abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187474844
Hier semi aanhanger van FLYlady

Is een methode van opruimen lijkt het... maar eigenlijk komt het uiteindelijk er op neer dat als je jezelf niet overstresst van alles dat moet.
Regelmatig aan jezelf denkt.
En je routines opbouwt in huis.. waarna je meer tijd hebt voor jezelf... het leven een stuk leuker wordt.

En FLYlady doet dus ook niet aan “eerst afmaken en dan pas niksen” want stelt flylady... dan ga je te lang door waardoor je daarna moe bent en geen zin meer hebt en dus per saldo minder doet.

Ze werken met kwartiertjes EN met een kookwekker.
Dus kwartiertje nuttig zijn en dan 5 minuten even wat anders.. kopje thee/koffie wat je wil.
En als je dan nog energie over hebt... nog een keer dat kwartier plus die 5 minuten.
En ook echt stoppen dus.. niet nog even doorgaan.

En als je dat structureel doet... hou je meer tijd over om te “fly-en”
Want FLY staat voor: finally loving yourself.

So far my 2 cents mbt niksen.
  maandag 17 juni 2019 @ 20:55:32 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475049
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:42 schreef Uhmmpie het volgende:

Is een methode van opruimen lijkt het... maar eigenlijk komt het uiteindelijk er op neer dat als je jezelf niet overstresst van alles dat moet.
En je routines opbouwt in huis.. waarna je meer tijd hebt voor jezelf... het leven een stuk leuker wordt.

En FLYlady doet dus ook niet aan “eerst afmaken en dan pas niksen” want stelt flylady... dan ga je te lang door waardoor je daarna moe bent en geen zin meer hebt en dus per saldo minder doet.

Dus kwartiertje nuttig zijn en dan 5 minuten even wat anders.. kopje thee/koffie wat je wil.
En als je dan nog energie over hebt... nog een keer dat kwartier plus die 5 minuten.

Oh ja, dat is die van de shinende sink toch?
Spoilers!
pi_187475062
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:42 schreef Uhmmpie het volgende:

Ik heb mijn sink ooit geshined en daar hield het wel bij op.

Zo af en toe heb ik een soort van Flylady aanval en dan maak ik daar gretig gebruik van. En niet in kwartiertjes.
Tussen die aanvallen door ben ik heel stabiel in niksen O+

Er hangt in LIF nog ergens een Flylady topic rond!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 juni 2019 @ 20:58:40 #79
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475111
quote:
9s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, of ik doe half wat ik moet doen, waardoor dat 4x zo lang duurt en ik zit half niets te doen, waarbij ik helemaal niet ontspan.
Ja, zo gaat het hier ook ongeveer. Ik probeer er beter op te letten. Lummelen is helemaal prima. En het is ook prima als dat pas mag na 'nuttig zijn' maar half lummelen maakt me echt ongelukkig.

Het lummelen na nuttigheid is vandaag goed gegaan :Y
Spoilers!
pi_187475112
Wat is Chateau Meiland een enig programma _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187475118
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat is het?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187475150
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat is het?
Vandaag voor het eerst aan het kijken.
Gaat over een gezin wat ooit in Ik Vertrek is geweest. En nu hebben ze een eigen serie waarin ze een chateau in Frankrijk aan het opknappen zijn. Maar allen zijn lichtelijk hysterisch. Net hebben ze een drone gelanceerd en vervolgens (krijsend) te pletter laten vliegen tegen het chateau _O-
pi_187475164
Nog acht werkdagen tot vakantie -O-
Nog negen dagen tot vakantie *O* /aftellen
  maandag 17 juni 2019 @ 21:09:41 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_187475282
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:15 schreef Barreltje het volgende:
Ben je net gewend :+

Anyway.. mag je straatje keren in de opening van een straat waar je niet in mag?
Nog even een paar uur later een reactie.
Het inrij verbod is geldig vanaf het bord. Zit het bord tegen een gevel geschroefd dan kun je er niet in. Ook niet om te keren. Staat het bord op een paal 2 meter de straat in, wat meestal het geval is. dan kun je 2 meter de straat in steken om te keren.

Dit lijkt er meer op om een quota te halen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_187475295
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, dat is die van de shinende sink toch?
Jaaa :)

Moet bekennen dat ik het vaak toch lastig vind hoor.. ook EEN kwartiertje is vaak al heel wat na een hele werkdag en dochter.
Vaak tegen de tijd daar tijd voor is het half 9 geweest en wil ik nog maar 1 ding: bank.
pi_187475311
Overigens werkt het shiny sink principe wel voor mij... het is een kleine moeite en eenmaal shiny toch meer de behoefte hem shiny te houden.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:17:03 #87
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475391
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jaaa :)

Moet bekennen dat ik het vaak toch lastig vind hoor.. ook EEN kwartiertje is vaak al heel wat na een hele werkdag en dochter.
Vaak tegen de tijd daar tijd voor is het half 9 geweest en wil ik nog maar 1 ding: bank.
Een kwartiertje per dag zou ik ook wel weer in kunnen voeren. Het huishouden gaat wel goed op zich maar het is net wat te onregelmatig naar mijn zin.

Ik heb wel een lijst met dingen die maar 1-4 keer per jaar moeten gebeuren. Ik heb elke maand een paar van zulke klusjes en ik vergeet in elk geval niets zo. Dat geeft wel een ontspannen gevoel.
Spoilers!
pi_187475396
Ik at een salade in de trein want snel door naar de avondvierdaagse. Nog drie avonden... :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:18:20 #89
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187475409
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Nog even een paar uur later een reactie.
Het inrij verbod is geldig vanaf het bord. Zit het bord tegen een gevel geschroefd dan kun je er niet in. Ook niet om te keren. Staat het bord op een paal 2 meter de straat in, wat meestal het geval is. dan kun je 2 meter de straat in steken om te keren.

Dit lijkt er meer op om een quota te halen.
Bedankt voor die verduidelijking :)
Spoilers!
  maandag 17 juni 2019 @ 21:26:17 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187475537
Ik kijk nu al een paar maanden zo af en toe op History Channel van die schatzoek programma's.
En vandaag viel me iets op: bij de zoveelse "clue" die de makers van het programma aannemelijk maken, en vervolgens verheffen tot bewijs, roept 1 van de prominent in beeld komende mensen "the tunnel could be right under here!". "Could" ja. Hij is het nooit.
Waarom kijk ik dit.

/liefdagboek.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187475563
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik word helemaal iebelig van die lui!
We have far more in common than that which devides us..
pi_187475565
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:26 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk nu al een paar maanden zo af en toe op History Channel van die schatzoek programma's.
En vandaag viel me iets op: bij de zoveelse "clue" die de makers van het programma aannemelijk maken, en vervolgens verheffen tot bewijs, roept 1 van de prominent in beeld komende mensen "the tunnel could be right under here!". "Could" ja. Hij is het nooit.
Waarom kijk ik dit.

/liefdagboek.
....zou er een script worden gevolgd?

:+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 juni 2019 @ 21:32:03 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187475645
Now they have discovered a rock that John believes may have the shape of a turtle, as Grandpa predicted.
Turtle Rocks can be found in many forms througout Japan.

John believes
my have
enz
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juni 2019 @ 21:32:23 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187475651
Zozo. Groningen krijgt voor het eerst sinds 1951 een VVD'ert als Burgemeester.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)eester-van-Groningen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_187475660
Flavorful origins hier ook...

Je moet wel blijven opletten :)
  maandag 17 juni 2019 @ 22:04:54 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187476262
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:32 schreef borisz het volgende:
Zozo. Groningen krijgt voor het eerst sinds 1951 een VVD'ert als Burgemeester.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)eester-van-Groningen
:{
The love you take is equal to the love you make.
pi_187476551
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:32 schreef fietsie het volgende:
Now they have discovered a rock that John believes may have the shape of a turtle, as Grandpa predicted.
Turtle Rocks can be found in many forms througout Japan.

John believes
my have
enz
Er zit een knop op je TV die helpt je zo uit de puree *O*
pi_187476692
Ik viel binnen in de andere kant van Nederland, over mensen onder bewindvoering. Ik ken wel mensen die het heel moeilijk hebben maar dit is wel heel erg. Geen idee waarom ze in de problemen zitten, maar wat een ellende zo leven.
  maandag 17 juni 2019 @ 22:39:02 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187477055
Kijken nu een interessante 3Doc terug over een 17-jarige gast die 14 jaar TBS heeft gehad.
edit: naar nu blijkt waarschijnlijk ten onrechte.

[ Bericht 28% gewijzigd door golfer op 17-06-2019 23:32:04 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187478643
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 22:39 schreef golfer het volgende:
Kijken nu een interessante 3Doc terug over een 17-jarige gast die 14 jaar TBS heeft gehad.
edit: naar nu blijkt waarschijnlijk ten onrechte.
Daar heb ik van de week een artikel over gelezen. Was indrukwekkend, ga van de week wel terug kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')