Ik volg ook nietquote:
Nietquote:
zit niks vaags aan, je moet beter oplettenquote:
Over Uto zeker?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
zit niks vaags aan, je moet beter opletten
Ze lopen met zijn allen daar weer eens te steuken denk ikquote:
Ik heb door al de kritieken heen gekeken. Al met al vond ik die film tocht niet slecht. Al had ik dat van te voren wel verwacht. Ik moest toch zeker een keer of 4 hardop lachen iets wat niet vaak gebeurd als ik een film kijk. Het verhaal neem ik dan maar voor lief.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Captain Marvel...zoooooooooooo slecht. Ik boycot haar. Gelukkig had ze in Endgame een minimie rol. Domme zombie dat ze is![]()
Uto is niet echt leuk meer en de COS ook niet echt meer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze lopen met zijn allen daar weer eens te steuken denk ik
Na zdrowie!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Gelukkig begrijp ik het niet. Ik ga mijn eerst inschenken.
Cheers @ OP
Jian is weer eens bezig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Jammer ja. Het programma liep wat mij betreft ook echt niet in die tweede versiequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef espri het volgende:
[..]
Uto is niet echt leuk meer en de COS ook niet echt meer.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n zeikliedquote:
Oh daar mag ik niks negatiefs over zeggen daar heb ik al 50 notes vanquote:
De SC was wel leuk in de nacht maar die had niets met Uto te maken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef espri het volgende:
[..]
Nee, de cos maakt het uto kijken niet leuker meer. Helaas.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef espri het volgende:
[..]
Is Jian mod tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh daar mag ik niks negatiefs over zeggen daar heb ik al 50 notes van
Ik vond het heel erg slecht. Voor een Marvel film. En dan wordt girl power door je strot geduwd ook nog.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb door al de kritieken heen gekeken. Al met al vond ik die film tocht niet slecht. Al had ik dat van te voren wel verwacht. Ik moest toch zeker een keer of 4 hardop lachen iets wat niet vaak gebeurd als ik een film kijk. Het verhaal neem ik dan maar voor lief.
Dat was ook een beetje geforceerd feel-good allemaal.
Ik zie en bedoel het niet als afzeiken, geef alleen mn mening er over.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zullen we hier nou niet de COS gaan afzeiken?
Daar kom ik hier niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |