Nee ging over mij maar dan in de cos. De mod heeft nadat ik er in de sc op door ging mijn post gewist en ook even snel die in de cos stondquote:
Net op tijdquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Prisha het volgende:
Laten we dan eentje (of twee) drinken op 40+, zelfs al zijn we dat niet allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
proost
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh daar mag ik niks negatiefs over zeggen daar heb ik al 50 notes van
Mooi plan!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Prisha het volgende:
Laten we dan eentje (of twee) drinken op 40+, zelfs al zijn we dat niet allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
proost
Oehhh Living on the edgequote:
die is er denk ik niet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi plan!![]()
Cheers! *wijndrinksmiley zoekt
Schultenbrau dus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:33 schreef Five4Nine het volgende:
Het smaakte naar koude koffie zo bitter en ik had een nasmaak die te lang duurde van zoals natte aarde ruikt. Gewoon bijna niet te omschrijven.
Goed planquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Prisha het volgende:
![]()
![]()
![]()
proost
Ja je mag niet zeggen dat het de grootste broodmongool op fok isquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:35 schreef Soury het volgende:
Jian is een ongelofelijke misselijke domme eikel. Mijn post was iets uitgebreider
Soury heeft er één, dat is wel rode wijn, maar dan doe ik net alsof ik kleurenblind ben.quote:
Een wijze raad;koop nooit bier in de LIDLquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:33 schreef Five4Nine het volgende:
"Steam Brew' een nieuw biertje wat de Lidle momenteel verkoopt. Ik dacht laat ik het eens proberen. Hij zou als ik het goed onthouden heb moeten smaken naar een Indiaas recept maar het is wel gewoon in Duitsland gebrouwen. Het blikje ziet er fantastisch uit.
Het bier:![]()
En dat heb ik echt niet snel met bier. Het smaakte naar koude koffie zo bitter en ik had een nasmaak die te lang duurde van zoals natte aarde ruikt. Gewoon bijna niet te omschrijven.
Dat is Haags al.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je mag niet zeggen dat het de grootste broodmongool op fok is
die heb ik nooit gezien. Die wil ik ook wel. Voor afwisselingquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury heeft er één, dat is wel rode wijn, maar dan doe ik net alsof ik kleurenblind ben.
Schultenbrau is absoluut geen slecht bier vind ik. Dit was echt ranzig.quote:
quote:
Oh is dat zo?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury heeft er één, dat is wel rode wijn, maar dan doe ik net alsof ik kleurenblind ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |