Eens.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Slechte en scheve test zoals ik het zie.
Proostquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeps. weer abuis. Ik haal alles door elkaar. Excusé
Ik was wel diegene maar dan in een caravan, "luxepoes"quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt goed onthouden dat ze kampeert, alleen die tent is jouw eigen associatiequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga zuipen want het valt niet meer te volgen.quote:
in 2015quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wijnsmileyvraag heb ik al eerder gehad
MLN / [MLN Bonkhonk] Ken uw users !
Ik wil je wel even de goede richting op duwen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
Ik heb het idee dat het vrijdag is. Ben helemaal de wegwijs kwijt.
Gaat echt snel met die dames ... Morgen toch gewoon vrij? Ga je nog terug naar je werk of moet je sws nog dingen inleveren ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga zuipen want het valt niet meer te volgen.
Achquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wijnsmileyvraag heb ik al eerder gehad
MLN / [MLN Bonkhonk] Ken uw users !
dat is zaterdag even opletten dat je niet per ongeluk naar je werk gaatquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
Hij mag de laatste 3 dagen nog komen aardig eh?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat echt snel met die dames ... Morgen toch gewoon vrij? Ga je nog terug naar je werk of moet je sws nog dingen inleveren ?
IIg nog 3 dagen werken ivm opzegtermijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat echt snel met die dames ... Morgen toch gewoon vrij? Ga je nog terug naar je werk of moet je sws nog dingen inleveren ?
Haha,dat had ik dus ook vandaag.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
Ohhh diequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In 2009 ook![]()
GC / [RLS SC #294] Waskracht
Ik deed dat al en om ook meteen het merk en type bier door te geven want dat moet ik nu wel na al die bier posts.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga zuipen want het valt niet meer te volgen.
er zit nog maar 1 werkdag in deze maand ... Wie neemt die werkgever nog serieus ??quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij mag de laatste 3 dagen nog komen aardig eh?
Dan zal die op de 2e begonnen zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
er zit nog maar 1 werkdag in deze maand ... Wie neemt die werkgever nog serieus ??
Het zijn geen kalenderdagen die je moet tellen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
er zit nog maar 1 werkdag in deze maand ... Wie neemt die werkgever nog serieus ??
Einde van de maand is eerder?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij mag de laatste 3 dagen nog komen aardig eh?
Wel veel roken in de tuin tussendoor?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:51 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik deed dat al en om ook meteen het merk en type bier door te geven want dat moet ik nu wel na al die bier posts.
Bavaria Extreme 8.6
Die vallen zwaar maar je drinkt ze weg als water
Valt best mee. Ik rook niet zo veelquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel veel roken in de tuin tussendoor?
Ik zou echt niet meer gaanquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
IIg nog 3 dagen werken ivm opzegtermijn.
2009 wat?quote:
OK ik tel al lang genoeg de dagenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het zijn geen kalenderdagen die je moet tellen.
ja maar dat is voor iets andersquote:
Ik ook niet. Tenzij ik echt heel hard om die drie dagen loon verlegen zat.quote:
In de proeftijd is er geen opzegtermijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
IIg nog 3 dagen werken ivm opzegtermijn.
Opzegtermijn, het is wel weer 3 dagen loon. Ik ben ook niet iemand die zijn middelvinger opsteekt en gelijk wegloopt.quote:
Ik ben altijd verlegen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tenzij is echt heel hard om die drie dagen loon verlegen zat.
Toch weer 30 Euro iddquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tenzij ik echt heel hard om die drie dagen loon verlegen zat.
Dan maar een paar dagen droog brood eten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
ya surequote:
Die worden toch telkens in elkaar gemept?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom word je geen conducteur of zo Eend?
Gratis koffie en nog 3 dagen beuren.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omdat een eend in de metro of tram er wat vreemd uitziet. Die zou niemand serieus nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom word je geen conducteur of zo Eend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |