Als ze ongesteld is was ik m'n piemel na de penetratie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn d'r hier ook die hele rituelen van wassen en schrobben hebben voor en na de sex?
Dat gaat d'r bij de volgende keer (paar uur later) toch ook gewoon weer afquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze ongesteld is was ik m'n piemel na de penetratie.
Voor wel ja maar ja dat doe ik elke dag (douchen enz..) Na blijf ik lekker stinken in bedquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn d'r hier ook die hele rituelen van wassen en schrobben hebben voor en na de sex?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat d'r bij de volgende keer (paar uur later) toch ook gewoon weer af
Voor hoeft van mij ook niet, tenzij de omstandigheden zo zijn dat het echt stinkt op een paar meter afstand. Gewoon lekker spontaan gaan met die banaan en niet dat geciviliseerde geneuzel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor wel ja maar ja dat doe ik elke dag (douchen enz..) Na blijf ik lekker stinken in bed
Een paar uur later? Een sigaret is in 10 minuten wel op hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat d'r bij de volgende keer (paar uur later) toch ook gewoon weer af
Ja, jij bent nog jong en in de kracht van je leven hèquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Een paar uur later? Een sigaret is in 10 minuten wel op hoor
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Een paar uur later? Een sigaret is in 10 minuten wel op hoor
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probleem heb je trouwens niet meer als je ouder wordt, da's wel weer een voordeel.
Die dagen heb je dan toch niet meer joh? Bovendien, ik zou ze niet graag de kost geven die juist in die paar dagen er wel pap van lustenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn dagen dat ik echt zelf niet hoef .. Voor zolang het duurt
Zelf strijkend neem ik aanquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, L&B is hier over een paar uur, ik ga eens even wat wassen
Ik weet niet zeker of ik je begrijp, dus ik laat het maar even in het midden.quote:
Heee blommetje .. Yoh echt ? Doe ik nooitquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef blomst het volgende:
90 graden wassen is goed voor de wasmachine, blijven de rubberen ringen soepel van
Sjeess hondjes dat is lekker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
zekers, dus afblijven .van ons vakantiekliekje..,
Mag bijna weer, Coos..14 dagen nog.
Ja dat hoorde ik laatst ook, ik heb er dus net een 90 graden was ingestoptquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef blomst het volgende:
90 graden wassen is goed voor de wasmachine, blijven de rubberen ringen soepel van
Ik denk bij nichtendag aan heel wat anders.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag nichtendag in Rhenen en dat was keileuk![]()
Leuk dat je het leuk vond. Ik had er een op 2 augustus Neven en nichten dag. Jammer dat ik avonddienst hadquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik laatst ook, ik heb er dus net een 90 graden was ingestopt
Ik had vandaag nichtendag in Rhenen en dat was keileuk![]()
Van de 14 nichten bleven er 7 over, want de 1 moest tennissen, de ander had een nekhernia, dan waren er nog een paar die helemaal niets lieten horen, maar dat mocht de pret niet drukken, het was leuk met een hoog mutsengehalte
nee, ik ook nooit, maar na dat de machine kapot was, kreeg ik dat advies van de monteur.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Heee blommetje .. Yoh echt ? Doe ik nooit
Ik ook, maar mijn nichterige neef was niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk bij nichtendag aan heel wat anders.
Lulligquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn nichterige neef was niet uitgenodigd![]()
Toen we gingen lunchen werden we wel bediend door een rasechte relnicht, die vroeg wat we van elkaar vragen. Hij vond het "hilarisch meid" dat we nichtendag hadden
Ik had rekening gehouden met een fiasco, maar het was echt leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk vond. Ik had er een op 2 augustus Neven en nichten dag. Jammer dat ik avonddienst hadIk heb er niks mee
Eigen schuld, want is nog steeds niet uit de kast gekomenquote:
wow twaalfquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had rekening gehouden met een fiasco, maar het was echt leuk![]()
Ik had mijn nicht met 12 kinderen al jaaaaaaaren niet gezien. Bij haar thuis dronken we koffie en mijn mond viel elke keer weer open van al die mooie kinderen bij elkaar.
Daarom ren ik dus liever de kroeg inquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had mijn nicht met 12 kinderen al jaaaaaaaren niet gezien. Bij haar thuis dronken we koffie en mijn mond viel elke keer weer open van al die mooie kinderen bij elkaar.
gezelligquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Na de koffie zijn we dus inderdaad bij een restaurant het terras op gegaan *Soury-wijnglas-smiley*
Het mooie van 12 kinderen is dat je altijd oppas hebt
aan het fokkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:22 schreef Gert het volgende:
Is iedereen leuke dingen aan het doen of is er gewoon een lekker filmpje op TV?
De Super de Boer schorten van mijn dochter welquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
ondergoed/lingerie gaat hier echt niet op 90 graden
valt dat onder lingerie? shit vraagtekenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Super de Boer schorten van mijn dochter wel
Mijn was komt er schoon uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:52 schreef Gert het volgende:
Iemand nog vuile was om buiten te hangen?
Nee, maar lingerie was ik niet op 90 gradenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
valt dat onder lingerie? shit vraagteken
je bent dus toch een kloonquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het was echt afzien, sinds afgelopen dndsdag moest ik geholpen worden met wassen en aankleden maar gelukkig geen drain
shit heb ik mezelf ontmaskerd nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je bent dus toch een kloon![]()
Je hebt je er hier langzaamaan tussen gewurmt en nu blijkt dat je dus ook uit bent op een kaartenactie![]()
Ben je er al mee naar de dokter geweest?
Je hebt er al vaker last van gehad?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
shit heb ik mezelf ontmaskert...nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...
jij gaat meteen voor de fruitmandquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
shit heb ik mezelf ontmaskerd nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...
en geen kaartenaktie![]()
doen, gelijk doen...ik ga voor de fruitmandquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij gaat meteen voor de fruitmand
Links?! Jij mag links even helemaal niet gebruikenquote:
I know, hi,links weer ff gebruikt,pfffquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Links?! Jij mag links even helemaal niet gebruiken
ja, kindjes liggen lief te slapen. Met mij ook alles goed. Relaxt aan het fokken, beetje te zoeken naar leuke topics.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met jouw kindjes Marrije, is de jongste inmiddels weer een beetje opgeknapt?
hik wel lekkâhquote:Op zondag 13 september 2009 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Cohoos!![]()
Hoe gaat het met je?
*Vraag stelt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een beetje aan het youtubjes draaien, heb een beetje bank gehangen.
Lekker avondje.
Heb je nog gekeken naar die vakantie die je wilde boeken binnenkort?![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nee, nog geen tijd gehad. Moest dranken bij de buurman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een beetje aan het youtubjes draaien, heb een beetje bank gehangen.
Lekker avondje.
Heb je nog gekeken naar die vakantie die je wilde boeken binnenkort?
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
quote:Op zondag 13 september 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hou maar op. Over die casus heb ik net met puntje puntje puntje een heel gesprek gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Ook belangrijk!quote:Op zondag 13 september 2009 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, nog geen tijd gehad. Moest dranken bij de buurman.
Vertel?quote:Op zondag 13 september 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou maar op. Over die casus heb ik net met puntje puntje puntje een heel gesprek gehad.![]()
Kan ik eindelijk met een gerust hart zeggen wat een klote admin ik je altijd al gevonden hebquote:
Bij nader inzien staat dat blauw je eigenlijk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
quote:Op zondag 13 september 2009 05:17 schreef PC eend het volgende:
Ontopic:
Ben deze zomer best wel bruin geworden, vooral in mijn gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heerlijk weertje vandaag! Lekker naar Ballorig geweest met de kindjesquote:Op zondag 13 september 2009 12:59 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!
Nou Marrije, daar héb je je herfst.
Jij gaat zo zeker lekker in je bikini op het balkon liggen?quote:
Ik ben meer het type van wandelen met de muts op en sjaal omquote:Op zondag 13 september 2009 14:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij gaat zo zeker lekker in je bikini op het balkon liggen?
Voor een muts ben ik ook wel te porren.quote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben meer het type van wandelen met de muts op en sjaal om
quote:Op zondag 13 september 2009 05:17 schreef PC eend het volgende:
Ontopic:
Ben deze zomer best wel bruin geworden, vooral in mijn gezichtIk moest daar 13 uur over nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je heb iig een wit voetje gehaald
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dancing Queenquote:Op zondag 13 september 2009 20:23 schreef Soury het volgende:
Soo ik denk dat ik morgen ff 90 graden ga wassen.. Drie liter frituurvet over de vloer (koud gelukkig) en broek is nooit grappig. Heb me wel opgegeven voor dancing on ice... Zwiep
Op me sokkenquote:
Ja dacht trek ze uit maar toen ging ik bijna onderuit.. Dus held op sokken .. Wel goor hoor sjesusquote:
oeh lekker over de vloer dweilen is een soort van bodymilkquote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dacht trek ze uit maar toen ging ik bijna onderuit.. Dus held op sokken .. Wel goor hoor sjesus
Nou uhhh Dat lijkt me niet handig.. Moet wel zeggen dat er een groot stuk vloer tamelijk glimmend is .. Best coolquote:Op zondag 13 september 2009 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh lekker over de vkloer dweilen is een soort van bodymilk
a erg he, hier ook al eens gebeurd, hopelijk heb je geen stoffen vloerbedekking.quote:Op zondag 13 september 2009 20:23 schreef Soury het volgende:
Soo ik denk dat ik morgen ff 90 graden ga wassen.. Drie liter frituurvet over de vloer (koud gelukkig) en broek is nooit grappig. Heb me wel opgegeven voor dancing on ice... Zwiep
Ah nee gelukkig niet... Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 13 september 2009 21:25 schreef blomst het volgende:
[..]
a erg he, hier ook al eens gebeurd, hopelijk heb je geen stoffen vloerbedekking.
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gebeurd soms zonder de gladde laag, maar ik loop nu op spikes
Hahahahahaha Die web designer krijg een volle 10quote:Op zondag 13 september 2009 21:50 schreef FANN het volgende:
Don't click on any of the items in the picture, just wait and see what happens.
This company has a sense of humour and a great computer programmer.
Click here http://producten.hema.nl/
Vier keer al gedaan.. (vier verse emmers)quote:Op zondag 13 september 2009 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
tut...
dat wordt zes keer dweilen ofzo...
quote:Op zondag 13 september 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahaha Die web designer krijg een volle 10![]()
mjaaaaaaaaaa morgen weer een dag....quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Vier keer al gedaan.. (vier verse emmers)Morgen de rest
Wat onwijs gaaf !!! Ik mis wel de worstenquote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en die link kreeg ik uit canada toegestuurd kan je nagaan...... hij dacht dat ik hem vast wel kende...
maar ik had hem nog nooit gezien......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |