Minder moeite ff zelf wat te maken. Salade, karbonade vd grill, tzaziki en kruidenboter zijn al klaar, brood afbakken.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laat je man koken of ga ff lekker op een hoekje van de straat bij een tentje eten
Jij eet echt vaak gewoon zo'n zak gemende groente met nog een stukje vlees oid, he? Is wel gezond. Maar ik krijg dat nooit lekker.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:35 schreef borisz het volgende:
Een zak Mexicaanse groentemix in de pan gedaan.
Volgens mij gaat t er om als je druk druk bent (in je hoofd) gejaagd, gestresst en continue op je klokje kijkt om allerlei doelen te halen dat lummelen, niksen ontspannend werkt en je ruimte in je kope krijgt en ontstresst. En je op meer inzichten brengt.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn man heeft straks lekker het eten klaar. Na de hele dag lummelen . Waar is lummelen goed voor dan? En kon je ook teveel lummelen? Leuk woord eigenlijk. Lummelen.
Kijk aan, daar had je zo te lezen heel wat meer aan dan 'ga gewoon even iets leuks doen'.quote:Op maandag 17 juni 2019 13:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vandaag had gelukkig m'n allerlievelingste lievelingsverpleger dienst. Ze heeft roze en paars haar
Ik heb het met haar gehad over wat er was gebeurd gisteren en het was een erg goed gesprek
Als ik zeg dat ik een hele middag niks gedaan heb, heb ik eigenlijk altijd wel van alles gedaan. Niks doen is lezen, puzzelen, muziek luisteren, filmpjes kijken bij mij. Ik hoef mezelf dan helemaal niet kwalijk te nemen dat ik "niets goeds" gedaan heb. Zelf dingen doen is ook gewoon goed, ik hoef niet continu nuttig te zijn. Ik mag evenveel ruimte in de wereld als wat ik aan de mensen om me heen gun. Veel meer dan wat ik nu aan mezelf gun.
Leerzaam idd
Goed zomervoer!quote:Op maandag 17 juni 2019 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Minder moeite ff zelf wat te maken. Salade, karbonade vd grill, tzaziki en kruidenboter zijn al klaar, brood afbakken.
Ik gooi er wel eens een woksausje doorheen, vanavond een beetje Teriyaki van TerraSanaquote:Op maandag 17 juni 2019 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij eet echt vaak gewoon zo'n zak gemende groente met nog een stukje vlees oid, he? Is wel gezond. Maar ik krijg dat nooit lekker.
quote:Op maandag 17 juni 2019 18:43 schreef minilot het volgende:
Ook zomers: ik ben van top tot teen bedekt met stoepkrijt.
Ik heb spinaziesoep in wording. Ik zal er nog eens wat blaadjes uithalen voor de salade straks en de smoothie voor morgen.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook de koelkast uitgeruimd. Geen melk met brokjes maar wel spinaziesoep van verse spinazie in plastic.
Dat herken ik welquote:Op maandag 17 juni 2019 18:40 schreef Myraela het volgende:
Juist als ik druk in m'n hoofd ben kan ik echt niet lummelen. Dan moet ik eerst even de belangrijkste dingen afronden.
Dit triggert anxiety bij mijquote:Op maandag 17 juni 2019 18:40 schreef minilot het volgende:
Het leven is er veel, veel te kort voor!
Hey vakantieganger! Zo, wat hadden jullie een idyllische foto's gemaakt. Alsof je filmsets aan het bezoeken was!quote:Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb net twee kommen kippensoep gegeten en het zweet gutst van mijn hoofd![]()
![]()
Hoi trouwens
Hoihoi, welkom terug!!!quote:Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb net twee kommen kippensoep gegeten en het zweet gutst van mijn hoofd![]()
![]()
Hoi trouwens
Ja, of ik doe half wat ik moet doen, waardoor dat 4x zo lang duurt en ik zit half niets te doen, waarbij ik helemaal niet ontspan.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat herken ik welDan kan ik ook boos op mezelf worden als ik ga ziten niksen. Eerst af. Dan niksen. Maar waarschijnlijk helpt niksen dus weer om iets af te krijgen. Het leven is ingewikkeld
quote:Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook de koelkast uitgeruimd. Geen melk met brokjes maar wel spinaziesoep van verse spinazie in plastic.
Jij doet dat beterquote:Op maandag 17 juni 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb spinaziesoep in wording. Ik zal er nog eens wat blaadjes uithalen voor de salade straks en de smoothie voor morgen.
Lastige shizzlequote:Op maandag 17 juni 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, of ik doe half wat ik moet doen, waardoor dat 4x zo lang duurt en ik zit half niets te doen, waarbij ik helemaal niet ontspan.
Haha ja was mooi daarquote:Op maandag 17 juni 2019 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat herken ik welDan kan ik ook boos op mezelf worden als ik ga ziten niksen. Eerst af. Dan niksen. Maar waarschijnlijk helpt niksen dus weer om iets af te krijgen. Het leven is ingewikkeld
[..]
Dit triggert anxiety bij mijWant ik wil nog zoveel!
[..]
Hey vakantieganger! Zo, wat hadden jullie een idyllische foto's gemaakt. Alsof je filmsets aan het bezoeken was!
Het was erg lekker, en nu draait het mangosorbetquote:Op maandag 17 juni 2019 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Minder moeite ff zelf wat te maken. Salade, karbonade vd grill, tzaziki en kruidenboter zijn al klaar, brood afbakken.
Met een rietje, siroop en binnenkamervuurwerk? En waarom zou je dat laten draaien?quote:Op maandag 17 juni 2019 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was erg lekker, en nu draait het mangosorbet
Omdat ijsmachine?quote:Op maandag 17 juni 2019 19:39 schreef fietsie het volgende:
Met een rietje, siroop en binnenkamervuurwerk? En waarom zou je dat laten draaien?
Hij was duur maar oh wat ben ik er al 11 jaar blij mee.quote:
Klinkt wel goedquote:Op maandag 17 juni 2019 19:50 schreef Candaasje het volgende:
Het wordt hier zo qua avondeten iets van mie met wat verschillende groentes, pepertje, tempeh. Ofzo, nog even kijken wat het precies wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |