Plan misluktquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die worden toch telkens in elkaar gemept?
Ich habe keine Ahnung.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nog actief of leven er nog .......
Gelijk wegwezen fuck die luiquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opzegtermijn, het is wel weer 3 dagen loon. Ik ben ook niet iemand die zijn middelvinger opsteekt en gelijk wegloopt.
Eerlijk gezegd vind ik het je sieren als je wel die 3 dagen gewoon gaat werken. Ik kan me niet voorstellen dat ze met nieuwe opdrachten of zo komen dus kun jij je tijd gewoon uitzitten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opzegtermijn, het is wel weer 3 dagen loon. Ik ben ook niet iemand die zijn middelvinger opsteekt en gelijk wegloopt.
Doen waar je jezelf het best bij voelt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een afspraak tussen het detacheringsbureau en het bedrijf waarvoor ik werk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In de proeftijd is er geen opzegtermijn.
Dit dusquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doen waar je jezelf het best bij voelt.
Ja je doet toch geen fuck meer ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tenzij ik echt heel hard om die drie dagen loon verlegen zat.
Inderdaad, een beetje koffie drinken, met zijn wc-rol op het toilet gaan zitten enzo....quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het je sieren als je wel die 3 dagen gewoon gaat werken. Ik kan me niet voorstellen dat ze met nieuwe opdrachten of zo komen dus kun jij je tijd gewoon uitzitten.
Ik wou die grap eerder niet makenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje koffie drinken, met zijn wc-rol op het toilet gaan zitten enzo....
Deesquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje koffie drinken, met zijn wc-rol op het toilet gaan zitten enzo....
Jaquote:
Ah zo, dan ben je gepiepeld.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een afspraak tussen het detacheringsbureau en het bedrijf waarvoor ik werk.
Dikke trojan installeren eerstquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik had denk ik hetzelfde gedaan ja nadat ik ergens stiekem wat schade heb gemaakt.
Nee jij wilde die schijtparkiet door het kantoor laten vliegenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wou die grap eerder niet maken
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee jij wilde die schijtparkiet door het kantoor laten vliegen
met mesjesquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee jij wilde die schijtparkiet door het kantoor laten vliegen
Ik ben zo opgelucht dat ik toch niet zo heel dement benquote:
Oh wat was het filter verstopt?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
De vaatwasser doet het weerIk heb een i30 storing opgelost
Ja..soort van Freddy Kruegerquote:
Doucheputjes molesteren en zo?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik had denk ik hetzelfde gedaan ja nadat ik ergens stiekem wat schade heb gemaakt.
Steek de stekker erin?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Yeahhhh je hoeft niet meer met de borstel door de keuken te hollen?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Nee, bleef water afpompen wat er niet wasquote:
die GB is echt mean man...ik zou op zulke ideeën niet komenquote:
Dan mag je bij mij ook langskomen want die van mij is dus ook kapot. Al weet ik wel hoe dat gekomen is. Maar zie het maar weer eens te fiksen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Water errorquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Slang klem het is een water error AEG zeker?
nou dat bedenk ik me wel eens bij bepaalde scenes uit films (horror films vooral) of afleveringen van series zoals CSI en NCIS. Soms zie je dingen en dan denk ik.....wie bedenkt zoiets?? Alleen om dat te bedenken om te filmen dan moet je een beetje twisted zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
die GB is echt mean man...ik zou op zulke ideeën niet komen
Jepquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Slang klem het is een water error AEG zeker?
Was iets meer werk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Eerst eruit en na 2 minuten weer terug.
Haha dit vind ik wel mooi. Die van mij loopt ongeveer een meter iedere was en ik heb stukjes opgevouwen papier tussen bepaalde loszittende delen moet stoppen omdat ik anders de hele buurt gek maak tijdens een wasbeurt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat mijn wasmachine het nog doet is mij een raadsel, maakt dat ding een herrie zeg
dus dat, en dan de copycats die het ff irl willen doen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou dat bedenk ik me wel eens bij bepaalde scenes uit films (horror films vooral) of afleveringen van series zoals CSI en NCIS. Soms zie je dingen en dan denk ik.....wie bedenkt zoiets?? Alleen om dat te bedenken om te filmen dan moet je een beetje twisted zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |