het heeft wel eens langer geduurdquote:
Was sneller dan badeend.quote:
Is het ook best wel maar dat moet je niet te vaak tegen hem zeggen. Krijgt hij het hoog in zijn bol.quote:
IK wil winnen !!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Binnen in mijn, binnen in mijn ziel, van binnen!
Stiekem had je ook kaartjes van MB?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Binnen in mijn, binnen in mijn ziel, van binnen!
oh hey bedankt voor de tip! Heb mijn wadloopschoenen van de Bristol. Twee paar voor 15 euroquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die 3 dagen konden ze van mij ook de vliegende vinkentering krijgen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh hey bedankt voor de tip! Heb mijn wadloopschoenen van de Bristol. Twee paar voor 15 euro
Dat moet je ook niet hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is het ook best wel maar dat moet je niet te vaak tegen hem zeggen. Krijgt hij het hoog in zijn bol.
Je kunt natuurlijk ook nog 3 dagen betaald bij de koffieautomaat gaan rondhangen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die 3 dagen konden ze van mij ook de vliegende vinkentering krijgen
Check mijn pohi maarquote:
Of die collega 3 dagen in mekaar meppenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook nog 3 dagen betaald bij de koffieautomaat gaan rondhangen.
Dat is ook mooi.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook nog 3 dagen betaald bij de koffieautomaat gaan rondhangen.
Daar word ik goed nijdig van hoor. Stelletje ettersquote:
Daar ga ik mijn goede geld niet aan uit gevenquote:
quote:
Deze SC en de COS, wat valt daar mee te winnen dan. Tenzij je aan het veelposten bent en van Haags wilt winnen vandaag.quote:
wtf? hoe dan? dat kunnen ze jou dan toch niet aanrekenen? weer heel weird weerquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen pesterij, er was ook een opdracht waar ik mij mee moest bezig houden terwijl die al klaar moest zijn op het moment dat ik hem kreeg. Vorige week nog aangekaart dat ik de dupe ga worden van de slechte informatie die ik krijg. Van de week wou ik naar mijn collega lopen met mijn vragen. Ik was nog niet opgestaan of ik kreeg te horen dat hij geen tijd had om ze te beantwoorden.
Ja oké, maar ik ben zulke woorden niet gewend van jouquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar word ik goed nijdig van hoor. Stelletje etters![]()
Die eikel is al lang door de mand gevallen. Beertje ja ja. Idiot.quote:
Oh nee ik zong dat altijd ipvquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze SC en de COS, wat valt daar mee te winnen dan. Tenzij je aan het veelposten bent en van Haags wilt winnen vandaag.
En je parkiet laten schijten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Of je Marklin treinbaan installeren op de baas zijn bureau
Nee liever de Toppers natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn goede geld niet aan uit geven
Beertje huh?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die eikel is al lang door de mand gevallen. Beertje ja ja. Idiot.
Creatief!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Of die parkiet rond laten vliegen met scheermesjes aan zijn vleugels
En op alle bureaus laten schijten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Holy shit dan écht een killerparkietquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Proeftijd en iets te hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
wtf? hoe dan? dat kunnen ze jou dan toch niet aanrekenen? weer heel weird weer
Sommige bedrijven kunnen echt smerig zijn als een vast kliekje de dienst uit maakt. Ook al doe je je werk nog zo goed, als ook maar 1 iemand van de mensen die er al langer werkt jou niet mag is het al snel gedaan. Dat geldt ook voor bepaalde topics trouwensquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
wtf? hoe dan? dat kunnen ze jou dan toch niet aanrekenen? weer heel weird weer
Of de hele database kopieren met alle ontwerpen....quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik zeg al weinig meer, want druk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou zitten wij met dat gelul weer de hele dag
je bent alweer geveegdquote:
Ja kom even jankend binnen weerquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Sommige bedrijven kunnen echt smerig zijn als een vast kliekje de dienst uit maakt. Ook al doe je je werk nog zo goed, als ook maar 1 iemand van de mensen die er al langer werkt jou niet mag is het al snel gedaan. Dat geldt ook voor bepaalde topics trouwens
Wat kijk je vanavond?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Sommige bedrijven kunnen echt smerig zijn als een vast kliekje de dienst uit maakt. Ook al doe je je werk nog zo goed, als ook maar 1 iemand van de mensen die er al langer werkt jou niet mag is het al snel gedaan. Dat geldt ook voor bepaalde topics trouwens
Meen je nietquote:
Succes ermee, gelukkig ga ik op vakantiequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou zitten wij met dat gelul weer de hele dag
Met leuke dingen hoop ikquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg al weinig meer, want druk.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes ermee, gelukkig ga ik op vakantie
Laat ik er maar eens 4 dagen de tijd nemen om er over te denken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou de eerst komende werkdag zeggen waar het op staat. Eerlijk, duidelijk zeggen, dan is het aan hen. En jij hebt het gezegd/bent het kwijt.
met biertjes openmaken?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg al weinig meer, want druk.![]()
Het was goed en het was slecht.quote:
Hihiquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is een nog niet bekend gemaakte Pokimon.
Ook met leuke dingen hoop ikquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou ik heb het ook druk de laatste tijd echt droevige postaantallen
Tuurlijk....wat dacht jij danquote:
Had ik het beter in de cos kunnen zettenquote:
Captain Marvel...zoooooooooooo slecht. Ik boycot haar. Gelukkig had ze in Endgame een minimie rol. Domme zombie dat ze isquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het was goed en het was slecht.
Captain Marvel heb ik gezien.
Op zijn Engels gezegd erg cheezy maar ik heb mij toch wel vermaakt.
Wat zit je nou vaag te kwekken?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ik het beter in de cos kunnen zetten
Ideaal lijkt me dat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel, vervelende dingen speel ik de ziek kaart
Heb je eigen bureau daar?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik er maar eens 4 dagen de tijd nemen om er over te denken.
Ik volg ook nietquote:
Nietquote:
zit niks vaags aan, je moet beter oplettenquote:
Over Uto zeker?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
zit niks vaags aan, je moet beter opletten
Ze lopen met zijn allen daar weer eens te steuken denk ikquote:
Ik heb door al de kritieken heen gekeken. Al met al vond ik die film tocht niet slecht. Al had ik dat van te voren wel verwacht. Ik moest toch zeker een keer of 4 hardop lachen iets wat niet vaak gebeurd als ik een film kijk. Het verhaal neem ik dan maar voor lief.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Captain Marvel...zoooooooooooo slecht. Ik boycot haar. Gelukkig had ze in Endgame een minimie rol. Domme zombie dat ze is![]()
Uto is niet echt leuk meer en de COS ook niet echt meer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze lopen met zijn allen daar weer eens te steuken denk ik
Na zdrowie!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Gelukkig begrijp ik het niet. Ik ga mijn eerst inschenken.
Cheers @ OP
Jian is weer eens bezig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Jammer ja. Het programma liep wat mij betreft ook echt niet in die tweede versiequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef espri het volgende:
[..]
Uto is niet echt leuk meer en de COS ook niet echt meer.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n zeikliedquote:
Oh daar mag ik niks negatiefs over zeggen daar heb ik al 50 notes vanquote:
De SC was wel leuk in de nacht maar die had niets met Uto te maken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef espri het volgende:
[..]
Nee, de cos maakt het uto kijken niet leuker meer. Helaas.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef espri het volgende:
[..]
Is Jian mod tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh daar mag ik niks negatiefs over zeggen daar heb ik al 50 notes van
Ik vond het heel erg slecht. Voor een Marvel film. En dan wordt girl power door je strot geduwd ook nog.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb door al de kritieken heen gekeken. Al met al vond ik die film tocht niet slecht. Al had ik dat van te voren wel verwacht. Ik moest toch zeker een keer of 4 hardop lachen iets wat niet vaak gebeurd als ik een film kijk. Het verhaal neem ik dan maar voor lief.
Dat was ook een beetje geforceerd feel-good allemaal.
Ik zie en bedoel het niet als afzeiken, geef alleen mn mening er over.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zullen we hier nou niet de COS gaan afzeiken?
Daar kom ik hier niet voor.
Nee ging over mij maar dan in de cos. De mod heeft nadat ik er in de sc op door ging mijn post gewist en ook even snel die in de cos stondquote:
Net op tijdquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Prisha het volgende:
Laten we dan eentje (of twee) drinken op 40+, zelfs al zijn we dat niet allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
proost
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh daar mag ik niks negatiefs over zeggen daar heb ik al 50 notes van
Mooi plan!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Prisha het volgende:
Laten we dan eentje (of twee) drinken op 40+, zelfs al zijn we dat niet allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
proost
Oehhh Living on the edgequote:
die is er denk ik niet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi plan!![]()
Cheers! *wijndrinksmiley zoekt
Schultenbrau dus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:33 schreef Five4Nine het volgende:
Het smaakte naar koude koffie zo bitter en ik had een nasmaak die te lang duurde van zoals natte aarde ruikt. Gewoon bijna niet te omschrijven.
Goed planquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Prisha het volgende:
![]()
![]()
![]()
proost
Ja je mag niet zeggen dat het de grootste broodmongool op fok isquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:35 schreef Soury het volgende:
Jian is een ongelofelijke misselijke domme eikel. Mijn post was iets uitgebreider
Soury heeft er één, dat is wel rode wijn, maar dan doe ik net alsof ik kleurenblind ben.quote:
Een wijze raad;koop nooit bier in de LIDLquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:33 schreef Five4Nine het volgende:
"Steam Brew' een nieuw biertje wat de Lidle momenteel verkoopt. Ik dacht laat ik het eens proberen. Hij zou als ik het goed onthouden heb moeten smaken naar een Indiaas recept maar het is wel gewoon in Duitsland gebrouwen. Het blikje ziet er fantastisch uit.
Het bier:![]()
En dat heb ik echt niet snel met bier. Het smaakte naar koude koffie zo bitter en ik had een nasmaak die te lang duurde van zoals natte aarde ruikt. Gewoon bijna niet te omschrijven.
Dat is Haags al.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je mag niet zeggen dat het de grootste broodmongool op fok is
die heb ik nooit gezien. Die wil ik ook wel. Voor afwisselingquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury heeft er één, dat is wel rode wijn, maar dan doe ik net alsof ik kleurenblind ben.
Schultenbrau is absoluut geen slecht bier vind ik. Dit was echt ranzig.quote:
quote:
Oh is dat zo?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury heeft er één, dat is wel rode wijn, maar dan doe ik net alsof ik kleurenblind ben.
@Soury, gooi je wijndrinksmiley er eens in!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
die heb ik nooit gezien. Die wil ik ook wel. Voor afwisseling
Die heb ik helemaal nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:Soury, gooi je wijndrinksmiley er eens in!
Het is vermakelijk om te zien hoe jullie pingpongen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:35 schreef Soury het volgende:
Jian is een ongelofelijke misselijke domme eikel. Mijn post was iets uitgebreider
Daar ben ik nu ook wel achter ja aangezien de nep 'Corona' daar ook niet te drinken isquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een wijze raad;koop nooit bier in de LIDL
Dat doe je zelf.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik pingpong niet met die slappe zakquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is vermakelijk om te zien hoe jullie pingpongen.
Fijn en long weekend gewenst.quote:
ik ook Daaf...niks mis meequote:
Geen idééquote:
Jij dronk toch helemaal geen wijn?quote:
Quote uit de budget bier test:quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Schultenbrau is absoluut geen slecht bier vind ik.
Ja dat is waar maar goed, morgen weer lekker weg en dan wordt het wel een wijntje hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe je zelf. [ afbeelding ]
Oh dat welquote:
dat is niet bestquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Quote uit de budget bier test:
"Schultenbräu behoeft niet echt een introductie. De verhalen over zomervakanties en weekendjes weg met kofferbakken vol vliegen over de tafel. Op één of andere manier lijken we allemaal vergeten te zijn dat dit biertje een nieuwe dimensie van ranzigheid aanboort."
Doortikken anders ontslaan we je hier ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Kan verdomme hier de rem er niet even op, het gaat te snel hier.
Is dat wijn? Het lijkt op een vlaggetje.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe je zelf. [ afbeelding ]
dan ben ik in de war met een ander. Ik dacht dat je ooit zei bier en soms iets sterkersquote:
Oh. nou ik tik wel wat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doortikken anders ontslaan we je hier ook
Zal ik langzamer typen voor je?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Kan verdomme hier de rem er niet even op, het gaat te snel hier.
Ja Sas heeft het aantal users op een limiet gezet. Dus nu is het nog ok hier. Nou ja bijnaquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar quote is dan ook bevooroordeeld en zal een een biertje wat je bij de Aldi kan kopen nooit aanprijzen als goed bier. Anders voelt de reviewer zich minderwaardig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Quote uit de budget bier test:
"Schultenbräu behoeft niet echt een introductie. De verhalen over zomervakanties en weekendjes weg met kofferbakken vol vliegen over de tafel. Op één of andere manier lijken we allemaal vergeten te zijn dat dit biertje een nieuwe dimensie van ranzigheid aanboort."
Moet jij een dreun?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
alleen proosten klinkt een beetje dof met die flesjesquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe dat.quote:
Is ie al aangenomen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan pak je er tweequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
alleen proosten klinkt een beetje dof met die flesjes
We maken er zelf wel een kristalachtig geluidje bij..quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
iets harder rammenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies dat potje...go with the flowquote:
Nope, alleen maar goedkoop spul in de test.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar quote is dan ook bevooroordeeld en zal een een biertje wat je bij de Aldi kan kopen nooit aanprijzen als goed bier. Anders voelt de reviewer zich minderwaardig.
Even overgieten in een glas?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:42 schreef espri het volgende:
[..]
We maken er zelf wel een kristalachtig geluidje bij..
PITT bier?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nope, alleen maar goedkoop spul in de test.
[ afbeelding ]
quote:
Ben wel benieuwd naar die budget biertest eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar quote is dan ook bevooroordeeld en zal een een biertje wat je bij de Aldi kan kopen nooit aanprijzen als goed bier. Anders voelt de reviewer zich minderwaardig.
De goedkoopste meuk die er bestaat.quote:
nee, die moet je ook weer afwassenquote:
nooit van gehoord. Maar de naam al....doet me aan oksels denkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De goedkoopste meuk die er bestaat.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
nooit van gehoord. Maar de naam al....doet me aan oksels denken
Best te doen,geeft weinig kater.quote:
je zat toch in een tent??quote:
arm pittsquote:
Amigo is ook van de Aldi en is een totaal ander soort bier dan Schultenbrau. Amigo is te vergelijken met Desperado's, en niet met normaal bier.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nope, alleen maar goedkoop spul in de test.
[ afbeelding ]
Slechte en scheve test zoals ik het zie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die budget biertest eigenlijk.
Hihahoquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik speel ook nooit met een slappe zak.
oeps. weer abuis. Ik haal alles door elkaar. Excuséquote:
Eens.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Slechte en scheve test zoals ik het zie.
Proostquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeps. weer abuis. Ik haal alles door elkaar. Excusé
Ik was wel diegene maar dan in een caravan, "luxepoes"quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt goed onthouden dat ze kampeert, alleen die tent is jouw eigen associatiequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga zuipen want het valt niet meer te volgen.quote:
in 2015quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wijnsmileyvraag heb ik al eerder gehad
MLN / [MLN Bonkhonk] Ken uw users !
Ik wil je wel even de goede richting op duwen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
Ik heb het idee dat het vrijdag is. Ben helemaal de wegwijs kwijt.
Gaat echt snel met die dames ... Morgen toch gewoon vrij? Ga je nog terug naar je werk of moet je sws nog dingen inleveren ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga zuipen want het valt niet meer te volgen.
Achquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wijnsmileyvraag heb ik al eerder gehad
MLN / [MLN Bonkhonk] Ken uw users !
dat is zaterdag even opletten dat je niet per ongeluk naar je werk gaatquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
Hij mag de laatste 3 dagen nog komen aardig eh?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat echt snel met die dames ... Morgen toch gewoon vrij? Ga je nog terug naar je werk of moet je sws nog dingen inleveren ?
IIg nog 3 dagen werken ivm opzegtermijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat echt snel met die dames ... Morgen toch gewoon vrij? Ga je nog terug naar je werk of moet je sws nog dingen inleveren ?
Haha,dat had ik dus ook vandaag.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
Ohhh diequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In 2009 ook![]()
GC / [RLS SC #294] Waskracht
Ik deed dat al en om ook meteen het merk en type bier door te geven want dat moet ik nu wel na al die bier posts.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga zuipen want het valt niet meer te volgen.
er zit nog maar 1 werkdag in deze maand ... Wie neemt die werkgever nog serieus ??quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij mag de laatste 3 dagen nog komen aardig eh?
Dan zal die op de 2e begonnen zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
er zit nog maar 1 werkdag in deze maand ... Wie neemt die werkgever nog serieus ??
Het zijn geen kalenderdagen die je moet tellen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
er zit nog maar 1 werkdag in deze maand ... Wie neemt die werkgever nog serieus ??
Einde van de maand is eerder?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij mag de laatste 3 dagen nog komen aardig eh?
Wel veel roken in de tuin tussendoor?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:51 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik deed dat al en om ook meteen het merk en type bier door te geven want dat moet ik nu wel na al die bier posts.
Bavaria Extreme 8.6
Die vallen zwaar maar je drinkt ze weg als water
Valt best mee. Ik rook niet zo veelquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel veel roken in de tuin tussendoor?
Ik zou echt niet meer gaanquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
IIg nog 3 dagen werken ivm opzegtermijn.
2009 wat?quote:
OK ik tel al lang genoeg de dagenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het zijn geen kalenderdagen die je moet tellen.
ja maar dat is voor iets andersquote:
Ik ook niet. Tenzij ik echt heel hard om die drie dagen loon verlegen zat.quote:
In de proeftijd is er geen opzegtermijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
IIg nog 3 dagen werken ivm opzegtermijn.
Opzegtermijn, het is wel weer 3 dagen loon. Ik ben ook niet iemand die zijn middelvinger opsteekt en gelijk wegloopt.quote:
Ik ben altijd verlegen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tenzij is echt heel hard om die drie dagen loon verlegen zat.
Toch weer 30 Euro iddquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tenzij ik echt heel hard om die drie dagen loon verlegen zat.
Dan maar een paar dagen droog brood eten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
ya surequote:
Die worden toch telkens in elkaar gemept?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom word je geen conducteur of zo Eend?
Gratis koffie en nog 3 dagen beuren.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omdat een eend in de metro of tram er wat vreemd uitziet. Die zou niemand serieus nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom word je geen conducteur of zo Eend?
Plan misluktquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die worden toch telkens in elkaar gemept?
Ich habe keine Ahnung.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nog actief of leven er nog .......
Gelijk wegwezen fuck die luiquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opzegtermijn, het is wel weer 3 dagen loon. Ik ben ook niet iemand die zijn middelvinger opsteekt en gelijk wegloopt.
Eerlijk gezegd vind ik het je sieren als je wel die 3 dagen gewoon gaat werken. Ik kan me niet voorstellen dat ze met nieuwe opdrachten of zo komen dus kun jij je tijd gewoon uitzitten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opzegtermijn, het is wel weer 3 dagen loon. Ik ben ook niet iemand die zijn middelvinger opsteekt en gelijk wegloopt.
Doen waar je jezelf het best bij voelt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een afspraak tussen het detacheringsbureau en het bedrijf waarvoor ik werk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In de proeftijd is er geen opzegtermijn.
Dit dusquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doen waar je jezelf het best bij voelt.
Ja je doet toch geen fuck meer ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje koffie drinken, met zijn wc-rol op het toilet gaan zitten enzo....quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het je sieren als je wel die 3 dagen gewoon gaat werken. Ik kan me niet voorstellen dat ze met nieuwe opdrachten of zo komen dus kun jij je tijd gewoon uitzitten.
Ik wou die grap eerder niet makenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje koffie drinken, met zijn wc-rol op het toilet gaan zitten enzo....
Deesquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje koffie drinken, met zijn wc-rol op het toilet gaan zitten enzo....
Jaquote:
Ah zo, dan ben je gepiepeld.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een afspraak tussen het detacheringsbureau en het bedrijf waarvoor ik werk.
Dikke trojan installeren eerstquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik had denk ik hetzelfde gedaan ja nadat ik ergens stiekem wat schade heb gemaakt.
Nee jij wilde die schijtparkiet door het kantoor laten vliegenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wou die grap eerder niet maken
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee jij wilde die schijtparkiet door het kantoor laten vliegen
met mesjesquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee jij wilde die schijtparkiet door het kantoor laten vliegen
Ik ben zo opgelucht dat ik toch niet zo heel dement benquote:
Oh wat was het filter verstopt?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
De vaatwasser doet het weerIk heb een i30 storing opgelost
Ja..soort van Freddy Kruegerquote:
Doucheputjes molesteren en zo?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik had denk ik hetzelfde gedaan ja nadat ik ergens stiekem wat schade heb gemaakt.
Steek de stekker erin?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Yeahhhh je hoeft niet meer met de borstel door de keuken te hollen?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Nee, bleef water afpompen wat er niet wasquote:
die GB is echt mean man...ik zou op zulke ideeën niet komenquote:
Dan mag je bij mij ook langskomen want die van mij is dus ook kapot. Al weet ik wel hoe dat gekomen is. Maar zie het maar weer eens te fiksen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Water errorquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Slang klem het is een water error AEG zeker?
nou dat bedenk ik me wel eens bij bepaalde scenes uit films (horror films vooral) of afleveringen van series zoals CSI en NCIS. Soms zie je dingen en dan denk ik.....wie bedenkt zoiets?? Alleen om dat te bedenken om te filmen dan moet je een beetje twisted zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
die GB is echt mean man...ik zou op zulke ideeën niet komen
Jepquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Slang klem het is een water error AEG zeker?
Was iets meer werk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Eerst eruit en na 2 minuten weer terug.
Haha dit vind ik wel mooi. Die van mij loopt ongeveer een meter iedere was en ik heb stukjes opgevouwen papier tussen bepaalde loszittende delen moet stoppen omdat ik anders de hele buurt gek maak tijdens een wasbeurt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat mijn wasmachine het nog doet is mij een raadsel, maakt dat ding een herrie zeg
dus dat, en dan de copycats die het ff irl willen doen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou dat bedenk ik me wel eens bij bepaalde scenes uit films (horror films vooral) of afleveringen van series zoals CSI en NCIS. Soms zie je dingen en dan denk ik.....wie bedenkt zoiets?? Alleen om dat te bedenken om te filmen dan moet je een beetje twisted zijn
Sloan!quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je moest ook nog ff knal tegen de zijkant geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |