Plan misluktquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die worden toch telkens in elkaar gemept?
Ich habe keine Ahnung.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nog actief of leven er nog .......
Gelijk wegwezen fuck die luiquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opzegtermijn, het is wel weer 3 dagen loon. Ik ben ook niet iemand die zijn middelvinger opsteekt en gelijk wegloopt.
Eerlijk gezegd vind ik het je sieren als je wel die 3 dagen gewoon gaat werken. Ik kan me niet voorstellen dat ze met nieuwe opdrachten of zo komen dus kun jij je tijd gewoon uitzitten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opzegtermijn, het is wel weer 3 dagen loon. Ik ben ook niet iemand die zijn middelvinger opsteekt en gelijk wegloopt.
Doen waar je jezelf het best bij voelt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een afspraak tussen het detacheringsbureau en het bedrijf waarvoor ik werk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In de proeftijd is er geen opzegtermijn.
Dit dusquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doen waar je jezelf het best bij voelt.
Ja je doet toch geen fuck meer ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tenzij ik echt heel hard om die drie dagen loon verlegen zat.
Inderdaad, een beetje koffie drinken, met zijn wc-rol op het toilet gaan zitten enzo....quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het je sieren als je wel die 3 dagen gewoon gaat werken. Ik kan me niet voorstellen dat ze met nieuwe opdrachten of zo komen dus kun jij je tijd gewoon uitzitten.
Ik wou die grap eerder niet makenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje koffie drinken, met zijn wc-rol op het toilet gaan zitten enzo....
Deesquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje koffie drinken, met zijn wc-rol op het toilet gaan zitten enzo....
Jaquote:
Ah zo, dan ben je gepiepeld.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een afspraak tussen het detacheringsbureau en het bedrijf waarvoor ik werk.
Dikke trojan installeren eerstquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik had denk ik hetzelfde gedaan ja nadat ik ergens stiekem wat schade heb gemaakt.
Nee jij wilde die schijtparkiet door het kantoor laten vliegenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wou die grap eerder niet maken
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee jij wilde die schijtparkiet door het kantoor laten vliegen
met mesjesquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee jij wilde die schijtparkiet door het kantoor laten vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |