Dancing Queenquote:Op zondag 13 september 2009 20:23 schreef Soury het volgende:
Soo ik denk dat ik morgen ff 90 graden ga wassen.. Drie liter frituurvet over de vloer (koud gelukkig) en broek is nooit grappig. Heb me wel opgegeven voor dancing on ice... Zwiep
Op me sokkenquote:
Ja dacht trek ze uit maar toen ging ik bijna onderuit.. Dus held op sokken .. Wel goor hoor sjesusquote:
oeh lekker over de vloer dweilen is een soort van bodymilkquote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dacht trek ze uit maar toen ging ik bijna onderuit.. Dus held op sokken .. Wel goor hoor sjesus
Nou uhhh Dat lijkt me niet handig.. Moet wel zeggen dat er een groot stuk vloer tamelijk glimmend is .. Best coolquote:Op zondag 13 september 2009 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh lekker over de vkloer dweilen is een soort van bodymilk
a erg he, hier ook al eens gebeurd, hopelijk heb je geen stoffen vloerbedekking.quote:Op zondag 13 september 2009 20:23 schreef Soury het volgende:
Soo ik denk dat ik morgen ff 90 graden ga wassen.. Drie liter frituurvet over de vloer (koud gelukkig) en broek is nooit grappig. Heb me wel opgegeven voor dancing on ice... Zwiep
Ah nee gelukkig niet... Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 13 september 2009 21:25 schreef blomst het volgende:
[..]
a erg he, hier ook al eens gebeurd, hopelijk heb je geen stoffen vloerbedekking.
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gebeurd soms zonder de gladde laag, maar ik loop nu op spikes
Hahahahahaha Die web designer krijg een volle 10quote:Op zondag 13 september 2009 21:50 schreef FANN het volgende:
Don't click on any of the items in the picture, just wait and see what happens.
This company has a sense of humour and a great computer programmer.
Click here http://producten.hema.nl/
Vier keer al gedaan.. (vier verse emmers)quote:Op zondag 13 september 2009 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
tut...
dat wordt zes keer dweilen ofzo...
quote:Op zondag 13 september 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahaha Die web designer krijg een volle 10![]()
mjaaaaaaaaaa morgen weer een dag....quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Vier keer al gedaan.. (vier verse emmers)Morgen de rest
Wat onwijs gaaf !!! Ik mis wel de worstenquote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en die link kreeg ik uit canada toegestuurd kan je nagaan...... hij dacht dat ik hem vast wel kende...
maar ik had hem nog nooit gezien......
Besef net dat de deur ook nog onder het vet zit ..quote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
mjaaaaaaaaaa morgen weer een dag....
gewoon een zooi sop ertegenaan, slijt wel
Hij ook.... die neef....quote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat onwijs gaaf !!! Ik mis wel de worsten
ah..... komt morgen wel .... niet alles tegelijk heur.......quote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Besef net dat de deur ook nog onder het vet zit ..
cillet bang gebruiken....dat helpt bij alles....weet alleen niet bij frietvet maar ik heb alleen maar positieve ervaringen mee.....quote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Besef net dat de deur ook nog onder het vet zit ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |