De moeite waard.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar heb ik van de week een artikel over gelezen. Was indrukwekkend, ga van de week wel terug kijken
Hey! Jij bent nu drie dagen aan het lummelen toch?quote:
Hola, gemist! *holt naar SunTavsite*quote:Op maandag 17 juni 2019 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Hey vakantieganger! Zo, wat hadden jullie een idyllische foto's gemaakt. Alsof je filmsets aan het bezoeken was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 06:12 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhKutnacht
Nou ja, voor wat het waard is: dit klinkt toevallig wel als nuttig piekerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
I know maar ik heb sinds de vrijdag voor de Roparun niet heel zo lekker geslapen zeg maar en ik begin het wel een beetje te voelen :’)quote:Op dinsdag 18 juni 2019 06:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, voor wat het waard is: dit klinkt toevallig wel als nuttig piekeren
Muh, dat is balen ja! Succes met een beslissing nemenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 06:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
I know maar ik heb sinds de vrijdag voor de Roparun niet heel zo lekker geslapen zeg maar en ik begin het wel een beetje te voelen :’)
MogguhKutnacht
Bij twijfel niet doen lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R911232/quiche-capresequote:Op dinsdag 18 juni 2019 05:34 schreef minilot het volgende:
Jongens, help ondertussen even. Broertje van J. komt vanavond eten en het toetje staat al vast: Eton Mess met aardbeien en rode bessen uit de achtertuin. Graag een lichte, non-bbq, ultiem zomerse hoofdmaaltijd ervoor.Maar wat? Ik heb nog een zak kervel die op moet, maar daar kan ik eerder op de dag ook wel een omelet mee toedekken. Verder lege koelkast, dus boodschappen moeten sowieso
Vaak valt het in de praktijk wel mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
Gaat niet altijd op bij koudwatervrees bij een nieuwe baan vind ik. Als je werk 'ok' is, dan is een nieuwe functie altijd eng en anders. Ik ben meer dan eens blij geweest dat ik ondanks de twijfels en onzekerheid over wat er ging veranderen toch achteraf heel blij dat ik de stap gezet heb. Maar nou heb ik vrij makkelijk praten want nog nooit een vaste aanstelling gehad dus ik had bij elke baanswissel weinig keusMaar de twijfels bleken meestal wel onterecht.
Eensquote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
Gaat niet altijd op bij koudwatervrees bij een nieuwe baan vind ik. Als je werk 'ok' is, dan is een nieuwe functie altijd eng en anders. Ik ben meer dan eens blij geweest dat ik ondanks de twijfels en onzekerheid over wat er ging veranderen toch achteraf heel blij dat ik de stap gezet heb. Maar nou heb ik vrij makkelijk praten want nog nooit een vaste aanstelling gehad dus ik had bij elke baanswissel weinig keusMaar de twijfels bleken meestal wel onterecht.
MogguhKutnacht
Ik zat nog eens terug te lezen he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind jij dat je er te weinig verstand van hebt of kun je daadwerkelijk je werk niet doen.
Want in geval van dat je er ECHT te weinig verstand van hebt.... had je huidige werkgever vast genoeg te mopperen gehad.
Dus vraag me af if je er daadwerkelijk in de praktijk te weinig verstand van hebt of dat het vooral zo voelt.
Misschien de moeite van het overwegen tijdens je nachtelijke interacties met jezelf.
(En als ht alleen zo voelt zou je bijv op een cursus kunnen gaan om het officieel voor jezelf ook gewoon te kunnen)
Ja na 8 dagen lunch en diner rijst met loempia en varkensvlees, ben je wel toe aan iets anders.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 05:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey! Jij bent nu drie dagen aan het lummelen toch?
Heb je al zin in aardappelen, groente en vlees?
Je hebt ver terug zitten lezenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zat nog eens terug te lezen he...
vind jij dat je er te weinig verstand van hebt of kun je daadwerkelijk je werk niet doen.
Want in geval van dat je er ECHT te weinig verstand van hebt.... had je huidige werkgever vast genoeg te mopperen gehad.
Dus vraag me af if je er daadwerkelijk in de praktijk te weinig verstand van hebt of dat het vooral zo voelt.
Misschien de moeite van het overwegen tijdens je nachtelijke interacties met jezelf.
(En als ht alleen zo voelt zou je bijv op een cursus kunnen gaan om het officieel voor jezelf ook gewoon te kunnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |