je bent dus toch een kloonquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het was echt afzien, sinds afgelopen dndsdag moest ik geholpen worden met wassen en aankleden maar gelukkig geen drain
shit heb ik mezelf ontmaskerd nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je bent dus toch een kloon![]()
Je hebt je er hier langzaamaan tussen gewurmt en nu blijkt dat je dus ook uit bent op een kaartenactie![]()
Ben je er al mee naar de dokter geweest?
Je hebt er al vaker last van gehad?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
shit heb ik mezelf ontmaskert...nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...
jij gaat meteen voor de fruitmandquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
shit heb ik mezelf ontmaskerd nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...
en geen kaartenaktie![]()
doen, gelijk doen...ik ga voor de fruitmandquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij gaat meteen voor de fruitmand
Links?! Jij mag links even helemaal niet gebruikenquote:
I know, hi,links weer ff gebruikt,pfffquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Links?! Jij mag links even helemaal niet gebruiken
ja, kindjes liggen lief te slapen. Met mij ook alles goed. Relaxt aan het fokken, beetje te zoeken naar leuke topics.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met jouw kindjes Marrije, is de jongste inmiddels weer een beetje opgeknapt?
hik wel lekkâhquote:Op zondag 13 september 2009 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Cohoos!![]()
Hoe gaat het met je?
*Vraag stelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |