nee, ik ook nooit, maar na dat de machine kapot was, kreeg ik dat advies van de monteur.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Heee blommetje .. Yoh echt ? Doe ik nooit
Ik ook, maar mijn nichterige neef was niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk bij nichtendag aan heel wat anders.
Lulligquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn nichterige neef was niet uitgenodigd![]()
Toen we gingen lunchen werden we wel bediend door een rasechte relnicht, die vroeg wat we van elkaar vragen. Hij vond het "hilarisch meid" dat we nichtendag hadden
Ik had rekening gehouden met een fiasco, maar het was echt leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk vond. Ik had er een op 2 augustus Neven en nichten dag. Jammer dat ik avonddienst hadIk heb er niks mee
Eigen schuld, want is nog steeds niet uit de kast gekomenquote:
wow twaalfquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had rekening gehouden met een fiasco, maar het was echt leuk![]()
Ik had mijn nicht met 12 kinderen al jaaaaaaaren niet gezien. Bij haar thuis dronken we koffie en mijn mond viel elke keer weer open van al die mooie kinderen bij elkaar.
Daarom ren ik dus liever de kroeg inquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had mijn nicht met 12 kinderen al jaaaaaaaren niet gezien. Bij haar thuis dronken we koffie en mijn mond viel elke keer weer open van al die mooie kinderen bij elkaar.
gezelligquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Na de koffie zijn we dus inderdaad bij een restaurant het terras op gegaan *Soury-wijnglas-smiley*
Het mooie van 12 kinderen is dat je altijd oppas hebt
aan het fokkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:22 schreef Gert het volgende:
Is iedereen leuke dingen aan het doen of is er gewoon een lekker filmpje op TV?
De Super de Boer schorten van mijn dochter welquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
ondergoed/lingerie gaat hier echt niet op 90 graden
valt dat onder lingerie? shit vraagtekenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Super de Boer schorten van mijn dochter wel
Mijn was komt er schoon uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:52 schreef Gert het volgende:
Iemand nog vuile was om buiten te hangen?
Nee, maar lingerie was ik niet op 90 gradenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
valt dat onder lingerie? shit vraagteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |