zal toch niet wéér iemand zijn die jouw man kentquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
zal toch niet wéér iemand zijn die jouw man kent
Ik ga mee.quote:
Dat dus, ze zijn er ook wel netjes in. Ik mag de komende 3 werkdagen nog komen. Het is niet dat ik op staande voet er uit word geschopt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rustig blijven,ze zijn jou niet waard.
quote:
Maar heb je dan nog wel zin om te gaan.. ik zou me ziek melden ..quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus, ze zijn er ook wel netjes in. Ik mag de komende 3 werkdagen nog komen. Het is niet dat ik op staande voet er uit word geschopt.
Of gewoon zeggen dat je bedankt voor die laatste 3 dagen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je dan nog wel zin om te gaan.. ik zou me ziek melden ..
Haha.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus, ze zijn er ook wel netjes in. Ik mag de komende 3 werkdagen nog komen. Het is niet dat ik op staande voet er uit word geschopt.
Dat zou ik ook doen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen dat je bedankt voor die laatste 3 dagen.
Ja dat kan ook ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tyfus voor ze hoor...quote:
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou de eerst komende werkdag zeggen waar het op staat. Eerlijk, duidelijk zeggen, dan is het aan hen. En jij hebt het gezegd/bent het kwijt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent mooi.quote:
truequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |