abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187497100
Goedemorgen :)
pi_187497219
Warm. Jeuk. Wakker.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187497297
Helemaal kut geslapen door de warmte, maar dat was vooral omdat ik te eigenwijs was om de airco aan te zetten. Dus het is mijn eigen schuld.
  Moderator woensdag 19 juni 2019 @ 08:51:52 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187497411
Prima geslapen, zonder airco en zo. Ook geen last van muggen gehad ofzo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187497488
Ik heb ook prima geslapen :) . Wel voor het in slaap vallen jeuk, aan mijn kleine teen }:| . En onze oppaskonijntjes waren druk aan het graven in hun bak (maar dit keer niet de poten van mijn bed aan het inkorten, dus vooruit :+ ).
  woensdag 19 juni 2019 @ 09:09:46 #256
221912 minilot
Nancy boy
pi_187497589
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 08:51 schreef derLudolf het volgende:
Prima geslapen, zonder airco en zo. Ook geen last van muggen gehad ofzo.
Dit :Y

Eens zien of een bijlees lukt voordat het broedsel wakker wordt. Anders: tot vanmiddag! :) :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_187497627
Ik denk dat het geen muggen zijn maar facking rupsen. :r
pi_187497756
Ik moest vanmorgen bij het opstaan aan Lucky denken. Ik heb 3 enorme rode stippen op mijn zij, precies boven elkaar met zo'n 7 cm afstand er tussen. Ziet er maf uit. Nee, geen foto.

En net melding gemaakt van een nest eikenprocessierupsen in de buurt. Ik liep door een parkje in de buurt op weg naar de supermarkt en zag een aardig groot nest aan de voet van een boom op zo'n 20 cm afstand vanaf de grond. Daar spelen best vaak kinderen en die vinden zo'n wriemelende massa grote rupsen misschien wel interessant :o

Tele6, verwachtingen zijn ook heel complexe zaken :D Teleurstelling is nou eenmaal een onaangenaam gevoel. Ik verwacht meestal maar niet te veel en ben dan niet zo vaak teleurgesteld. Dingen vallen juist vaak reuze mee (verwacht ik blijkbaar toch een beetje het ergste). Niets mis mee, toch? Je hoeft toch niet per se verwachtingen te formuleren? Het zit mij in ieder geval helemaal niet dwars.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187497832
Als ik ieder nest dat ik zie zou willen doorbellen heb ik een dagtaak. Het is hier echt niet normaal.
pi_187497842
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Als ik ieder nest dat ik zie zou willen doorbellen heb ik een dagtaak. Het is hier echt niet normaal.
Ik zie echt heel erg veel nesten. Maar zo dicht bij de grond in een parkje lijkt me niet handig :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187497849
Struggles die je niet kent in de stad :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187497861
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Want daar zijn geen bomen?
pi_187497883
quote:
Want Enschede is geen stad?
pi_187497895
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie echt heel erg veel nesten. Maar zo dicht bij de grond in een parkje lijkt me niet handig :N
40% van de bomen in Enschede zijn eiken. En ik heb er nog geen gezien zonder minimaal 1 nest :{
pi_187497917
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:30 schreef Lonaa het volgende:

40% van de bomen in Enschede zijn eiken. En ik heb er nog geen gezien zonder minimaal 1 nest :{
Ik ben al blij dat er in mijn straat alleen platanen staan :X Al zien die er nog steeds verdrietig en dor uit.

Maar ja, een eik zonder rood-wit sjerp is een unicum.
pi_187497925
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben al blij dat er in mijn straat alleen platanen staan :X Al zien die er nog steeds verdrietig en dor uit.

Maar ja, een eik zonder rood-wit sjerp is een unicum.
De meeste eiken hebben hier niet eens een rood-witte sjerp. Teveel werk ofzo.
pi_187497944
Ik heb nog nooit een eikenprocessierups gezien :o

Verder, altijd slechte nachten hier. Lang geleden dat ik heb door geslapen.
pi_187497994
Ik heb zondag een judotoernooi voor kids tot een jaar of 10/12 jaar gefotografeerd. Inclusief hele kleintjes. Er zitten echt hele leuke foto's tussen :D :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187497997
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:32 schreef Lonaa het volgende:

De meeste eiken hebben hier niet eens een rood-witte sjerp. Teveel werk ofzo.
Hier hebben ze al besloten om in de buitengebieden de bomen niet meer te markeren. Alleen bebouwde kom. En dat zijn dan eigenlijk alle eiken :')

Jagar:
pi_187498005
Meestal ziet het er zo uit:
pi_187498010
Brrrrrr.
  woensdag 19 juni 2019 @ 09:38:50 #272
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187498013
Ik heb er weer een paar bulten bij, een stuk of 8. En nog steeds geen mug gezien. Ook geen rups trouwens.
Spoilers!
pi_187498025
quote:
Nou, oprecht. Gelukkig hier ook geen rupsen, maar insecten zijn hier wel echt veeeeeeel groter dan in Rotterdam.
pi_187498028
Zo'n boom staat hier ook in de buurt, alleen is het nest half over dat lint gegroeid :+
pi_187498032
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Op de campus ook overal slingers..

Ik las vorig jaar over een proef waarbij ze in een eikenlaantje (met veel rupsen) extra mezen- en vleermuiskasten hadden opgehangen en dat het dankzij diens bewoners drastisch verbeterde..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')