Hey! Jij bent nu drie dagen aan het lummelen toch?quote:
Hola, gemist! *holt naar SunTavsite*quote:Op maandag 17 juni 2019 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Hey vakantieganger! Zo, wat hadden jullie een idyllische foto's gemaakt. Alsof je filmsets aan het bezoeken was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 06:12 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhKutnacht
Nou ja, voor wat het waard is: dit klinkt toevallig wel als nuttig piekerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
I know maar ik heb sinds de vrijdag voor de Roparun niet heel zo lekker geslapen zeg maar en ik begin het wel een beetje te voelen :’)quote:Op dinsdag 18 juni 2019 06:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, voor wat het waard is: dit klinkt toevallig wel als nuttig piekeren
Muh, dat is balen ja! Succes met een beslissing nemenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 06:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
I know maar ik heb sinds de vrijdag voor de Roparun niet heel zo lekker geslapen zeg maar en ik begin het wel een beetje te voelen :’)
MogguhKutnacht
Bij twijfel niet doen lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R911232/quiche-capresequote:Op dinsdag 18 juni 2019 05:34 schreef minilot het volgende:
Jongens, help ondertussen even. Broertje van J. komt vanavond eten en het toetje staat al vast: Eton Mess met aardbeien en rode bessen uit de achtertuin. Graag een lichte, non-bbq, ultiem zomerse hoofdmaaltijd ervoor.Maar wat? Ik heb nog een zak kervel die op moet, maar daar kan ik eerder op de dag ook wel een omelet mee toedekken. Verder lege koelkast, dus boodschappen moeten sowieso
Vaak valt het in de praktijk wel mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
Gaat niet altijd op bij koudwatervrees bij een nieuwe baan vind ik. Als je werk 'ok' is, dan is een nieuwe functie altijd eng en anders. Ik ben meer dan eens blij geweest dat ik ondanks de twijfels en onzekerheid over wat er ging veranderen toch achteraf heel blij dat ik de stap gezet heb. Maar nou heb ik vrij makkelijk praten want nog nooit een vaste aanstelling gehad dus ik had bij elke baanswissel weinig keusMaar de twijfels bleken meestal wel onterecht.
Eensquote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
Gaat niet altijd op bij koudwatervrees bij een nieuwe baan vind ik. Als je werk 'ok' is, dan is een nieuwe functie altijd eng en anders. Ik ben meer dan eens blij geweest dat ik ondanks de twijfels en onzekerheid over wat er ging veranderen toch achteraf heel blij dat ik de stap gezet heb. Maar nou heb ik vrij makkelijk praten want nog nooit een vaste aanstelling gehad dus ik had bij elke baanswissel weinig keusMaar de twijfels bleken meestal wel onterecht.
MogguhKutnacht
Ik zat nog eens terug te lezen he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind jij dat je er te weinig verstand van hebt of kun je daadwerkelijk je werk niet doen.
Want in geval van dat je er ECHT te weinig verstand van hebt.... had je huidige werkgever vast genoeg te mopperen gehad.
Dus vraag me af if je er daadwerkelijk in de praktijk te weinig verstand van hebt of dat het vooral zo voelt.
Misschien de moeite van het overwegen tijdens je nachtelijke interacties met jezelf.
(En als ht alleen zo voelt zou je bijv op een cursus kunnen gaan om het officieel voor jezelf ook gewoon te kunnen)
Ja na 8 dagen lunch en diner rijst met loempia en varkensvlees, ben je wel toe aan iets anders.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 05:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey! Jij bent nu drie dagen aan het lummelen toch?
Heb je al zin in aardappelen, groente en vlees?
Je hebt ver terug zitten lezenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zat nog eens terug te lezen he...
vind jij dat je er te weinig verstand van hebt of kun je daadwerkelijk je werk niet doen.
Want in geval van dat je er ECHT te weinig verstand van hebt.... had je huidige werkgever vast genoeg te mopperen gehad.
Dus vraag me af if je er daadwerkelijk in de praktijk te weinig verstand van hebt of dat het vooral zo voelt.
Misschien de moeite van het overwegen tijdens je nachtelijke interacties met jezelf.
(En als ht alleen zo voelt zou je bijv op een cursus kunnen gaan om het officieel voor jezelf ook gewoon te kunnen)
Hm mja.. werd getriggerd door een recentere post er overquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt ver terug zitten lezen![]()
In het tweede gesprek werd me al veel meer duidelijk in welk stadium ze zijn qua ontwikkeling. Ik pas daar perfect bij. Ik denk dat het bedrijf en ik tegelijk kunnen groeien qua ontwikkeling dus dat is wel fijn.
Ik heb vanmorgen ook nog eens alles gewoon op een rijtje gezet en uiteindelijk gaat het er op neer komen dat, mits het aanbod is wat ik verwacht, ik gewoon ga.
Mijn grootste twijfel zit hem erin dat, als ik daadwerkelijk weg ga waar ik nu zit, er een grote kans is dat de boel instort aangezien mijn directe collega het werk dat ik doe niet goed kan overnemen.
Eigenlijk zou ik er ook zo over denken, dus ik begrijp je twijfels volkomen. Maar het is dus niet JOUW probleem. Daar heeft je werkgever steken laten vallen, en volgens mij wel vaker als ik me goed kan herinneren.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt ver terug zitten lezen![]()
In het tweede gesprek werd me al veel meer duidelijk in welk stadium ze zijn qua ontwikkeling. Ik pas daar perfect bij. Ik denk dat het bedrijf en ik tegelijk kunnen groeien qua ontwikkeling dus dat is wel fijn.
Ik heb vanmorgen ook nog eens alles gewoon op een rijtje gezet en uiteindelijk gaat het er op neer komen dat, mits het aanbod is wat ik verwacht, ik gewoon ga.
Mijn grootste twijfel zit hem erin dat, als ik daadwerkelijk weg ga waar ik nu zit, er een grote kans is dat de boel instort aangezien mijn directe collega het werk dat ik doe niet goed kan overnemen. En het inwerken van een nieuwe collega, mocht je die al op tijd vinden, kost tijd.
Toen ik hier begon, kreeg ik op elke vraag over de applicaties het antwoord "Goeie vraag. Ik weet het niet." Ik vermoed dat we dat stadium nog niet gepasseerd zijn en dat baart me zorgen.
Nee klopt, tot nu toe alleen telefoonfoto´s op Facebook gedeeld en een paar van de camera. Even geduld nog, dit weekend is het wel klaar hoop ik. Geen tijd gehad na terugkomst. Foto´s staan inmiddels klaar, maar het moet nog in de site verwerkt worden.quote:
Dat is helaas onbegonnen werk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Enige dat jij kunt doen als is alles zo gedocumenteerd mogelijk achterlaten zodat mensen kunnen nalezen wat ze moeten doen en je collega zo goed mogelijk voorbereiden op een zelfstandig werkzaam leven zonder jou.
ITquote:Want het klinkt wel als een aanrader toch zoals je het nu brengt
Ben wel benieuwd wat voor werk je precies doet.
I knowquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:35 schreef Tele6 het volgende:
Klinkt ook niet als een goede situatie waar je nu in zit dan Pee. Onvervangbaar zijn is volgens mij niet de bedoeling in werk. Dat hadden ze anders moeten regelen.
Dat de boel instort als je gaat, is niet jouw zaak
Mee eens hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik er ook zo over denken, dus ik begrijp je twijfels volkomen. Maar het is dus niet JOUW probleem. Daar heeft je werkgever steken laten vallen, en volgens mij wel vaker als ik me goed kan herinneren.
Jij wilt ook verder, je wilt uitdagingen, nieuwe dingen. En jij bent voor jou toch belangrijker dan je werkgever.
Veel plezier straksquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee klopt, tot nu toe alleen telefoonfoto´s op Facebook gedeeld en een paar van de camera. Even geduld nog, dit weekend is het wel klaar hoop ik. Geen tijd gehad na terugkomst. Foto´s staan inmiddels klaar, maar het moet nog in de site verwerkt worden.
En straks naar Tool dus vandaag ook geen tijd![]()
Hallo, ik moet werken, en nu zit ik hiermee in m'n kop!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik voel me lekker vanochtend
In m'n vriendengroep hebben we een tweede groepsapp geopend, puur voor het spelen van een raadspelletje. Ik doe nu ook mee en het is echt lachen. De bedoeling is dat één iemand de eerste letter noemt van een naam. Vervolgens gaan de andere mensen cryptische omschrijvingen geven van personen met een naam beginnend met die letter. Als een tweede persoon de omschrijving backupt, moet de spelleider raden wie er bedoeld werd. Als hij het niet weet, gaat degene die backupte zeggen wie het was en dat moet kloppen met wat degene die de omschrijving gaf bedoelde. Dan moet de spelleider nog een letter geven en gaan mensen weer omschrijvingen geven. Uiteindelijk raad je wie de spelleider in gedachten had.
Vanochtend hadden we een M. Ik had als omschrijving gegeven "is-ie weer scherp?". Die werd al gauw gebackupt door m'n vriend B.Ik bedoelde Lionel Messi, want z'n messie is weer geslepen en nu is het weer spits
Nu hebben we MI en ik heb er al weer twee omschrijvingen in gegooid: "is hij een peulvrucht?" en "is hij het, die geen mos vergaart?" Die tweede is al gebackupt, benieuwd of de spelleider 'm raadt
Deze relevante vraag stel ik mezelf ook al een paar dagenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef Vanyel het volgende:
@:Tele6, hebben jouw schatjes ook echt namen met A en B?
Soort vanquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef Vanyel het volgende:
@:Tele6, hebben jouw schatjes ook echt namen met A en B?
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Soort van
Ik kan niet bevestigen dat het de eerste letters zijn van de namen
Zit je wel in het goede subforumquote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Nu moet ik bedenken wat we moeten eten deze week.....
Ik kan thuis even voor je kijken, maar volgens mij kan dit wisselen per serie/film. Wij keken GoT altijd zonder ondertiteling, maar die kan wel ook aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand hier Ziggo Movies & Series XL? Ik wil graag weten of er standaard Nederlandse ondertitels bij zitten of dat die uit kunnen.
Het gaat me om GoT inderdaad. Ik weiger om naar Nederlandse subs te kijken, daar raak ik van in de war. Dan ga ik de vertalingen controleren en zit ik steedsquote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik kan thuis even voor je kijken, maar volgens mij kan dit wisselen per serie/film. Wij keken GoT altijd zonder ondertiteling, maar die kan wel ook aan.
Wat een idiote late tijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Schatje A, wil je een biertje? Schatje B, kom, gaan we naar bed?
Gister zouden we een hellofresh box krijgen. Tussen 16.30 en 19.30 zou hij bezorgd worden. Eerst een berichtje dat hij 100 minuten vertraagd zou zijn. Toen 150 minuten. UIteindelijk zou hij tussen 23.00 en 23.15 bezorgd worden. Daar heb ik voor bedankt. Nu moet ik bedenken wat we moeten eten deze week.....
Ja. (nog wel. Al weer opgezegd)quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand hier Ziggo Movies & Series XL? Ik wil graag weten of er standaard Nederlandse ondertitels bij zitten of dat die uit kunnen.
Ik weet dat jullie fotokwaliteit niet te vergelijken is met die van ons cameraatje, maar ben toch altijd blij dat wij ons fotoblogje dagelijks al op vakantie afmaken, zou bang zijn dat het anders gewoon bleef liggen tot de vlg vakantiequote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee klopt, tot nu toe alleen telefoonfoto´s op Facebook gedeeld en een paar van de camera. Even geduld nog, dit weekend is het wel klaar hoop ik. Geen tijd gehad na terugkomst. Foto´s staan inmiddels klaar, maar het moet nog in de site verwerkt worden.
En straks naar Tool dus vandaag ook geen tijd![]()
Je bent net te laat... Corendon is al overgenomenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Man man man, in een volgend leven ga ik een luchtvaartbedrijf beginnen, wat een prijzen. Naar Boston in september 1600 euro economie
Ook leuk voor het meelezende volk thuisquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie fotokwaliteit niet te vergelijken is met die van ons cameraatje, maar ben toch altijd blij dat wij ons fotoblogje dagelijks al op vakantie afmaken, zou bang zijn dat het anders gewoon bleef liggen tot de vlg vakantie
Klopt helemaal hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:12 schreef Bluezz het volgende:
@:Pee, wel goed lijkt me ook om je gedachten te ordenen in het beantwoorden van vragen die o.a. hier gesteld worden.
Mmmm vreemde zin, maar je snapt het wel.
Nieuwe baan is altijd koudwatervrees en niemand is onmisbaar @:werk dat je achterlaat.. wat hier al wordt gezegd, je betrokkenheid is een goede eigenschap maar je moet zelf 'verder' of een andere keuze maken.
Je bent niet voor niets aan het rondkijken gegaan en gaan solliciteren.
Succes met je keuze!
Ja, en geen idee. Ik kijk vanavond.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zou op zich prima en redelijk snel iedere dag kunnen als ik mijn laptop meeneem. Maar tot nu toe heb ik er nog geen zin in die mee te nemen en daar iedere dag mee bezig te zijn. Vind het juist wel leuk om na de vakantie pas alle foto´s door te lopen. Dat blijft ook niet liggen, het maken van een beetje mooi fysiek fotoboek echter...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie fotokwaliteit niet te vergelijken is met die van ons cameraatje, maar ben toch altijd blij dat wij ons fotoblogje dagelijks al op vakantie afmaken, zou bang zijn dat het anders gewoon bleef liggen tot de vlg vakantie
Kunnen uitquote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |