het heeft wel eens langer geduurdquote:
Was sneller dan badeend.quote:
Is het ook best wel maar dat moet je niet te vaak tegen hem zeggen. Krijgt hij het hoog in zijn bol.quote:
IK wil winnen !!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Binnen in mijn, binnen in mijn ziel, van binnen!
Stiekem had je ook kaartjes van MB?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Binnen in mijn, binnen in mijn ziel, van binnen!
oh hey bedankt voor de tip! Heb mijn wadloopschoenen van de Bristol. Twee paar voor 15 euroquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die 3 dagen konden ze van mij ook de vliegende vinkentering krijgen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh hey bedankt voor de tip! Heb mijn wadloopschoenen van de Bristol. Twee paar voor 15 euro
Dat moet je ook niet hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is het ook best wel maar dat moet je niet te vaak tegen hem zeggen. Krijgt hij het hoog in zijn bol.
Je kunt natuurlijk ook nog 3 dagen betaald bij de koffieautomaat gaan rondhangen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die 3 dagen konden ze van mij ook de vliegende vinkentering krijgen
Check mijn pohi maarquote:
Of die collega 3 dagen in mekaar meppenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook nog 3 dagen betaald bij de koffieautomaat gaan rondhangen.
Dat is ook mooi.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook nog 3 dagen betaald bij de koffieautomaat gaan rondhangen.
Daar word ik goed nijdig van hoor. Stelletje ettersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |