abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2019 @ 13:05:54 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187468110
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 juni 2019 @ 13:06:33 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187468124
Eigen autootje is klaar met beurt en APK en kan weer worden opgehaald. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 juni 2019 @ 13:15:56 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187468285
Ben je net gewend :+

Anyway.. mag je straatje keren in de opening van een straat waar je niet in mag?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187468358
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik eigenlijk te zeggen

Het 'laten gaan' stuk gericht op de kritiek naar/op jezelf. Wel wat doen met het gevoel dat het je geeft en welk gedrag je ermee ging vertonen, uit automatisme.
Dat is leerstof, hoe vervelend ook qua timing
Vandaag had gelukkig m'n allerlievelingste lievelingsverpleger dienst. Ze heeft roze en paars haar O+
Ik heb het met haar gehad over wat er was gebeurd gisteren en het was een erg goed gesprek O+

Als ik zeg dat ik een hele middag niks gedaan heb, heb ik eigenlijk altijd wel van alles gedaan. Niks doen is lezen, puzzelen, muziek luisteren, filmpjes kijken bij mij. Ik hoef mezelf dan helemaal niet kwalijk te nemen dat ik "niets goeds" gedaan heb. Zelf dingen doen is ook gewoon goed, ik hoef niet continu nuttig te zijn. Ik mag evenveel ruimte in de wereld als wat ik aan de mensen om me heen gun. Veel meer dan wat ik nu aan mezelf gun.
Leerzaam idd :D
  maandag 17 juni 2019 @ 13:29:20 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187468481
Toch beroep aangetekend.. :7
pi_187468491
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Vandaag had gelukkig m'n allerlievelingste lievelingsverpleger dienst. Ze heeft roze en paars haar O+
Ik heb het met haar gehad over wat er was gebeurd gisteren en het was een erg goed gesprek O+

Als ik zeg dat ik een hele middag niks gedaan heb, heb ik eigenlijk altijd wel van alles gedaan. Niks doen is lezen, puzzelen, muziek luisteren, filmpjes kijken bij mij. Ik hoef mezelf dan helemaal niet kwalijk te nemen dat ik "niets goeds" gedaan heb. Zelf dingen doen is ook gewoon goed, ik hoef niet continu nuttig te zijn. Ik mag evenveel ruimte in de wereld als wat ik aan de mensen om me heen gun. Veel meer dan wat ik nu aan mezelf gun.
Fijn zeg, dat je er toch over gesproken hebt!

En lezen, puzzelen, da's ook toch goed? Je hoeft niet ieder moment van de dag, "nuttig" te zijn. Juist niet lijkt me, tijd voor jezelf is ook erg nuttig, da's bijtanktijd.
Ik heb vanochtend enorm uitgeslapen. Had andere plannen maar dat slapen zal wel nodig zijn geweest (en voelt heerlijk)
We have far more in common than that which devides us..
pi_187468537
quote:

[..]

Kijk eens (ik heb het artikel nog gelezen)
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r4aXYYwgr2qW4QqK8m7c
  maandag 17 juni 2019 @ 13:38:42 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187468603
quote:

[..]

Mooi!

En komt vaker voor dit gedrag/denken, dat scheelt wellicht. Is doorgaans best vanaf te komen als je het serieus aanpakt :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_187468659
Haha, ik ben vandaag vrij en krijg ik net een telefoontje van iemand van de BHV. Die wist niet door dat ik niet op kantoor ben, en hij vroeg me om naar beneden te gaan want er is zo een ontruimingsoefening. Dat had ik gevraagd omdat ik zo moeilijk de trap af kon toen ik zo'n pijn had. Fijn zulke collega's (ik had toegezegd bij een echte ontruiming wel gewoon naar beneden te lopen)
pi_187469165
quote:

[..]

Leven is best lastig als je erover nadenkt.
En tijd voor jezelf, lekker dingen doen waarbij je je goed voelt of gelukkig van wordt is het allerbelangrijkst.
Beetje naar buiten staren, je vervelen is overigens ook nuttig.
Je moet vast veel dingen daar, maar probeer ook wat in 'het moment' te leven :*
pi_187469182
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Haha, ik ben vandaag vrij en krijg ik net een telefoontje van iemand van de BHV. Die wist niet door dat ik niet op kantoor ben, en hij vroeg me om naar beneden te gaan want er is zo een ontruimingsoefening. Dat had ik gevraagd omdat ik zo moeilijk de trap af kon toen ik zo'n pijn had. Fijn zulke collega's (ik had toegezegd bij een echte ontruiming wel gewoon naar beneden te lopen)
Heb jij je werktelefoon doorgeschakeld naar thuis dan :o
pi_187469196
Lig ik even als pauze in de zon met een meditatie op m'n telefoon. Is m'n telefoon oververhit. Dat is vast een teken dat ik weer moet werken.
pi_187469197
Ik ben meegeweest om de auto om te ruilen en daarna even in de bieb gescharreld.
Was heerlijk, even uit huis, andere omgeving en in de wind lopen.
#doodmoe nu :D
pi_187469238
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 14:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heb jij je werktelefoon doorgeschakeld naar thuis dan :o
Nee, de telefoontjes op de vaste lijn worden doorgezet naar mijn werkmobiel. En die ging (en ik hoorde 'm, had al 2 telefoontjes gemist zag ik).

Hoe gaat het met je? Hopelijk weer een staptje beter? Want heb je nog pijn of is dat nu weg?
pi_187470698
Ik heb speklappen die op moeten. Wat ga ik eten?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187470821
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Op de BBQ met een aardappelsalade en een berg rauwkost?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187470845
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:29 schreef Barreltje het volgende:
Toch beroep aangetekend.. :7
Waar was je het niet mee eens dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 juni 2019 @ 16:13:37 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187470851
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Laaaanngzaam uitgepiept, indirect, op de BBQ
En dan in stukjes in een zomerse kool salade?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187470856
Beide op zich wel prima opties. :Y
  maandag 17 juni 2019 @ 16:15:49 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187470872
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar was je het niet mee eens dan?
Überhaupt de hele boete..
Ik heb dat helemaal niet gedaan en er is geen bewijs.. dus dat wil ik eerst maar eens zien..
pi_187470876
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:14 schreef Lonaa het volgende:
Beide op zich wel prima opties. :Y
Duh. Beide bbq. Dat is altijd een prima optie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187470882
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Duh. Beide bbq. Dat is altijd een prima optie.
Niet zo bijdehand jij.
pi_187470888
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:15 schreef Barreltje het volgende:

Ik heb dat helemaal niet gedaan en er is geen bewijs.. dus dat wil ik eerst maar eens zien..
:o klinkt niet tof. Je was daar ook niet op dat moment?
  maandag 17 juni 2019 @ 16:22:37 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187470951
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o klinkt niet tof. Je was daar ook niet op dat moment?
Nou Ja.. wel in de straat er naast. Maar ik kan me niet Herrineren dat ik in deze specifieke straat ben geweest..
pi_187470964
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:22 schreef Barreltje het volgende:

Nou Ja.. wel in de straat er naast. Maar ik kan me niet Herrineren dat ik in deze specifieke straat ben geweest..
Ben benieuwd. Ik zou ook bezwaar aantekenen als het onrechtvaardig is.
  maandag 17 juni 2019 @ 16:26:09 #26
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187470991
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Ik zou ook bezwaar aantekenen als het onrechtvaardig is.
Nou Ja.. onrechtvaardig weet ik niet.. Ik kan het me gewoon niet meer herinneren..

Het was overigens super makkelijk om dat online te doen..
pi_187471137
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, de telefoontjes op de vaste lijn worden doorgezet naar mijn werkmobiel. En die ging (en ik hoorde 'm, had al 2 telefoontjes gemist zag ik).

Hoe gaat het met je? Hopelijk weer een staptje beter? Want heb je nog pijn of is dat nu weg?
Ah ok.

Nou nog niet met sprongen vooruit.
Vannacht slechte nacht, weer daar hoog in de buik behoorlijke last, trok door naar rug, bang dat het weer overnieuw begon..maar even goed nagedacht over mijn eetpatroon. Er werd in het ziekenhuis gezegd dat, omdat ik niet echt goed kan eten, ik maar om de 2 a 3 uur wat moet eten. Maar dan krijgt tegelijkertijd je pancreas die dus ontstoken is, steeds maar voedsel te verwerken.
Gisteravond laat voor het naar bed gaan nog fruit met kwark gegeten.. wie weet was dat wel de oorzaak.
Dus ik laat er nu meer tijd tussen zitten en eet iets meer en doe er langer over. Dat maar proberen :)
Verder af en toe een gemeen hoofdpijntje en ik heb 0 conditie.
Koorts was gisteren en vandaag weg, nog 1 antiB pilletje te verwerken en de PCM heb ik bijna helemaal afgebouwd. (slikte 4x2)
Dat is 't wel :)
  maandag 17 juni 2019 @ 16:48:38 #28
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187471256
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb gelijk een vrije middag genomen na het lezen hier van.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187471496
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ah ok.

Nou nog niet met sprongen vooruit.
Vannacht slechte nacht, weer daar hoog in de buik behoorlijke last, trok door naar rug, bang dat het weer overnieuw begon..maar even goed nagedacht over mijn eetpatroon. Er werd in het ziekenhuis gezegd dat, omdat ik niet echt goed kan eten, ik maar om de 2 a 3 uur wat moet eten. Maar dan krijgt tegelijkertijd je pancreas die dus ontstoken is, steeds maar voedsel te verwerken.
Gisteravond laat voor het naar bed gaan nog fruit met kwark gegeten.. wie weet was dat wel de oorzaak.
Dus ik laat er nu meer tijd tussen zitten en eet iets meer en doe er langer over. Dat maar proberen :)
Verder af en toe een gemeen hoofdpijntje en ik heb 0 conditie.
Koorts was gisteren en vandaag weg, nog 1 antiB pilletje te verwerken en de PCM heb ik bijna helemaal afgebouwd. (slikte 4x2)
Dat is 't wel :)
Ik hoop zo dat je snel geholpen kunt worden. Steeds die angst dat het weer terugkomt is ook niet goed lijkt me.
pi_187471980
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Had je je auto uitgeleend dan of zo? Anders is het gek toch.
pi_187471986
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:

*lezen gaat
edit; herken mezelf hier gelukkig niet in.
Ik leidt gelukkig tegenwoordig een prima rustig leven, lummel genoeg door de dag (altijd al gedaan overigens voor ik wist dat het nog goed voor je was ook _O- behalve die 3 dagen in de week als ik werk word ik nogal door de tijd en de waan van de dag en door die sneltrein meegevoerd. Maar dat is oké.
pi_187472088
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb gelijk een vrije middag genomen na het lezen hier van.
Leuk stuk...

quote:
Denk eens aan de tijd dat je op de basisschool zat. Toen kon je nog op weg naar huis ineens een andere weg nemen, struinen, op bankjes klimmen, wat besjes plukken. Beetje kattekwaad uithalen. Alle gevoel voor tijd verliezen en pas uren later thuis komen.
En dit doe ik nog steeds graag met dochterlief.
Random wandelen cq verdwalen gewoon in park, bos of stad.
Of een willekeurige bus nemen... en kijken waar je uitkomt of juist een aantal keer overstappen.

Soms ontdekken we de leukste dingen.
En soms is de conclusie aan het eind van de dag vooral dat we moe zijn en trek hebben en dat het hoog tijd is om naar huis te gaan. _O-
pi_187472116
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

*lezen gaat
edit; herken mezelf hier gelukkig niet in.
Ik leidt gelukkig tegenwoordig een prima rustig leven, lummel genoeg door de dag (altijd al gedaan overigens voor ik wist dat het nog goed voor je was ook _O- behalve die 3 dagen in de week als ik werk word ik nogal door de tijd en de waan van de dag en door die sneltrein meegevoerd. Maar dat is oké.
Dat heb ik ook. Kan prima niets doen. Soms niet, dan heb ik zo'n "hup hup hup" bui. Prima, dan maak ik er gebruik van. Vanochtend ook pas om 9 uur m'n bed uit, en pas om 11.30 onder de douche gestapt. En wat ik nou gedaan heb, krant gelezen maar verder...
  maandag 17 juni 2019 @ 17:45:28 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187472145
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Leuk stuk...

't Was ook dat er onverwacht uitval van kinderopvang was.
  maandag 17 juni 2019 @ 17:45:41 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187472148
Lange dag maar succesvol, Legal intercept en monitoringservers met een paar kleine issues overgezet naar een nieuw datacenter.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187472166
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

't Was ook dat er onverwacht uitval van kinderopvang was.
Detail :)
pi_187472271
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Lange dag maar succesvol, Legal intercept en monitoringservers met een paar kleine issues overgezet naar een nieuw datacenter.
Tussendoor wel genoeg gelummelt }:|
pi_187472282
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Kan prima niets doen. Soms niet, dan heb ik zo'n "hup hup hup" bui. Prima, dan maak ik er gebruik van. Vanochtend ook pas om 9 uur m'n bed uit, en pas om 11.30 onder de douche gestapt. En wat ik nou gedaan heb, krant gelezen maar verder...
Ommetjes met de fiets doe ik ook vaak, andere routes loop ik ook regelmatig naar mijn werk.
Kan niet heel veel anders, maar net ff een paadje of een dingetje.. ook wel grappig om te doen.
  maandag 17 juni 2019 @ 17:56:02 #39
45206 Pietverdriet
pi_187472286
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tussendoor wel genoeg gelummelt }:|
ik draai op mijn poten en moet nog koken
pi_187472289
Het eten in dit rusthuis is overigens 1000% lekkerder en met meer liefde verzorgd dan in het vorige *) O+
pi_187472294
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:

ik draai op mijn poten en moet nog koken
Laat je man koken of ga ff lekker op een hoekje van de straat bij een tentje eten O+
pi_187472477
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Het eten in dit rusthuis is overigens 1000% lekkerder en met meer liefde verzorgd dan in het vorige *) O+
En dat moet iemand verbazen? :P Thuis is zoveel beter dan zkh O+
pi_187472581
Mijn man heeft straks lekker het eten klaar. Na de hele dag lummelen . Waar is lummelen goed voor dan? En kon je ook teveel lummelen? Leuk woord eigenlijk. Lummelen.
  maandag 17 juni 2019 @ 18:26:06 #44
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187472798
Dutje gedaan O+

Wij eten straks spaghetti carbonara met salade van tomaat en rauwe erwtjes uit eigen tuin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 17-06-2019 18:37:39 ]
Spoilers!
  maandag 17 juni 2019 @ 18:31:25 #45
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187472898
Hier staat de BBQ warm te draaien.
pi_187472940
Door al dat gepraat over barbecuen, wil ik ook.
pi_187472945
Maar ik heb al ragout met rijst en sperziebonen gegeten.
pi_187472948
Professioneel lummelaar hier. :+

Eten vanavond: https://www.davidlebovitz(...)inner-melissa-clark/

Balen van de beroerde nacht, Bloes! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_187472953
Dit weekend maar weer een keer doen, hopelijk is het dan net zo zonnig.
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juni 2019 @ 18:35:02 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187472954
Een zak Mexicaanse groentemix in de pan gedaan. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 17 juni 2019 @ 18:35:21 #51
45206 Pietverdriet
pi_187472958
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Laat je man koken of ga ff lekker op een hoekje van de straat bij een tentje eten O+
Minder moeite ff zelf wat te maken. Salade, karbonade vd grill, tzaziki en kruidenboter zijn al klaar, brood afbakken.
pi_187472976
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:35 schreef borisz het volgende:
Een zak Mexicaanse groentemix in de pan gedaan. :s)
Jij eet echt vaak gewoon zo'n zak gemende groente met nog een stukje vlees oid, he? Is wel gezond. Maar ik krijg dat nooit lekker.
pi_187472993
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn man heeft straks lekker het eten klaar. Na de hele dag lummelen . Waar is lummelen goed voor dan? En kon je ook teveel lummelen? Leuk woord eigenlijk. Lummelen.
Volgens mij gaat t er om als je druk druk bent (in je hoofd) gejaagd, gestresst en continue op je klokje kijkt om allerlei doelen te halen dat lummelen, niksen ontspannend werkt en je ruimte in je kope krijgt en ontstresst. En je op meer inzichten brengt.
pi_187473031
quote:

[..]

Kijk aan, daar had je zo te lezen heel wat meer aan dan 'ga gewoon even iets leuks doen'.
Yay voor rozepaarsharige, nog meer yay voor jou dat je erover gesproken hebt :*

Lastig hoor, zo onnodig streng voor jezelf wezen. Ik gun het je op alle mogelijke manieren dat je ervanaf kunt komen. Het leven is er veel, veel te kort voor! :)
pi_187473039
Juist als ik druk in m'n hoofd ben kan ik echt niet lummelen. Dan moet ik eerst even de belangrijkste dingen afronden.
pi_187473055
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Minder moeite ff zelf wat te maken. Salade, karbonade vd grill, tzaziki en kruidenboter zijn al klaar, brood afbakken.
Goed zomervoer! *O*
pi_187473076
Ook zomers: ik ben van top tot teen bedekt met stoepkrijt. :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juni 2019 @ 18:47:10 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187473120
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij eet echt vaak gewoon zo'n zak gemende groente met nog een stukje vlees oid, he? Is wel gezond. Maar ik krijg dat nooit lekker.
Ik gooi er wel eens een woksausje doorheen, vanavond een beetje Teriyaki van TerraSana
erdoor :). Smaakt best prima. Officieel niet echt voor groente, maar ach.

EN idd. Ik eet denk ik 2x in de week zo'n zak weg met een stukje vlees. Omdat het in tien minuten klaar is en je dan een gezonde hap hebt. Verder heb ik nog een stoommaaltijd liggen, dus ik doe ook wel makkelijk. Maar ik probeer ddw wel gezond te eten. Op vrijdag echter is meestal buiten de deur, snackbar of pizza oid. :+.

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 17-06-2019 18:56:29 ]
  maandag 17 juni 2019 @ 18:52:52 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187473189
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:43 schreef minilot het volgende:
Ook zomers: ik ben van top tot teen bedekt met stoepkrijt. :')
O+
Spoilers!
pi_187473204
2 dagen geBBQed, ben er wel even klaar mee.
En ik moet de diepvries weer wat leger eten, dus vandaag kliekje stoofpot. :9

Tevens koelkast uitgemest... rommelige eetweek leverde wat restjes op die echt al te lang stonden :X
En melk met brokjes is ook niet meer goed he? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187473219
Ik heb ook de koelkast uitgeruimd. Geen melk met brokjes maar wel spinaziesoep van verse spinazie in plastic. ;(
pi_187473222
Heb net twee kommen kippensoep gegeten en het zweet gutst van mijn hoofd :% :')

Hoi trouwens :W
  maandag 17 juni 2019 @ 18:58:46 #63
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187473270
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook de koelkast uitgeruimd. Geen melk met brokjes maar wel spinaziesoep van verse spinazie in plastic. ;(
Ik heb spinaziesoep in wording. Ik zal er nog eens wat blaadjes uithalen voor de salade straks en de smoothie voor morgen.
Spoilers!
pi_187473332
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:40 schreef Myraela het volgende:
Juist als ik druk in m'n hoofd ben kan ik echt niet lummelen. Dan moet ik eerst even de belangrijkste dingen afronden.
Dat herken ik wel :Y Dan kan ik ook boos op mezelf worden als ik ga ziten niksen. Eerst af. Dan niksen. Maar waarschijnlijk helpt niksen dus weer om iets af te krijgen. Het leven is ingewikkeld :+

quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:40 schreef minilot het volgende:
Het leven is er veel, veel te kort voor! :)
Dit triggert anxiety bij mij _O- Want ik wil nog zoveel!

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:

Hey vakantieganger! Zo, wat hadden jullie een idyllische foto's gemaakt. Alsof je filmsets aan het bezoeken was!
pi_187473418
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:

Hoihoi, welkom terug!!!
pi_187473433
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat herken ik wel :Y Dan kan ik ook boos op mezelf worden als ik ga ziten niksen. Eerst af. Dan niksen. Maar waarschijnlijk helpt niksen dus weer om iets af te krijgen. Het leven is ingewikkeld :+
Ja, of ik doe half wat ik moet doen, waardoor dat 4x zo lang duurt en ik zit half niets te doen, waarbij ik helemaal niet ontspan.
pi_187473546
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:55 schreef Lonaa het volgende:
;(

Vloeibare ingedroogde groetjes van mijn salade in zak :*
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb spinaziesoep in wording. Ik zal er nog eens wat blaadjes uithalen voor de salade straks en de smoothie voor morgen.
Jij doet dat beter :9
quote:
9s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, of ik doe half wat ik moet doen, waardoor dat 4x zo lang duurt en ik zit half niets te doen, waarbij ik helemaal niet ontspan.
Lastige shizzle :D
Helemaal dingen doen of helemaal ontspannen kan moeilijker zijn dan het lijkt!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187473641
Dit was toch wel een hoogtepuntje (no pun intended) gisteravond:

Leek me zo gaaf om te doen O+ En op dit filmpje kon ik wat beter zien hoe ze nou vast zat.
pi_187473743
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]

Dit triggert anxiety bij mij _O- Want ik wil nog zoveel!
[..]

Hey vakantieganger! Zo, wat hadden jullie een idyllische foto's gemaakt. Alsof je filmsets aan het bezoeken was!
Haha ja was mooi daar O+ wil al weer terug ;(
  maandag 17 juni 2019 @ 19:29:57 #70
45206 Pietverdriet
pi_187473778
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het was erg lekker, en nu draait het mangosorbet
  maandag 17 juni 2019 @ 19:39:18 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187473943
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het was erg lekker, en nu draait het mangosorbet
Met een rietje, siroop en binnenkamervuurwerk? En waarom zou je dat laten draaien?
pi_187473997
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:39 schreef fietsie het volgende:

Met een rietje, siroop en binnenkamervuurwerk? En waarom zou je dat laten draaien?
Omdat ijsmachine?
pi_187474091
Het wordt hier zo qua avondeten iets van mie met wat verschillende groentes, pepertje, tempeh. Ofzo, nog even kijken wat het precies wordt :)
  maandag 17 juni 2019 @ 20:21:09 #74
45206 Pietverdriet
pi_187474526
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ijsmachine?
Hij was duur maar oh wat ben ik er al 11 jaar blij mee.
pi_187474647
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:50 schreef Candaasje het volgende:
Het wordt hier zo qua avondeten iets van mie met wat verschillende groentes, pepertje, tempeh. Ofzo, nog even kijken wat het precies wordt :)
Klinkt wel goed :)
pi_187474844
Hier semi aanhanger van FLYlady

Is een methode van opruimen lijkt het... maar eigenlijk komt het uiteindelijk er op neer dat als je jezelf niet overstresst van alles dat moet.
Regelmatig aan jezelf denkt.
En je routines opbouwt in huis.. waarna je meer tijd hebt voor jezelf... het leven een stuk leuker wordt.

En FLYlady doet dus ook niet aan “eerst afmaken en dan pas niksen” want stelt flylady... dan ga je te lang door waardoor je daarna moe bent en geen zin meer hebt en dus per saldo minder doet.

Ze werken met kwartiertjes EN met een kookwekker.
Dus kwartiertje nuttig zijn en dan 5 minuten even wat anders.. kopje thee/koffie wat je wil.
En als je dan nog energie over hebt... nog een keer dat kwartier plus die 5 minuten.
En ook echt stoppen dus.. niet nog even doorgaan.

En als je dat structureel doet... hou je meer tijd over om te “fly-en”
Want FLY staat voor: finally loving yourself.

So far my 2 cents mbt niksen.
  maandag 17 juni 2019 @ 20:55:32 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475049
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:42 schreef Uhmmpie het volgende:

Is een methode van opruimen lijkt het... maar eigenlijk komt het uiteindelijk er op neer dat als je jezelf niet overstresst van alles dat moet.
En je routines opbouwt in huis.. waarna je meer tijd hebt voor jezelf... het leven een stuk leuker wordt.

En FLYlady doet dus ook niet aan “eerst afmaken en dan pas niksen” want stelt flylady... dan ga je te lang door waardoor je daarna moe bent en geen zin meer hebt en dus per saldo minder doet.

Dus kwartiertje nuttig zijn en dan 5 minuten even wat anders.. kopje thee/koffie wat je wil.
En als je dan nog energie over hebt... nog een keer dat kwartier plus die 5 minuten.

Oh ja, dat is die van de shinende sink toch?
Spoilers!
pi_187475062
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:42 schreef Uhmmpie het volgende:

Ik heb mijn sink ooit geshined en daar hield het wel bij op.

Zo af en toe heb ik een soort van Flylady aanval en dan maak ik daar gretig gebruik van. En niet in kwartiertjes.
Tussen die aanvallen door ben ik heel stabiel in niksen O+

Er hangt in LIF nog ergens een Flylady topic rond!
  maandag 17 juni 2019 @ 20:58:40 #79
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475111
quote:
9s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, zo gaat het hier ook ongeveer. Ik probeer er beter op te letten. Lummelen is helemaal prima. En het is ook prima als dat pas mag na 'nuttig zijn' maar half lummelen maakt me echt ongelukkig.

Het lummelen na nuttigheid is vandaag goed gegaan :Y
Spoilers!
pi_187475112
Wat is Chateau Meiland een enig programma _O-
pi_187475118
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat is het?
pi_187475150
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat is het?
Vandaag voor het eerst aan het kijken.
Gaat over een gezin wat ooit in Ik Vertrek is geweest. En nu hebben ze een eigen serie waarin ze een chateau in Frankrijk aan het opknappen zijn. Maar allen zijn lichtelijk hysterisch. Net hebben ze een drone gelanceerd en vervolgens (krijsend) te pletter laten vliegen tegen het chateau _O-
pi_187475164
Nog acht werkdagen tot vakantie -O-
Nog negen dagen tot vakantie *O* /aftellen
  maandag 17 juni 2019 @ 21:09:41 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_187475282
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:15 schreef Barreltje het volgende:
Ben je net gewend :+

Anyway.. mag je straatje keren in de opening van een straat waar je niet in mag?
Nog even een paar uur later een reactie.
Het inrij verbod is geldig vanaf het bord. Zit het bord tegen een gevel geschroefd dan kun je er niet in. Ook niet om te keren. Staat het bord op een paal 2 meter de straat in, wat meestal het geval is. dan kun je 2 meter de straat in steken om te keren.

Dit lijkt er meer op om een quota te halen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_187475295
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, dat is die van de shinende sink toch?
Jaaa :)

Moet bekennen dat ik het vaak toch lastig vind hoor.. ook EEN kwartiertje is vaak al heel wat na een hele werkdag en dochter.
Vaak tegen de tijd daar tijd voor is het half 9 geweest en wil ik nog maar 1 ding: bank.
pi_187475311
Overigens werkt het shiny sink principe wel voor mij... het is een kleine moeite en eenmaal shiny toch meer de behoefte hem shiny te houden.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:17:03 #87
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475391
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jaaa :)

Moet bekennen dat ik het vaak toch lastig vind hoor.. ook EEN kwartiertje is vaak al heel wat na een hele werkdag en dochter.
Vaak tegen de tijd daar tijd voor is het half 9 geweest en wil ik nog maar 1 ding: bank.
Een kwartiertje per dag zou ik ook wel weer in kunnen voeren. Het huishouden gaat wel goed op zich maar het is net wat te onregelmatig naar mijn zin.

Ik heb wel een lijst met dingen die maar 1-4 keer per jaar moeten gebeuren. Ik heb elke maand een paar van zulke klusjes en ik vergeet in elk geval niets zo. Dat geeft wel een ontspannen gevoel.
Spoilers!
pi_187475396
Ik at een salade in de trein want snel door naar de avondvierdaagse. Nog drie avonden... :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:18:20 #89
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475409
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Nog even een paar uur later een reactie.
Het inrij verbod is geldig vanaf het bord. Zit het bord tegen een gevel geschroefd dan kun je er niet in. Ook niet om te keren. Staat het bord op een paal 2 meter de straat in, wat meestal het geval is. dan kun je 2 meter de straat in steken om te keren.

Dit lijkt er meer op om een quota te halen.
Bedankt voor die verduidelijking :)
Spoilers!
  maandag 17 juni 2019 @ 21:26:17 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187475537
Ik kijk nu al een paar maanden zo af en toe op History Channel van die schatzoek programma's.
En vandaag viel me iets op: bij de zoveelse "clue" die de makers van het programma aannemelijk maken, en vervolgens verheffen tot bewijs, roept 1 van de prominent in beeld komende mensen "the tunnel could be right under here!". "Could" ja. Hij is het nooit.
Waarom kijk ik dit.

/liefdagboek.
pi_187475563
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik word helemaal iebelig van die lui!
pi_187475565
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:26 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk nu al een paar maanden zo af en toe op History Channel van die schatzoek programma's.
En vandaag viel me iets op: bij de zoveelse "clue" die de makers van het programma aannemelijk maken, en vervolgens verheffen tot bewijs, roept 1 van de prominent in beeld komende mensen "the tunnel could be right under here!". "Could" ja. Hij is het nooit.
Waarom kijk ik dit.

/liefdagboek.
....zou er een script worden gevolgd?

:+
  maandag 17 juni 2019 @ 21:32:03 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187475645
Now they have discovered a rock that John believes may have the shape of a turtle, as Grandpa predicted.
Turtle Rocks can be found in many forms througout Japan.

John believes
my have
enz
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juni 2019 @ 21:32:23 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187475651
Zozo. Groningen krijgt voor het eerst sinds 1951 een VVD'ert als Burgemeester.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)eester-van-Groningen
pi_187475660
Flavorful origins hier ook...

Je moet wel blijven opletten :)
  maandag 17 juni 2019 @ 22:04:54 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187476262
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:32 schreef borisz het volgende:
Zozo. Groningen krijgt voor het eerst sinds 1951 een VVD'ert als Burgemeester.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)eester-van-Groningen
:{
The love you take is equal to the love you make.
pi_187476551
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:32 schreef fietsie het volgende:
Now they have discovered a rock that John believes may have the shape of a turtle, as Grandpa predicted.
Turtle Rocks can be found in many forms througout Japan.

John believes
my have
enz
Er zit een knop op je TV die helpt je zo uit de puree *O*
pi_187476692
Ik viel binnen in de andere kant van Nederland, over mensen onder bewindvoering. Ik ken wel mensen die het heel moeilijk hebben maar dit is wel heel erg. Geen idee waarom ze in de problemen zitten, maar wat een ellende zo leven.
  maandag 17 juni 2019 @ 22:39:02 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187477055
Kijken nu een interessante 3Doc terug over een 17-jarige gast die 14 jaar TBS heeft gehad.
edit: naar nu blijkt waarschijnlijk ten onrechte.

[ Bericht 28% gewijzigd door golfer op 17-06-2019 23:32:04 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_187478643
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 22:39 schreef golfer het volgende:
Kijken nu een interessante 3Doc terug over een 17-jarige gast die 14 jaar TBS heeft gehad.
edit: naar nu blijkt waarschijnlijk ten onrechte.
Daar heb ik van de week een artikel over gelezen. Was indrukwekkend, ga van de week wel terug kijken
  dinsdag 18 juni 2019 @ 01:14:48 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187479263
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 00:00 schreef Kaatje1 het volgende:

Daar heb ik van de week een artikel over gelezen. Was indrukwekkend, ga van de week wel terug kijken
De moeite waard.
Soort van Nederlandse 'Making a murder'
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')