Ja dat soort dingen ... laptops vallen dan ook vaak op de grond ...quote:Op zondag 26 mei 2019 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ooit van 4 niet werkende laptops 6 niet werkende gemaakt.
Nee hoorquote:
ik zie hetquote:
Je bent gewoon een Limburger, geef maar toe.quote:
Ik heb toch ook nooit iets anders gezegd?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent gewoon een Limburger, geef maar toe.
Chrietquote:
Dat is gewoon de IT afdelingquote:Op zondag 26 mei 2019 21:00 schreef Prisha het volgende:
Wie is de moeder in dat plaatje? Of is er geen moeder? Die meest linkse is toch de vader? Wat een vaag plaatje eigenlijk
Hier ligt ook nog een aardig stapeltje. Was ooit hobby om laptops en tablets weer aan de gang te krijgen. Altijd spannend, zoals met flashen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen ... laptops vallen dan ook vaak op de grond ...
heb er nog 2 liggen ...
Ik heb heel inspiratieloos gewoon op Nerds afbeeldingen gegoogeld.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:00 schreef Prisha het volgende:
Wie is de moeder in dat plaatje? Of is er geen moeder? Die meest linkse is toch de vader? Wat een vaag plaatje eigenlijk
Dat was pas een baas.quote:
Kalendaggggquote:
Moet ik aan dat enge menneke denken die Chriet bij DWDD belachelijk maakte, Jelle Brandt C, die homo, die gasten pijpt en achteraf gaat lopen klagen met zijn huilbek.quote:
wat? Nee is een nerdy gezin toch?quote:
quote:
Ik wil dat het een gezin isquote:
Als mijn Baardaap eruit zou zien als een van hen dan schopte ik...quote:
En de parkiet.quote:
quote:
quote:
Wie is de moeder danquote:
Man of vrouw?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze lijkt heel erg op een ex colega van me.
Ik had 1 die op Mr. Bean leek en een ander die op Rene Artois van Allo Alloquote:Op zondag 26 mei 2019 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze lijkt heel erg op een ex colega van me.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had 1 die op Mr. Bean leek en een ander die op Rene Artois van Allo Allo
Ik had ooit een collega met zo'n oog als van Rene Artois.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Deden ze ook nog imitaties, of werd die gelijkenis niet uitgesproken?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de real nerd Bean niet en de Rene heet ook Rene dus daar wel , was ook bij een ander bedrijfquote:Op zondag 26 mei 2019 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Deden ze ook nog imitaties, of werd die gelijkenis niet uitgesproken?
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]![]()
Er is ook sinds jaar en dag zo'n nerd foto waar door peuken het halve toetsenbord niet meer te zien is.
Mij vergelijken ze altijd met Ozzy.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de real nerd Bean niet en de Rene heet ook Rene dus daar wel , was ook bij een ander bedrijf
Vaak een 'lissun kerfullie' moeten horen?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de real nerd Bean niet en de Rene heet ook Rene dus daar wel , was ook bij een ander bedrijf
WC ook niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:13 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Wel handig op zich. Asbak is niet meer nodig.
Wat zeur je nou?quote:
Let it go....quote:Op zondag 26 mei 2019 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?
Je hebt toch een rol...
Om mijn kwasten aan af te vegen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?
Je hebt toch een rol...
Dat gelooft niemand meerquote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om mijn kwasten aan af te vegen.
wutquote:
quote:
Heb je inmiddels wel een schone broek aan én je billen gewassen?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik koop gewoon een nieuw toetsenbord als de toetsen niet allemaal meer zichtbaar zijn
Kost een drol.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik koop gewoon een nieuw toetsenbord als de toetsen niet allemaal meer zichtbaar zijn
Ah ja, fijn is dat. Frituurvet dat ze nooit vervangen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef chufi het volgende:
Zo toch maar ff de balkonramen dicht gedaan.. regen en het stonk naar gore ranzige stinkende frituurvetten
Ik ben net lekker onder de douche geweest.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel een schone broek aan én je billen gewassen?
Nee, vergetenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel een schone broek aan én je billen gewassen?
gebeurt alleen maar elk jaar, weet niet of je het in de gaten hadquote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Idioot, het is al na 21 uur en nog steeds licht, ik raak helemaal van de wap.
Ja, maar de omschakeling heeft even tijd nodig, ben nogal traag.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
gebeurt alleen maar elk jaar, weet niet of je het in de gaten had
floppy'squote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Niet lachen..ik ben/was vrij netjes.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Gordijnen dicht wil helpen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar de omschakeling heeft even tijd nodig, ben nogal traag.
Vrij netjes? Dat is ákelig netjes!quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Als je eindelijk gewend bent wordt het weer eerder donkerquote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar de omschakeling heeft even tijd nodig, ben nogal traag.
Volgend jaar niet meer toch of voor de laatste keer?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
gebeurt alleen maar elk jaar, weet niet of je het in de gaten had
Werkplekje thuis in de woonkamer.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vrij netjes? Dat is ákelig netjes!
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je eindelijk gewend bent wordt het weer eerder donker
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]Gaaf dat je al die oude foto's digitaal hebt
Je bent mij voor.quote:
die gordijnen...die had mijn moeder ookquote:
Zoiets.....maar goed ben sws een nachtmens.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet aan denkenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo'n IBM ding .. had mn moeder ook.. Had ze nodig om dr boek op te schrijven .. in WordPerfect ... pff wat een gedoe was dat altijdquote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Afschaffenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hee, een Tulip PC compact 2!quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Wordperfect....alle commando's uit m'n hoofdquote:Op zondag 26 mei 2019 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n IBM ding .. had mn moeder ook.. Had ze nodig om dr boek op te schrijven .. in WordPerfect ... pff wat een gedoe was dat altijd
Hopelijk de hele week nietquote:Op zondag 26 mei 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hopelijk regent het morgenochtend niet...
Flow.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wordperfect....alle commando's uit m'n hoofd
Wij ook zoiets.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
kwestie van scannen.... Ik heb de eerste 23 jaar of zo en de laatste 20 of zoquote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]Gaaf dat je al die oude foto's digitaal hebt
Of je stopt de stekker erin.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n IBM ding .. had mn moeder ook.. Had ze nodig om dr boek op te schrijven .. in WordPerfect ... pff wat een gedoe was dat altijd
Van mij mag het best wel even regenen de komende dagen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hopelijk regent het morgenochtend niet...
quote:
Die is mooi.quote:
Mijn pa was hobbyfotograaf. Een heel leven aan foto's. Neem me al jaaaren voor om ze te scannen, maar tis wel een helse klus dus dat is uitstellenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
kwestie van scannen.... Ik heb de eerste 23 jaar of zo en de laatste 20 of zo
quote:
quote:
voor mij was het te overzien, dus al ooit een keer gedaanquote:Op zondag 26 mei 2019 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn pa was hobbyfotograaf. Een heel leven aan foto's. Neem me al jaaaren voor om ze te scannen, maar tis wel een helse klus dus dat is uitstellen
Feel the soft warm spray of the rain in mayquote:
Was heel frappant .. Mijn moeder was iets van 45 of zo , was net afgestudeerd en ging met een aantal oud mede studenten een voornamen woordenboek schrijven .. Ehh ja toen moest er een pc komen .. Een kennis van mn broer werkte toen in een elektronika winkel waar ze dan ook computers hadden, dus via hem werd dat geregeld ..quote:Op zondag 26 mei 2019 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je stopt de stekker erin.
Ik vind het wel leuk dat ik die hele evolutie van de thuis pc heb meegemaakt.
Ik zat jarenlang bij een fotoclub, we deden alles zwart wit en zelf.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn pa was hobbyfotograaf. Een heel leven aan foto's. Neem me al jaaaren voor om ze te scannen, maar tis wel een helse klus dus dat is uitstellen
Mijn hd was wat groter maar dat zal wel iets later geweest zijn.quote:
Spectrum Synclair.quote:
Dit was uit 1986.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn hd was wat groter maar dat zal wel iets later geweest zijn.
Ik heb alleen mn eigen collectie hier in huis .. De collectie van mn ouders zijn bij mn zus .. Geen idee of ze die al gedigitaliseerd heeft.. Was ze wel van plan ooitquote:Op zondag 26 mei 2019 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan de muziek van Terence goed pruimen.quote:
Stond vroeger op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 26 mei 2019 21:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zat eerst met een Commodore met cassettebandjes.Klokjes programmeren, met wijzers.
Commodore 64!quote:Op zondag 26 mei 2019 21:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zat eerst met een Commodore met cassettebandjes.Klokjes programmeren, met wijzers.
Ja man, 'dupkes'.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'Dood vlees' toetsen noemden ze dat destijds.
Zo'n 10MB hd kon je met Stacker stiekem toch 20 MB op kwijt...quote:Op zondag 26 mei 2019 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn hd was wat groter maar dat zal wel iets later geweest zijn.
Als we dan toch aan de gang gaan.quote:
Ja, maar da's wel een heel erg kutnummer....ken je klassiekers.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als we dan toch aan de gang gaan.
Toen waren computers nog te doorgronden.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ook,jammer dat hij niet echt door is gegaan.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan de muziek van Terence goed pruimen.
Ik heb jarenlang Win2000 Prof gedraaid op alles wat ik aan hardware in huis had.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen waren computers nog te doorgronden.
Onder een andere naam nu.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ook,jammer dat hij niet echt door is gegaan.
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als we dan toch aan de gang gaan.
Helemaal niet, dat is jouw mening.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar da's wel een heel erg kutnummer....ken je klassiekers.
Ik ook.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang Win2000 Prof gedraaid op alles wat ik aan hardware in huis had.
Ah knap. Toen kon ik al niet meer meekomen en had ik bovendien een man die programmeur was en alles snapte.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang Win2000 Prof gedraaid op alles wat ik aan hardware in huis had.
quote:
Ik heb een playlist met 55 goede regenliedjes (dus zonder Pia Zadoraquote:
Milli Vanilli staat er wel in, toch?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een playlist met 55 goede regenliedjes (dus zonder Pia Zadora)
Ik zal ze niet allemaal posten
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Had die gratis van een goede maat gekregen, hij was vorige week nog een weekendje hier, woont een eindje uit de buurt, maar online 'zien' we elkaar dagelijks.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah knap. Toen kon ik al niet meer meekomen en had ik bovendien een man die programmeur was en alles snapte.
Het wachten was op jou.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
En niemand komt hier mee aan. Als één lied beroemd is.![]()
Mooi. Ik was blij met mijn man, die systemen zelf bouwde.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had die gratis van een goede maat gekregen, hij was vorige week nog een weekendje hier, woont een eindje uit de buurt, maat online 'zien' we elkaar dagelijks.![]()
Had vroeger soms zijn hulp nodig mbt pc's, maar nu al zeker 15 jaar niet meer.
Zonder haar rijke vent die voor alles betaalde had dat mens nooit iets opgenomen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Geen.quote:
Lief van jullie.quote:
dat is best wel gaaf eigenlijkquote:
Dat deed ik ook, mijn drie kinderen hadden elk een eigen pc, samengesteld uit oude meuk die ik gratis via mijn ex haar collega's kreeg, aangevuld met spul dat ik afgedankt had.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Ik was blij met mijn man, die systemen zelf bouwde.
quote:
dat gebeurt vrij regelmatigquote:Op zondag 26 mei 2019 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh jee, er ontstond zojuist een vers idee?
Dat moet toch mooi werk geweest zijn. Ik weet dat mijn man het graag deed.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, mijn drie kinderen hadden elk een eigen pc, samengesteld uit oude meuk die ik gratis via mijn ex haar collega's kreeg, aangevuld met spul dat ik afgedankt had.
Ik zag laatst zoiets en dan met wiet.Mss iets voor Mo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heeft deze de mand al geclaimd.
Die shit deed ik d/l-en en branden voor de meiden, ga daar niet voor betalen.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef Soulraven het volgende:
AhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heeft deze de mand al geclaimd.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Zo kunnen mensen verschillen. Ik was geboeid door de eerste pc die ik zag.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had ook pas vrijlaat internet intreseerde mij allemaal geen hol destijds
Daar gaat voor een paar euro's in dan.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag laatst zoiets en dan met wiet.Mss iets voor Mo.
Ik deed het voor hen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet toch mooi werk geweest zijn. Ik weet dat mijn man het graag deed.
Wat een draak zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heeft deze de mand al geclaimd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat skoffie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heeft deze de mand al geclaimd.L2B's Mixcloud
Ik daarvoor al maar toen heette het telex.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kunnen mensen verschillen. Ik was geboeid door de eerste pc die ik zag.
ha ja!...dan krijg je dat verhaal van gisteren....verschillende dingen die tegelijk lopen en niks komt afquote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ken dat! Nu de uitvoering nog.
#metooquote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kunnen mensen verschillen. Ik was geboeid door de eerste pc die ik zag.
god forbidquote:Op zondag 26 mei 2019 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
#metoo
Sws, maar hey, ben absoluut geen nerd.
Morsecode ken ik wel.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik daarvoor al maar toen heette het telex.
Joh, daar werkte ik in 1981 al mee, met ponsbanden en zo.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Toen zat ik nog op de lagere schoolquote:Op zondag 26 mei 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, daar werkte ik in 1981 al mee, met ponsbanden en zo.
Ik in mil. dienst, verbindingsdienst.quote:
Jep die ken ik ook nog wel. Toen de pc in de jaren 50 enigzins ontwikkeld was werd er gezegd dat 5 computers voor Nederland voldoende was en dan voornamelijk voor de belastingdienst.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, daar werkte ik in 1981 al mee, met ponsbanden en zo.
In een app? Of schreeuw je gewoon tegen de tv?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben even 1 tegen de rest aan het spelen ... gaat goed
Een tante van me heeft in de jaren 60 bij Philips met een IBM system 1 gewerkt. Heb ik wel eens foto's van gezien, hoe die met een hijskraan geinstalleerd enzoquote:Op zondag 26 mei 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep die ken ik ook nog wel. Toen de pc in de jaren 50 enigzins ontwikkeld was werd er gezegd dat 5 computers voor Nederland voldoende was en dan voornamelijk voor de belastingdienst.
Dat kan ik me ook nog herinnerenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep die ken ik ook nog wel. Toen de pc in de jaren 50 enigzins ontwikkeld was werd er gezegd dat 5 computers voor Nederland voldoende was en dan voornamelijk voor de belastingdienst.
Sas Ex Machinaquote:
Oh ja, dat ken ik ook. Ik had een bijbaan bij de PTT. Later kregen we een computer met een reusachtige harde schijf.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat filmpje (ook van Chriet?) waarop iedereen moest lachen op de vraag of ze een mobiele telefoon hadden, en ze zich niet konden voorstellen dat het daar ooit van zou komenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatset en hierquote:Op zondag 26 mei 2019 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
In een app? Of schreeuw je gewoon tegen de tv?
Gaaf, de eerste transistor werd begin jaren 50 ontwikkeld en had een hoogte van 30 cm. Ik heb nu een processor van een cm2 En daar zitten miljoenen transistors op.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Een tante van me heeft in de jaren 60 bij Philips met een IBM system 1 gewerkt. Heb ik wel eens foto's van gezien, hoe die met een hijskraan geinstalleerd enzo
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
549 dinges is nu vast aan het uitrekenen hoe lang geleden en in welke jaren al die IT ontwikkelingen waren om zo te extrapoleren en aan de juiste leeftijden van de diverse SC'ers te komen
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
549 dinges is nu vast aan het uitrekenen hoe lang geleden en in welke jaren al die IT ontwikkelingen waren om zo te extrapoleren en aan de juiste leeftijden van de diverse SC'ers te komen
Ouwe dozen en zakken.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
Veelal lege dozen en volle zakken.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ouwe dozen en zakken.
Appeltje eitje.
Daar gaat iets behoorlijk mis dus.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veelal lege dozen en volle zakken.
jouw kijk erop is altijd zo negatiefquote:Op zondag 26 mei 2019 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ouwe dozen en zakken.
Appeltje eitje.
nerd topic....stormlooptopicquote:
Tegen de tijd dat je een reactie hept getypt slaat de reactie kant nog wal.quote:
Als je vingeroefeningen doet gaat het allemaal net iets snellerquote:Op zondag 26 mei 2019 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je een reactie hept getypt slaat de reactie kant nog wal.
Gaan?quote:
Dat maak jij er van, ik ben een rasoptimist....quote:Op zondag 26 mei 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
jouw kijk erop is altijd zo negatief
Ik ben een jong kipke
Ik zeg niets.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je vingeroefeningen doet gaat het allemaal net iets sneller
Oja, kan ookquote:Op zondag 26 mei 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt oude dozen čn oude zakken toch?
Stomme autocorrect zeker?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je een reactie hept getypt slaat de reactie kant nog wal.
Vergeleken bij de nu aanwezige dames wel.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, kan ook
Ik typte gewoon wat ik las
Ik ben natuurlijk nog een broekie
Jij welquote:Op zondag 26 mei 2019 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, kan ook
Ik typte gewoon wat ik las
Ik ben natuurlijk nog een broekie
Dit keer is het mijn vout.quote:
Verticaal? beetje rood roze? Met af en toe groene lijntjes?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zouden mijn beeldscherm eens moeten zien![]()
Vol met rode strepen.
Leg die pen eens weg danquote:Op zondag 26 mei 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Vol met rode strepen.
Kabel er even uithalen en er weer insteken. Even kijken of er geen verbogen pinnetjes zijn. Wel even je pc uitzetten voor je het doet.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Vol met rode strepen.
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Verticaal? beetje rood roze? Met af en toe groene lijntjes?
Maar dit keer deed ik het expres.quote:
heb je laptop of pc?quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kabel er even uithalen en er weer insteken. Even kijken of er geen verbogen pinnetjes zijn. Wel even je pc uitzetten voor je het doet.
In de post daarvoor nietquote:Op zondag 26 mei 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dit keer deed ik het expres.
Laptop, maar ik denk dat het beeldscherm van een pc ook niet tegen rode pen kan.quote:
Ja, of heb je in een dronken bui geprobeerd om je lippenstift aan te brengen.quote:
owj ok. Ik had dat ook en toen bleek de interne kabel tussen het scherm en de rest van de laptop kapot te zijn. Dat slijt blijkbaar heel snel. Ze hadden het vervangen en toen was het scherm weer prima.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laptop, maar ik denk dat het beeldscherm van een pc ook niet tegen rode pen kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |