Tillyquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:59 schreef espri het volgende:
[..]
Jij mag dat, gooi je gewoon weer achterin de auto.
In de kofferbak met een knijpkat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:59 schreef espri het volgende:
[..]
Jij mag dat, gooi je gewoon weer achterin de auto.
Zo ongeveer ja hehehhe.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
In de kofferbak met een knijpkat.
Geen pesterij, er was ook een opdracht waar ik mij mee moest bezig houden terwijl die al klaar moest zijn op het moment dat ik hem kreeg. Vorige week nog aangekaart dat ik de dupe ga worden van de slechte informatie die ik krijg. Van de week wou ik naar mijn collega lopen met mijn vragen. Ik was nog niet opgestaan of ik kreeg te horen dat hij geen tijd had om ze te beantwoorden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is kut duckie...het is geen pesterij om de new guy uit te proberen? Heb je dat wel aangegeven van die opdrachten bij je leidinggevende?
Jawel hoor.quote:
Jammer zeg!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen pesterij, er was ook een opdracht waar ik mij mee moest bezig houden terwijl die al klaar moest zijn op het moment dat ik hem kreeg. Vorige week nog aangekaart dat ik de dupe ga worden van de slechte informatie die ik krijg. Van de week wou ik naar mijn collega lopen met mijn vragen. Ik was nog niet opgestaan of ik kreeg te horen dat hij geen tijd had om ze te beantwoorden.
Ik weet je werkstatus niet of wat er precies aan de hand is, maar Sterkte !!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze flikkeren mij opdrachten op mijn bureau met te weinig of verkeerde informatie met als gevolg dat ik te lang over mijn opdrachten deed. Vorige week wou ik naar mijn collega lopen omdat ik vragen had en kreeg te horen dat hij geen tijd had om ze te beantwoorden.
Klote man.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen pesterij, er was ook een opdracht waar ik mij mee moest bezig houden terwijl die al klaar moest zijn op het moment dat ik hem kreeg. Vorige week nog aangekaart dat ik de dupe ga worden van de slechte informatie die ik krijg. Van de week wou ik naar mijn collega lopen met mijn vragen. Ik was nog niet opgestaan of ik kreeg te horen dat hij geen tijd had om ze te beantwoorden.
zit je nog in je proeftijd? Dacht het wel he?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
espri wel, tenminste als haar man het goed vind.quote:
Rustig blijven,ze zijn jou niet waard.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze flikkeren mij opdrachten op mijn bureau met te weinig of verkeerde informatie met als gevolg dat ik te lang over mijn opdrachten deed. Vorige week wou ik naar mijn collega lopen omdat ik vragen had en kreeg te horen dat hij geen tijd had om ze te beantwoorden.
Nu ben ik heeeeel erg schiernieuwig..quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
espri wel, tenminste als haar man het goed vind.
Je heet nu Wyatt?quote:
Earp .quote:
zal toch niet wéér iemand zijn die jouw man kentquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
zal toch niet wéér iemand zijn die jouw man kent
Ik ga mee.quote:
Dat dus, ze zijn er ook wel netjes in. Ik mag de komende 3 werkdagen nog komen. Het is niet dat ik op staande voet er uit word geschopt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rustig blijven,ze zijn jou niet waard.
quote:
Maar heb je dan nog wel zin om te gaan.. ik zou me ziek melden ..quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus, ze zijn er ook wel netjes in. Ik mag de komende 3 werkdagen nog komen. Het is niet dat ik op staande voet er uit word geschopt.
Of gewoon zeggen dat je bedankt voor die laatste 3 dagen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je dan nog wel zin om te gaan.. ik zou me ziek melden ..
Haha.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus, ze zijn er ook wel netjes in. Ik mag de komende 3 werkdagen nog komen. Het is niet dat ik op staande voet er uit word geschopt.
Dat zou ik ook doen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen dat je bedankt voor die laatste 3 dagen.
Ja dat kan ook ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tyfus voor ze hoor...quote:
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou de eerst komende werkdag zeggen waar het op staat. Eerlijk, duidelijk zeggen, dan is het aan hen. En jij hebt het gezegd/bent het kwijt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent mooi.quote:
truequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |