je bent dus toch een kloonquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het was echt afzien, sinds afgelopen dndsdag moest ik geholpen worden met wassen en aankleden maar gelukkig geen drain
shit heb ik mezelf ontmaskerd nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je bent dus toch een kloon![]()
Je hebt je er hier langzaamaan tussen gewurmt en nu blijkt dat je dus ook uit bent op een kaartenactie![]()
Ben je er al mee naar de dokter geweest?
Je hebt er al vaker last van gehad?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
shit heb ik mezelf ontmaskert...nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...
jij gaat meteen voor de fruitmandquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
shit heb ik mezelf ontmaskerd nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...
en geen kaartenaktie![]()
doen, gelijk doen...ik ga voor de fruitmandquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij gaat meteen voor de fruitmand
Links?! Jij mag links even helemaal niet gebruikenquote:
I know, hi,links weer ff gebruikt,pfffquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Links?! Jij mag links even helemaal niet gebruiken
ja, kindjes liggen lief te slapen. Met mij ook alles goed. Relaxt aan het fokken, beetje te zoeken naar leuke topics.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met jouw kindjes Marrije, is de jongste inmiddels weer een beetje opgeknapt?
hik wel lekkâhquote:Op zondag 13 september 2009 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Cohoos!![]()
Hoe gaat het met je?
*Vraag stelt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een beetje aan het youtubjes draaien, heb een beetje bank gehangen.
Lekker avondje.
Heb je nog gekeken naar die vakantie die je wilde boeken binnenkort?![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nee, nog geen tijd gehad. Moest dranken bij de buurman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een beetje aan het youtubjes draaien, heb een beetje bank gehangen.
Lekker avondje.
Heb je nog gekeken naar die vakantie die je wilde boeken binnenkort?
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
quote:Op zondag 13 september 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hou maar op. Over die casus heb ik net met puntje puntje puntje een heel gesprek gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Ook belangrijk!quote:Op zondag 13 september 2009 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, nog geen tijd gehad. Moest dranken bij de buurman.
Vertel?quote:Op zondag 13 september 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou maar op. Over die casus heb ik net met puntje puntje puntje een heel gesprek gehad.![]()
Kan ik eindelijk met een gerust hart zeggen wat een klote admin ik je altijd al gevonden hebquote:
Bij nader inzien staat dat blauw je eigenlijk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
quote:Op zondag 13 september 2009 05:17 schreef PC eend het volgende:
Ontopic:
Ben deze zomer best wel bruin geworden, vooral in mijn gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heerlijk weertje vandaag! Lekker naar Ballorig geweest met de kindjesquote:Op zondag 13 september 2009 12:59 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!
Nou Marrije, daar héb je je herfst.
Jij gaat zo zeker lekker in je bikini op het balkon liggen?quote:
Ik ben meer het type van wandelen met de muts op en sjaal omquote:Op zondag 13 september 2009 14:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij gaat zo zeker lekker in je bikini op het balkon liggen?
Voor een muts ben ik ook wel te porren.quote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben meer het type van wandelen met de muts op en sjaal om
quote:Op zondag 13 september 2009 05:17 schreef PC eend het volgende:
Ontopic:
Ben deze zomer best wel bruin geworden, vooral in mijn gezichtIk moest daar 13 uur over nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je heb iig een wit voetje gehaald
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |