Welkom!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die kleine gaat goed, dank je.quote:
Hoe dat dan? Ging het niet zo heel erg goed daar? Of beviel het je zelf niet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag weer gaan solliciteren.
Ze flikkeren mij opdrachten op mijn bureau met te weinig of verkeerde informatie met als gevolg dat ik te lang over mijn opdrachten deed. Vorige week wou ik naar mijn collega lopen omdat ik vragen had en kreeg te horen dat hij geen tijd had om ze te beantwoorden.quote:
DE REGENBOOOOOOOOOOOOOOOGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
En nu>?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze flikkeren mij opdrachten op mijn bureau met te weinig of verkeerde informatie met als gevolg dat ik te lang over mijn opdrachten deed. Vorige week wou ik naar mijn collega lopen omdat ik vragen had en kreeg te horen dat hij geen tijd had om ze te beantwoorden.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Welkom!!Danku dankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw naar. Dan wordt het je allemaal dus onmogelijk gemaakt. Balen joh!quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze flikkeren mij opdrachten op mijn bureau met te weinig of verkeerde informatie met als gevolg dat ik te lang over mijn opdrachten deed. Vorige week wou ik naar mijn collega lopen omdat ik vragen had en kreeg te horen dat hij geen tijd had om ze te beantwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
espri.quote:
Mooi zo, goed te horen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, die kleine gaat goed, dank je.
De Cos zal wel Butt zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:53 schreef Charmian het volgende:
Wat een drukte in ene
Daaf zit je niet meer op de camping?
Dat is mijn bijnaamquote:
What happens in The Hague, stays in The Haguequote:Op woensdag 29 mei 2019 21:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Espri is zeker met Prish aan het zingen geweest
dat is kut duckie...het is geen pesterij om de new guy uit te proberen? Heb je dat wel aangegeven van die opdrachten bij je leidinggevende?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:53 schreef espri het volgende:
[..]
Danku dankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn bijna klaar voor het ESFquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Espri is zeker met Prish aan het zingen geweest
Al maandenquote:
effe danspasjes oefenen nog in onze grasrokjesquote:
Morgen weer, had vandaag afspraak in kliniek en manlief moest ik uitzwaaien dus nachtje thuis en dan er weer vandoor.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:53 schreef Charmian het volgende:
Wat een drukte in ene
Daaf zit je niet meer op de camping?
Heb je dezelfde lengte? anders moeten we naar Wide shotquote:
Oh bijbelse naamquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah mijn voornaam is Ester.
Zonder H
Foutje van mijn pa
Mooi kut weer ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ai dat is niet fijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een organisch/chemische groep stoffenquote:
Bananenrokje, kokosnotentopje..quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
effe danspasjes oefenen nog in onze grasrokjes
*wakker wordt.quote:
Klinkt goedquote:
quote:
Earp !quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag weer gaan solliciteren.
jij mag datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|