Ja, stukken beter. Gewoon normaal eigenlijk. Gisterenmiddag ging het ook alweer beter. Ik merk dat ik sneller bijkom dus dat is handig. Snel moe zijn is mee te leven, eeuwig lang moeten bijkomen is vervelender.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voel je je ook al minder overreden door een truck?
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, stukken beter. Gewoon normaal eigenlijk. Gisterenmiddag ging het ook alweer beter. Ik merk dat ik sneller bijkom dus dat is handig. Snel moe zijn is mee te leven, eeuwig lang moeten bijkomen is vervelender.
Door zand lopen is ook best vermoeiend natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:13 schreef golfer het volgende:
Het strand van IJmuiden is nogal breed en normaal gesproken gaan we altijd even pootje baden in de zee, maar dit keer kwam B. niet verder dan halverwege dat strand en 'moesten' we na teruglopen nodig even pauzeren met een glaasje ranja ( ze verdraagt nog geen prik) op een terras van een strandtent.
Yup. En dingen vermijden en uiteindelijk leven als een bejaarde.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, als het herstel elke keer heel lang duurt ga je ook tegen dingen opzien
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:24 schreef Barreltje het volgende:
VertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Terwijl ze toch vaak onder communistisch regime in rijen moesten staanquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:27 schreef Barreltje het volgende:
Ze kennen het concept van een rij niet..
Wel het concept van "Ik eerst"
Daarom nu de compensatiequote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Terwijl ze toch vaak onder communistisch regime in rijen moesten staan
Althans, dat was het beeld wat ik hier kreeg in het westen.
Weet je al wat je gaat eten?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:54 schreef minilot het volgende:
Uuuuuuuugh, geen beste dag voor ons hooikoortsigen.
Ik heb er vooral last van dat de boerenboel het nu de top tijd vindt om gras te maaien, te drogen en er vervolgens zo veel mogelijk stof uit gaat lopen klopperen....quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:54 schreef minilot het volgende:
Is hartstikke goed dat ze dat nu doen, de weidevogels zijn klaar met broeden. Althans, met hun eerste nestje. Wel lullig voor jou verder.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er vooral last van dat de boerenboel het nu de top tijd vindt om gras te maaien, te drogen en er vervolgens zo veel mogelijk stof uit gaat lopen klopperen....
Is al tweede rondje maaien op dit land dit jaar, daar hebben vogels nie zo veel invloed op gehad als ik het zo kan inschatten (weiland naast woonwijk --> katten)quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is hartstikke goed dat ze dat nu doen, de weidevogels zijn klaar met broeden. Althans, met hun eerste nestje. Wel lullig voor jou verder.
Dat wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar je gebruikt wel consequent A voor A en B voor B?
Geen idee, misschien weet men het hier: CUL / [ALDI] #5 Wat kopen jullie er meestal?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:35 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie de laatste tijd bij aldi nutella in een rode pot, wat is dat?? Heeft iemand het geprobeerd??
Is het geen vaderdageditie of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:35 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie de laatste tijd bij aldi nutella in een rode pot, wat is dat?? Heeft iemand het geprobeerd??
Na een heftig HK voorjaar nergens meer last van wat dat betreft. Slik en spuit ook niks meerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:54 schreef minilot het volgende:
Yup. 2 uur liggen slapenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch lekker weg geweestMoe gaat weer voorbij, dat is nu even zo. Maar dat weet je wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom...afwachten maar weer. Ik ben er alleen niet over uit of dit de manier is om met mensen om te gaan of dat ik hier nu mijn diepe teleurstelling teveel laat spreken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmmmm.....Het lijkt me beide! Dit is niet echt netjes. Rare gang van zaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom...afwachten maar weer. Ik ben er alleen niet over uit of dit de manier is om met mensen om te gaan of dat ik hier nu mijn diepe teleurstelling teveel laat spreken
[ afbeelding ]
Nou, ben naar de echo geweest. Voorlopig, niets (meer) aan de hand. Er zit wel vocht (dat voel ik ook wel) maar zou niet heel bezwaarlijk moeten zijn volgens de man die de echo deed. Morgen zal het naar de huisarts gestuurd worden.
Schiet mij maar lek, wat het nou geweest is.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het lijkt me beide! Dit is niet echt netjes. Rare gang van zaken.
Nou, ben naar de echo geweest. Voorlopig, niets (meer) aan de hand. Er zit wel vocht (dat voel ik ook wel) maar zou niet heel bezwaarlijk moeten zijn volgens de man die de echo deed. Morgen zal het naar de huisarts gestuurd worden.
Schiet mij maar lek, wat het nou geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |