je bent alweer geveegdquote:
Ja kom even jankend binnen weerquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Sommige bedrijven kunnen echt smerig zijn als een vast kliekje de dienst uit maakt. Ook al doe je je werk nog zo goed, als ook maar 1 iemand van de mensen die er al langer werkt jou niet mag is het al snel gedaan. Dat geldt ook voor bepaalde topics trouwens
Wat kijk je vanavond?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Sommige bedrijven kunnen echt smerig zijn als een vast kliekje de dienst uit maakt. Ook al doe je je werk nog zo goed, als ook maar 1 iemand van de mensen die er al langer werkt jou niet mag is het al snel gedaan. Dat geldt ook voor bepaalde topics trouwens
Meen je nietquote:
Succes ermee, gelukkig ga ik op vakantiequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou zitten wij met dat gelul weer de hele dag
Met leuke dingen hoop ikquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg al weinig meer, want druk.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes ermee, gelukkig ga ik op vakantie
Laat ik er maar eens 4 dagen de tijd nemen om er over te denken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou de eerst komende werkdag zeggen waar het op staat. Eerlijk, duidelijk zeggen, dan is het aan hen. En jij hebt het gezegd/bent het kwijt.
met biertjes openmaken?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg al weinig meer, want druk.![]()
Het was goed en het was slecht.quote:
Hihiquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is een nog niet bekend gemaakte Pokimon.
Ook met leuke dingen hoop ikquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou ik heb het ook druk de laatste tijd echt droevige postaantallen
Tuurlijk....wat dacht jij danquote:
Had ik het beter in de cos kunnen zettenquote:
Captain Marvel...zoooooooooooo slecht. Ik boycot haar. Gelukkig had ze in Endgame een minimie rol. Domme zombie dat ze isquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het was goed en het was slecht.
Captain Marvel heb ik gezien.
Op zijn Engels gezegd erg cheezy maar ik heb mij toch wel vermaakt.
Wat zit je nou vaag te kwekken?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ik het beter in de cos kunnen zetten
Ideaal lijkt me dat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel, vervelende dingen speel ik de ziek kaart
Heb je eigen bureau daar?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik er maar eens 4 dagen de tijd nemen om er over te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |