima geslapen :) . Wel voor het in slaap vallen jeuk, aan mijn kleine teen }:| . En onze oppaskonijntjes waren druk aan het graven in hun bak (maar dit keer niet de poten van mijn bed aan het inkorten, dus vooruit :+ ).
  woensdag 19 juni 2019 @ 09:09:46 #256
221912 minilot
Nancy boy
pi_187497589
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 08:51 schreef derLudolf het volgende:
Prima geslapen, zonder airco en zo. Ook geen last van muggen gehad ofzo.
Dit :Y

Eens zien of een bijlees lukt voordat het broedsel wakker wordt. Anders: tot vanmiddag! :) :W
pi_187497627
Ik denk dat het geen muggen zijn maar facking rupsen. :r
pi_187497756
Ik moest vanmorgen bij het opstaan aan Lucky denken. Ik heb 3 enorme rode stippen op mijn zij, precies boven elkaar met zo'n 7 cm afstand er tussen. Ziet er maf uit. Nee, geen foto.

En net melding gemaakt van een nest eikenprocessierupsen in de buurt. Ik liep door een parkje in de buurt op weg naar de supermarkt en zag een aardig groot nest aan de voet van een boom op zo'n 20 cm afstand vanaf de grond. Daar spelen best vaak kinderen en die vinden zo'n wriemelende massa grote rupsen misschien wel interessant :o

Tele6, verwachtingen zijn ook heel complexe zaken :D Teleurstelling is nou eenmaal een onaangenaam gevoel. Ik verwacht meestal maar niet te veel en ben dan niet zo vaak teleurgesteld. Dingen vallen juist vaak reuze mee (verwacht ik blijkbaar toch een beetje het ergste). Niets mis mee, toch? Je hoeft toch niet per se verwachtingen te formuleren? Het zit mij in ieder geval helemaal niet dwars.
pi_187497832
Als ik ieder nest dat ik zie zou willen doorbellen heb ik een dagtaak. Het is hier echt niet normaal.
pi_187497842
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Als ik ieder nest dat ik zie zou willen doorbellen heb ik een dagtaak. Het is hier echt niet normaal.
Ik zie echt heel erg veel nesten. Maar zo dicht bij de grond in een parkje lijkt me niet handig :N
pi_187497849
Struggles die je niet kent in de stad :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187497861
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Want daar zijn geen bomen?
pi_187497883
quote:
Want Enschede is geen stad?
pi_187497895
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie echt heel erg veel nesten. Maar zo dicht bij de grond in een parkje lijkt me niet handig :N
40% van de bomen in Enschede zijn eiken. En ik heb er nog geen gezien zonder minimaal 1 nest :{
pi_187497917
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:30 schreef Lonaa het volgende:

40% van de bomen in Enschede zijn eiken. En ik heb er nog geen gezien zonder minimaal 1 nest :{
Ik ben al blij dat er in mijn straat alleen platanen staan :X Al zien die er nog steeds verdrietig en dor uit.

Maar ja, een eik zonder rood-wit sjerp is een unicum.
pi_187497925
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben al blij dat er in mijn straat alleen platanen staan :X Al zien die er nog steeds verdrietig en dor uit.

Maar ja, een eik zonder rood-wit sjerp is een unicum.
De meeste eiken hebben hier niet eens een rood-witte sjerp. Teveel werk ofzo.
pi_187497944
Ik heb nog nooit een eikenprocessierups gezien :o

Verder, altijd slechte nachten hier. Lang geleden dat ik heb door geslapen.
pi_187497994
Ik heb zondag een judotoernooi voor kids tot een jaar of 10/12 jaar gefotografeerd. Inclusief hele kleintjes. Er zitten echt hele leuke foto's tussen :D :D

SPOILER
pi_187497997
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:32 schreef Lonaa het volgende:

De meeste eiken hebben hier niet eens een rood-witte sjerp. Teveel werk ofzo.
Hier hebben ze al besloten om in de buitengebieden de bomen niet meer te markeren. Alleen bebouwde kom. En dat zijn dan eigenlijk alle eiken :')

Jagar:
pi_187498005
Meestal ziet het er zo uit:
pi_187498010
Brrrrrr.
  woensdag 19 juni 2019 @ 09:38:50 #272
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187498013
Ik heb er weer een paar bulten bij, een stuk of 8. En nog steeds geen mug gezien. Ook geen rups trouwens.
Spoilers!
pi_187498025
quote:
Nou, oprecht. Gelukkig hier ook geen rupsen, maar insecten zijn hier wel echt veeeeeeel groter dan in Rotterdam.
pi_187498028
Zo'n boom staat hier ook in de buurt, alleen is het nest half over dat lint gegroeid :+
pi_187498032
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Op de campus ook overal slingers..

Ik las vorig jaar over een proef waarbij ze in een eikenlaantje (met veel rupsen) extra mezen- en vleermuiskasten hadden opgehangen en dat het dankzij diens bewoners drastisch verbeterde..
pi_187498040
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb er weer een paar bulten bij, een stuk of 8. En nog steeds geen mug gezien. Ook geen rups trouwens.
De brandharen van de rups kunnen honderden meters mee met de wind :{

Ik word ook iedere ochtend wakker met nieuwe bulten. Had me helemaal ingesmeerd met deet, geen verschil.
pi_187498041
quote:
Ik heb nu ook bulten. Geen mug gehoord/gezien.
pi_187498044
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Nederlanders kunnen er ook wat van. Vandaag stond ik bij de lift te wachten, met nog een paar mensen. Lift gaat open, en voordat de mensen die erin stonden eruit konden, liepen er al een paar naar binnen. Later, toen we weggingen, weer in de lift, komen we beneden aan, wilden er weer een paar mensen erin voordat wij eruit waren.
Heel "vriendelijk" gevraagd of wij er eerst even uit mochten.
Ook altijd leuk in Rotterdams OV. Ik beuk gewoon door de binnenkomerts heen op weg naar buiten, terwijl ik met mn meest zoetgevooisde stem en grootste glimlach "sorry pardon sorry oh oeps pardon sorry hoor" zing :D

Opzoute nou!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_187498064
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zondag een judotoernooi voor kids tot een jaar of 10/12 jaar gefotografeerd. Inclusief hele kleintjes. Er zitten echt hele leuke foto's tussen :D :D

SPOILER
Enthousiasme spat er van af O+
pi_187498065
quote:
Die hoef je ook niet te zien om er last van te krijgen.. die haartjes verspreiden zich vrij gemakkelijk.
pi_187498071
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik las vorig jaar over een proef waarbij ze in een eikenlaantje (met veel rupsen) extra mezen- en vleermuiskasten hadden opgehangen en dat het dankzij diens bewoners drastisch verbeterde..
Dat wordt mezen kweken dan.

Ik heb ze gisteren en eergisteren in 1 straat wel gezien met de stofzuiger, maar daar zullen morgen wel weer gewoon nieuwe nesten zitten :{
pi_187498102
Mijn broer zei dat ze in Duitsland met tankwagens en bestrijdingsmiddel hele bomen onder sproeien. Ja, het middel dat helpt tegen de eikenprocessierups doodt dus ook heel veel andere insecten :{
pi_187498122
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:43 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer zei dat ze in Duitsland met tankwagens en bestrijdingsmiddel hele bomen onder sproeien. Ja, het middel dat helpt tegen de eikenprocessierups doodt dus ook heel veel andere insecten :{
In Enschede hebben ze daarom besloten niet preventief te bestrijden. Dat is prima, maar dan moet je er wel bovenop zitten in de bestrijding als ze er zijn. Maar dat deed de gemeente ook niet. :{

Er loopt een petitie en wordt in de raadsvergadering ook a over gesproken. Er komt potentieel een rechtzaak tegen de gemeente. It is a thing.
  woensdag 19 juni 2019 @ 09:45:33 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187498131
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die hoef je ook niet te zien om er last van te krijgen.. die haartjes verspreiden zich vrij gemakkelijk.
Mja, ik heb echt alleen bulten. Geen enkele andere irritatie van de huid of wat dan ook. Voorlopig zijn dit muggenbulten. Of die fruitvliegjes moeten me steken.
Spoilers!
pi_187498143
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Want daar zijn geen bomen?
Nou, blijkbaar geen eiken. Die toestanden hoor ik alleen festivalgangers over bitchen.
pi_187498146
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

Mja, ik heb echt alleen bulten. Geen enkele andere irritatie van de huid of wat dan ook. Voorlopig zijn dit muggenbulten. Of die fruitvliegjes moeten me steken.
Ik vond het wel typische muggenbulten.
pi_187498147
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Eeeeh....
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Eeeh....
pi_187498150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eeeeh....
[..]

Eeeh....
Het is inderdaad gelukkig geen Rotterdam :+
pi_187498151
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

Nou, blijkbaar geen eiken. Die toestanden hoor ik alleen festivalgangers over bitchen.
Het moeten wel eiken zijn :Y Je kan natuurlijk hele buurten hebben waar geen eiken staan. Hier toevallig heel veel. Behalve in mijn straat.
pi_187498157
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Toen ik het erg had dacht ik eerst dat het midge beten moesten zijn. Gewoon alleen 'nette' bultjes..
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juni 2019 @ 09:47:36 #291
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187498162
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 04:11 schreef Barreltje het volgende:
:W morguh!

Krea.. ben je ook naar het strand gefietst daar bij hoi an? Lekker door de rijst velden...

We hebben gisteren twee uur gefietst. Strand bewaar ik wel voor Phan Thiêt.
Morgen vliegen naar Saigon, dan de Mekong Delta, dan weer Saigon, dan drie dagen Phan Thiêt. De tijd vliegt helaas.
pi_187498168
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is inderdaad gelukkig geen Rotterdam :+
Inderdaad, dan zou Rotterdam veel te ver weg zijn voor mij. O+
pi_187498175
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Toen ik het erg had dacht ik eerst dat het midge beten moesten zijn. Gewoon alleen 'nette' bultjes..
Hier is ook iedereen op zoek naar vlooien en bedwantsen enzo. :Y
pi_187498198
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:37 schreef PdeHoog het volgende:

SPOILER
Te leuk O+
Heb je die een hele foto van mij voorbij zien komen? :D kennelijk maakt die fotograaf geen voorselectie.

@ISA komen die rupsen meer bij jullie voor? Kan niet zeggen dat ik ze hier zie en we zitten toch midden tussen allerlei bossen.
  woensdag 19 juni 2019 @ 09:50:34 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187498211
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:43 schreef Isabeau het volgende:
Bacteriemengsel waar alleen de rupsen van dood gaan toch?

Of misschien daar wel gifffff, geen idee

In Rotterdam trouwens meerdere bomen met rupsen gezien, dus óók in de stad aanwezig :+

Gelukkig nog geen last van gehad
pi_187498215
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Daar las ik van de week ook iets over, maar die schijnen het dit jaar niet meer bij te kunnen houden. Een autoriteit op dit gebied adviseerde om alle eiken maar om te hakken "want je komt er toch niet vanaf!" Da's wel heel rigoreus.
pi_187498216
Hm, we hebben wel een meldingmogelijkheid, maar ik kan zo snel niet vinden of er nou veel eiken in Rotterdam staan.

Ik kan me zo voorstellen alleen aan de oude singels, maar geen idee waar ik dat dan weer op baseer met mn 0 kennis van flora en fauna en 0 kennis van stadsontwikkeling :D
pi_187498219
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:49 schreef Sarabi het volgende:

@:Isa komen die rupsen meer bij jullie voor? Kan niet zeggen dat ik ze hier zie en we zitten toch midden tussen allerlei bossen.
De meeste nesten zijn hoog verstopt. Als de gemeente geen linten plaatst, dan merk je ze zelden op. Brabant heeft toch ook een groot probleem met de rups. Alleen in eiken dus.
pi_187498230
Hier aan de oostkant van Nederland vinden die krengen het iig erg prettig blijkbaar..
pi_187498238
quote:
NUENEN - De eikenprocessierups houdt Brabant flink bezig. Bestrijdingsbedrijven spreken dit jaar van een ‘extreme plaag’. Dat wordt onderstreept door de vele meldingen (ruim 1300) in het Meldpunt Overlast Eikenprocessierups van Omroep Brabant
Dus :+
pi_187498245
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar las ik van de week ook iets over, maar die schijnen het dit jaar niet meer bij te kunnen houden. Een autoriteit op dit gebied adviseerde om alle eiken maar om te hakken "want je komt er toch niet vanaf!" Da's wel heel rigoreus.
;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')