het heeft wel eens langer geduurdquote:
Was sneller dan badeend.quote:
Is het ook best wel maar dat moet je niet te vaak tegen hem zeggen. Krijgt hij het hoog in zijn bol.quote:
IK wil winnen !!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Binnen in mijn, binnen in mijn ziel, van binnen!
Stiekem had je ook kaartjes van MB?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Binnen in mijn, binnen in mijn ziel, van binnen!
oh hey bedankt voor de tip! Heb mijn wadloopschoenen van de Bristol. Twee paar voor 15 euroquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die 3 dagen konden ze van mij ook de vliegende vinkentering krijgen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh hey bedankt voor de tip! Heb mijn wadloopschoenen van de Bristol. Twee paar voor 15 euro
Dat moet je ook niet hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is het ook best wel maar dat moet je niet te vaak tegen hem zeggen. Krijgt hij het hoog in zijn bol.
Je kunt natuurlijk ook nog 3 dagen betaald bij de koffieautomaat gaan rondhangen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die 3 dagen konden ze van mij ook de vliegende vinkentering krijgen
Check mijn pohi maarquote:
Of die collega 3 dagen in mekaar meppenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook nog 3 dagen betaald bij de koffieautomaat gaan rondhangen.
Dat is ook mooi.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook nog 3 dagen betaald bij de koffieautomaat gaan rondhangen.
Daar word ik goed nijdig van hoor. Stelletje ettersquote:
Daar ga ik mijn goede geld niet aan uit gevenquote:
quote:
Deze SC en de COS, wat valt daar mee te winnen dan. Tenzij je aan het veelposten bent en van Haags wilt winnen vandaag.quote:
wtf? hoe dan? dat kunnen ze jou dan toch niet aanrekenen? weer heel weird weerquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen pesterij, er was ook een opdracht waar ik mij mee moest bezig houden terwijl die al klaar moest zijn op het moment dat ik hem kreeg. Vorige week nog aangekaart dat ik de dupe ga worden van de slechte informatie die ik krijg. Van de week wou ik naar mijn collega lopen met mijn vragen. Ik was nog niet opgestaan of ik kreeg te horen dat hij geen tijd had om ze te beantwoorden.
Ja oké, maar ik ben zulke woorden niet gewend van jouquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar word ik goed nijdig van hoor. Stelletje etters![]()
Die eikel is al lang door de mand gevallen. Beertje ja ja. Idiot.quote:
Oh nee ik zong dat altijd ipvquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze SC en de COS, wat valt daar mee te winnen dan. Tenzij je aan het veelposten bent en van Haags wilt winnen vandaag.
En je parkiet laten schijten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Of je Marklin treinbaan installeren op de baas zijn bureau
Nee liever de Toppers natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn goede geld niet aan uit geven
Beertje huh?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die eikel is al lang door de mand gevallen. Beertje ja ja. Idiot.
Creatief!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Of die parkiet rond laten vliegen met scheermesjes aan zijn vleugels
En op alle bureaus laten schijten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Holy shit dan écht een killerparkietquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Proeftijd en iets te hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
wtf? hoe dan? dat kunnen ze jou dan toch niet aanrekenen? weer heel weird weer
Sommige bedrijven kunnen echt smerig zijn als een vast kliekje de dienst uit maakt. Ook al doe je je werk nog zo goed, als ook maar 1 iemand van de mensen die er al langer werkt jou niet mag is het al snel gedaan. Dat geldt ook voor bepaalde topics trouwensquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
wtf? hoe dan? dat kunnen ze jou dan toch niet aanrekenen? weer heel weird weer
Of de hele database kopieren met alle ontwerpen....quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik zeg al weinig meer, want druk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou zitten wij met dat gelul weer de hele dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |